bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

642 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.310 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

MB
17 dec 2023
Op zich allemaal goed gegaan. Verpakking (zware artikelen) had iets steviger gemogen en levertijd is oké, maar niet altijd de snelste.
22 jun 2023
Mijn bestelling had vertraging. Over de vertraging ben ik goed geïnformeerd en zojuist is het pakketje afgeleverd. Sneller dan verwacht.
1 jun 2023
Fijn dat er gelijk een retour label en formulier in de doos zit. Meeste producten top. Bezorgdienst met dpd vond ik wat lastig te volgen
3 okt 2023
Veel keus en fijne overzichtelijke site. 5 sterren had het gekregen als het binnen 3 bezorgd kan worden. Maar dat is n klein min puntje
16 aug 2023
Product is goed alleen de levering met dpd is niet geweldig krijg van te voren geen bericht van hoelaat ze komen dit kan veel beter !!!
BL
Betty L.
Rotterdam
23 aug 2023
Kwaliteit van de aankoop. Makkelijke website. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Verbeterpunt: kies een andere bezorgservice
1 sep 2023
Pakje was niet aangekomen ík kreeg de volgende dag berichtje van de firma dat ik het op kon halen bij een agentschap
12 aug 2023

schoenen en sokken

levering duurde wat langer, sokken waren niet op voorraad maar kreeg netjes het geld binnen paar dagen terug gestort.
18 jul 2023
De prijs en kwaliteit is goed. Zat helaas in een hele grote doos met opvulling, terwijl het niet breekbaar was.
RD
Rdi D.
Lunteren
21 jun 2023

Volledig assortiment, voorraad is niet perse voorraad

Volledig assortiment, producten waren ondanks dat er 'op voorraad' stond, niet op voorraad. Dat is jammer.
24 okt 2023
Levering zoals beschreven, fiets goed ingepakt.. beschrijving is iets wat onduidelijk.. verder dikke prima
12 jul 2023

Prima

Duidelijke website, goed assortiment, concurrerend geprijsd. Levering zou sneller kunnen.
18 aug 2023
Alles netjes geleverd. Echter werd er niet van tevoren gemeld wanneer er geleverd werd.
DB
Danny B.
Den haag
7 jul 2023

Prima

Geleverd wat is besteld. Wel verzonden via DPD wat hier niet de beste service oplevert.
9 aug 2023
Goed materiaal, goed en niet duur. Vlot maar wat onvoorspelbaar bezorgd door dpgm oid.
31 okt 2023

De rfietsuime keuze en snelle levering en…

De ruime keuze en snelle levering en dan een goede prijs voor het gekozen artikel
10 aug 2023

Verzendkosten

Jammer dat je kosten moet maken voor de verzending. Verder geen negatieve punten.

levering…

Het was onduidelijk wanneer de levering zou plaats vinden. Verder prima in orde.
2 jun 2023
Op zich goed maar wat Trage lever tijden en assortiment kon meer uitgebreid zijn.
28 aug 2023
Snelle levering , goed product ... Misschien iets meer producten aanbieden..