bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

652 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.309 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

27 aug 2023
Leuke kinderfiets voor mijn kleinzoon. Er zaten zelfs zijwieltjes bij die ik dus niet apart hoefde te kopen. Het ziet er solide uit. Sam is er erg blij mee en opa dus ook. De aanbieding prijs was aantrekkelijk.

Prima produkten met goede prijzen.

Na jaren ervaring is het volgende te melden: Het assortiment is volledig. De levertijd is wat langer dan in Nederland bestelde produkten, maar de levering is accuraat en de communicatie hieromtrent volledig.
Het pakket word verzonden via dpd. Bij dpd kun je de zending volgen maar de status blijft staan op " bestelling in behandeling" ook als het pakket al bezorgd is bij de buren. Best vervelend.
26 dec 2023
Bestel al jaren in alle tevredenheid bij bikester. Prima aanbiedingen tegen scherpe prijzen. Levering altijd prima binnen een paar dagen. Uitgebreid assortiment in de onderdelen.
6 jul 2023

Uitstekende service

Contact gehad via de telefoon Aardige mevrouw die me vriendelijk te woord stond en kon helpen bij mn vragen Levering was snel en tevreden over het product Uitstekende service
25 jun 2023

Uitstekende ervaringen

Eerste paar bestelde schoenen was te klein. Terugsturen was gemakkelijk en het geld werd meteen terugbetaald. Maat groter arriveerde snel. De producten waren beide goed.
8 mei 2023
Ruim assortiment. De 1ste bestelling duurde het leveren lang. Maar 2de bestelling ging erg snel , en de retourprocedure vd eerste bestelling is netjes afgehandeld.
24 aug 2023
Het artikel is perfect alleen de bezorging laat heel erg te wensen over. Duurt veel te lang. Dat is jammer. Dat zou ern reden zijn om ergens anders te bestellen.
21 jun 2023

Nog leuke prijzen, vooral in de SALE.

Veel keus, concurrerende prijzen en snelle levering. Ik had fietsbanden en een ketting nodig en het bleek boven de €99,- gratis verzending. Ook mooi meegenomen.
23 jul 2023

Goede prijs en fijne shop-ervaring

De prijs is uitstekend en de levering snel. Het is weliswaar niet zo dat het 'vandaag besteld, morgen ontvangen' is, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.

Goede levering en kwaliteit

Fietsschoenen voor dik onder de marktprijs besteld. Waren ruim binnen de gestelde levertijd binnen. Keurig verpakt en goed product geleverd gekregen.
MD
Mike D.
Dgougousis@temenos.com
18 mei 2023
Nice selection of shoes, got I wanted, paid with one click via PayPal. All done. In 2 days the shoes arrived very well packaged and nicely protected
6 mei 2023

Fijne webshop met goede producten

Goedkope producten en goede levering. Verbeterpunt is de communicatie, antwoord op mail pas na twee dagen en telefonisch in Nederland onbereikbaar.
CV
Cees v.
Nijkerk
3 jun 2023
BIKESTER, zei doen wat ze zeggen. Een bestelling word snel geleverd. Het valt mij op, bij andere 'vergelijkbare' webshops, is dit (wel eens) anders.
26 okt 2023
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Leveren erg snel. Keurige links track and trace, houden netjes bij waar je pakket is, Retouren zonder problemen.
17 jun 2023
keurig afgeleverd , maar ik vraag me af waarom het pakketje in mijn geval een zwemslip niet gewoon tot een brievenbuspakketje gemaakt kan worden
2 sep 2023

Fijne duidelijke website, mooie aanbiedingen!

Fijne duidelijke website. Ik was op zoek naar een bepaalde fietshelm, en bij bikester heb ik deze gevonden en ook nog heel gunstig geprijsd!
23 aug 2023
Ondanks de grote drukte was alles op tijd en netjes geleverd. Ik ben over alle producten te spreken, zijn er teveel om nu even op te noemen
EB
Ed B.
Neuenhaus
18 aug 2023
Snelle levering. Producten makkelijk te vinden op de website. Handvatten van mijn oude Playa waren vergaan, deze waren een goede vervanger.
14 sep 2023
De afprijzing van de fiets die ik gekocht heb. 41% is een aanzienlijke korting. Verder alleen maar goede ervaringen gehad met Bikester.