hetbeteremerk.nl- Logo - Beoordelingen

hetbeteremerk.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.449 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 okt 2021
hetbeteremerk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prinsessenjurk besteld voor verjaardag kleindochter. Snel binnen en ziet er prachtig uit. Ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

4 mei 2023
Op de site staat “Voor 23:59 besteld is dezelfde dag verzonden vanuit ons magazijn in Nederland”. Had het afgelopen vrijdag besteld en kreeg pas maandag bericht dat de bestelling werd verwerkt en het werd uiteindelijk pas op woensdag bezorgd. 2 werkdagen later dan beloofd. Was voor mijn dochters verjaardag op dinsdag… Zet dan gewoon op jullie site dat het 1 a 3 werkdagen duurt. Voorkomt teleurstellingen. Groet

Beoordelingen voor hetbeteremerk.nl

top
13 jan 2024
10 jun 2023

Unicornrugzak is een topper!

Dochter helemaal blij met de grote rugzak. Degelijk materiaal, stevige schouderbanden, leuke uitstraling. Unicorn is helemaal hip en trendy. Ook bijgevoegd schoudertasje is erg in trek. Ook in lengte verstelbaar net als de rugzak. Rugzak heeft zijvakken en zelfs een binnenvak voor bijvoorbeeld een losse tekening. En broodtrommel, fruitbakje en twee bekers passen er ruim in! In de tas nog een verrassing aangetroffen in de vorm van een poppit unicornsleutelhanger! Kortom een topper!
25 jul 2023
Haarband stuk na een half uur. Ik heb nog geen oplossing. Mocht die wel kopen zal ik mijn review aanpassen. Opgelost!!! Kreeg de volgende dag meteen een nieuwe toegestuurd. Helemaal tevreden.
Wij hadden een foutje in de postcode gemaakt en het betere merk stuurde tot 3x toe het pakje kosteloos opnieuw en stond ons heel vriendelijk te woord. 🤗👍
Antwoord van hetbeteremerk.nl
Bedankt voor uw mooie review!
18 nov 2023
Vlotte levering en het is een erg mooi jurkje. Precies de goede maat en leuke assecoires erbij. Onze kleindochter waant zich een echte prinses!
MV
Monique V.
Blaricum

Prachtige Elsa jurken

De prachtige Elsa jurken zijn van goede kwaliteit en heel leuk met alle extra accessoires. De meisjes waren er dolblij mee!
Snelle service. Het pakketje paste alleen niet door de brievenbus en stond wel als brievenbuspost te boek.
Mooie jurk. Mijn dochtertje zal zich helemaal op en top prinses voelen. En fijn dat het zo snel in huis is.
14 okt 2023

Supermooie rapunzel jurk!!!

Mijn dochter van bijna 4 (en ik zelf ook), zijn heel blij met haar rapunzel jurk maat 120! Ze lachte helemaal in een deuk, en danste door de woonkamer, zo mooi vond ze het!! Handschoenen waren leuk, maar veel te groot en haarband is leuk, alleen te groot en door de gladde binnen gedeelte, glijdt het van haar hoofd
CD
Caroline D.
Eernegem
16 dec 2023
Dat is gewoon de perfectie! Telkens ik iets van verkleedkledij bestel kijk ik of het betere merk het verkoopt want dan weet ik tenminste dat dit kwaliteitsvol is. Het is bedoelt als cadeautje voor ons kleindochtertje. Ze zal heel gelukkig zijn. Jammer dat de keuze voor jongens erg beperkt is.
21 nov 2023

Heel fijn geholpen

Snelle reactie via de Whats App en super fijn telefonisch geholpen bij een vraag over de maat. Kleine wijziging in de bestelling was allemaal geen probleem. Niet goedkoop maar de spullen die ik thuisgestuurd kreeg zijn dan ook van een mooie kwaliteit.

review het betere merk

De producten van Het Betere Merk springen eruit door de kwaliteit van de materialen en de afwerking. Het lijkt erop dat ze veel waarde hechten aan klanttevredenheid, wat te zien is in hun klantenservice die responsief en behulpzaam is.
20 aug 2023
De schoenmaat was niet beschikbaar, ik kreeg de keus te annuleren of een grotere maat te bestellen. Ik heb de grotere maat laten komen, deze paste goed bij m'n dochter. Blij dat ik zelf de keus kreeg hiervoor.
14 mei 2023
Na ruiling naar een kleinere maat die niet voorradig bleek te zijn van een mooie unicornjurk is het via prettig contact prima opgelost en is onze kleindochter heel blij met haar mooie paarse unicorn jurk
23 dec 2023

Prachtige jurken

Ondanks dat er 1 jurk bij de eerste zending niet erbij zat, werd dit zeer snel opgepakt en de volgende dag al nageleverd. Zeer tevreden dus! En dochter is heel blij met de prachtige jurken! 🤗
26 dec 2023
Zeer betrouwbaar mooie website hele snelle levering een absolute aanrader dankzij het betere merk het prinsessenjurje voor kleindochter op tijd voor de kerst geweldig
1 jul 2023
Snelle bezorging en snel beantwoorden van een vraag over niet vastzittend sierstiksel. Kwaliteit van het jurkje ,de presentatie en verpakking is keurig verzorgd.