DGMondmaskers- Logo - Beoordelingen

DGMondmaskers

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.511 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 aug 2020
DGMondmaskers voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Ik ben al jaren een tevreden klant. DG Mondmaskers stelt nooit teleur, altijd mooie prijzen, snelle levering, top producten. Warm aanbevolen!
JD
J D.
Mechelen

De gestuurde mondkapjes zijn nog maar 2 weken te gebruiken. Over de datum! MFG: 20210127 EXP: 20240126 Mailtje gestuurd geen reactie ontvangen

Beoordelingen voor DGMondmaskers

mondkapjes nog maar 2 weken te gebruiken

JD
J D.
Mechelen
26 apr 2023
15 mei 2023
Geel boekje besteld, volgende dag geleverd.
18 nov 2023
19 mei 2023
niets
17 nov 2023
25 mei 2023
Belachelijk 3,99 verzendkosten voor n inentngsboekje, in n doosje verpakt…. WHY…..
31 okt 2023
Het is nog niet geleverd!!