hetbeteremerk.nl- Logo - Beoordelingen

hetbeteremerk.nl

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.453 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 okt 2021
hetbeteremerk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prinsessenjurk besteld voor verjaardag kleindochter. Snel binnen en ziet er prachtig uit. Ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

Ik heb een Elsajurk besteld voor mijn dochter. De jurk is mooi maar helaas is mijn bestelling niet compleet geleverd. Ik mis de bijbestelde schoenen. Ik wacht nog op reactie aangezien ze telefonisch niet te bereiken zijn en ik nog geen reactie heb op mijn mail.

Beoordelingen voor hetbeteremerk.nl

16 jun 2023

Perfect

Perfecte , snelle levering en goede kwaliteit!

Top webshop

Bestelling na 1 werkdag al in huis. Zeer vriendelijke en vlotte service. Niks op aan te merken.
15 jun 2023
Snelle levering en de jurk voldeed aan de verwachtingen die ik had, mijn dochter is heel blij met haar Frozen Jurk.
15 jun 2023
Ik krijg een andere maat geleverd dan besteld zonder enig contact.
11 jun 2023
Ziet er goed uit,en snel ontvangen.
10 jun 2023

Unicornrugzak is een topper!

Dochter helemaal blij met de grote rugzak. Degelijk materiaal, stevige schouderbanden, leuke uitstraling. Unicorn is helemaal hip en trendy. Ook bijgevoegd schoudertasje is erg in trek. Ook in lengte verstelbaar net als de rugzak. Rugzak heeft zijvakken en zelfs een binnenvak voor bijvoorbeeld een losse tekening. En broodtrommel, fruitbakje en twee bekers passen er ruim in! In de tas nog een verrassing aangetroffen in de vorm van een poppit unicornsleutelhanger! Kortom een topper!
10 jun 2023
1 jun 2023

Niet vandaag besteld en morgen in huis

Ik heb een bestelling gedaan op 30 mei 2023 en nog steeds niet ontvangen. Op de site staat voor 22.00 besteld de volgende dag in huis. NIET DUS.
Antwoord van hetbeteremerk.nl
8 jun 2023
Vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze belofte is dat wij dezelfde dag verzenden. De volgende dag in huis staat nergens op de site aangegeven omdat wij afhankelijk zijn van de vervoersbedrijven. Een enkele keer kan er namelijk vertraging optreden. Vriendelijke groet, Jacqueline
24 mei 2023
Duidelijk betere kwaliteit vergeleken met mijn vele bestellingen bij verschillende websites. Ga zo door👍🏻
23 mei 2023
22 mei 2023
Binnen 14 uur na bestellen al thuis ontvangen!
14 mei 2023
Na ruiling naar een kleinere maat die niet voorradig bleek te zijn van een mooie unicornjurk is het via prettig contact prima opgelost en is onze kleindochter heel blij met haar mooie paarse unicorn jurk
8 mei 2023
Ben super blij mijn pakketje is bij iemandt anders geleverdaar krijg het op nieuwe gestuurd naar het goede adres