hetbeteremerk.nl- Logo - Beoordelingen

hetbeteremerk.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.496 beoordelingen in totaal

8 jan 2024
Prinsessenjurk besteld voor verjaardag kleindochter. Snel binnen en ziet er prachtig uit. Ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

De prinsessenjurk verliest helaas constant pailletten (de roze ringetjes op het kleed). Wij vinden altijd die pailletten op de vloer van ons appartement. Dat is heel jammer en als het in dit tempo verder gaat, vragen we ons af wanneer we het grote verlies duidelijk zichtbaar aan de jurk zullen zien. Ten tweede: Eén van de twee oorclips moet steeds terug in elkaar gestoken worden omdat er één onderdeel steeds weer terug uitvalt.

Beoordelingen voor hetbeteremerk.nl

17 mei 2024

Top service!!

Prinsessenjurk besteld voor de 4e verjaardag van mn dochter. Volgens post NL was het 2 dagen terug al bezorgd in de brievenbus maar hier zat niks, jullie opgebeld en hebben het heel erh snel geregeld en een nieuwe jurk ingepakt zodat ze toch haar cadeautje heeft over 2 dagen! Gelukkig niet meer nodig geweest de nieuwe zending. Maar echt een goeie service en hele snelle reactie op de mail!
Duidelijk op de hoogte brengend waar en wanneer het pakketje zal toekomen. Duidelijke info op de site. Goed verpakt. Enkel 1 sleutelhangertje van de 8 bestelde unicorn - sleutelhangers was al een hoorn kwijt, die ook niet in de verpakking zat.

Supergoed !

Voor de verjaardag van mijn kleindochter zocht ik naar een Annajurk. Ben blij met jullie site door de snelle en keurige levering !
Uitstekende service. Pakket is door Post NL kwijt geraakt. Meteen een nieuw pakket in orde gemaakt en opgestuurd.

Goede kwaliteit! Geen snelle bezorging.

Bezorging heeft even op zich laten wachten, maar het is echt een hele mooie jurk!
20 mei 2024
Snel bezorgd, netjes verpakt Kleding van goeie kwaliteit. Kortom blij kind
29 mei 2024
Producten zien er altijd top uit! Netjes verpakt en snelle verzending.
Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen product, goede service
Duidelijke website,goede prijzen, snelle en nette levering
Keurig op het afgesproken moment bezorgd! Zeer tevreden..
Prachtige jurken met ontzettend mooie details.
18 mei 2024
Mooie en goede kwaliteit en snel geleverd
Goed product. Snelle aflevering
Alles klopte volgens afspraak