cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Reeds 4 keer een mail gestuurd om een bestelling te annuleren en betaald bedrag terug te krijgen, echter NUL RESPONS van de klantenservice!! Ik vind het schandalig!!! Hoe lang moet dat nog duren??? BIZAR!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Karen, We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de verwerking van uw annuleringsverzoek. We begrijpen dat het frustrerend is om geen respons te ontvangen, en we waarderen uw geduld en begrip. Door de toenemende drukte heeft het even geduurd voordat we uw annuleringsverzoek hebben kunnen verwerken. We willen u echter geruststellen dat we uw verzoek hebben ontvangen en dat het aankoopbedrag op 26/01 is teruggestort. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons had verwacht, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank u wel voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik had een aantal artikelen van Walra besteld. Van te voren nog gebeld om te vragen of ik de artikelen op tijd binnen zou hebben. Het antwoord was; daar kan ik helaas niks over zeggen. En dan krijg je een dag later mail dat er een aantal artikelen niet leverbaar zijn, dat aantal was mijn hele bestelling. Dat betekende dus dat ik alsnog geen cadeau had en eigenlijk ook geen tijd meer had om nog iets te regelen. Als er op de site had gestaan dat het niet leverbaar was of de telefoniste had me dat gezegd dan had ik die tijd nog wel gehad. Ik baalde hier dus stevig van.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lia, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de beschikbaarheid van de artikelen. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te weten of je bestelling geleverd kan worden, en we betreuren dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Onze excuses dat de voorraadstatus niet duidelijk gecommuniceerd is, en we nemen je feedback hierover zeer serieus. We hebben je annuleringsverzoek ontvangen en willen je laten weten dat we een terugbetaling in werking hebben gezet. Het spijt ons dat we niet aan je wensen konden voldoen, en we begrijpen de teleurstelling. Als er iets is waarin we je nog verder kunnen assisteren of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@cookinglife.nl. We waarderen je begrip in deze situatie en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Bestelling werd geannuleerd,zonder terugbetaling tot nu toe

Bestelling werd geannuleerd,zonder reden. En er werd een terug betaling beloofd . Maar nu na ruim een week,nog geen bericht en laat staan een rbedrag op mijn rekening. Erg matige service. Ben benieuwd naar jullie reactie?? 0614419919 of siebje2@ziggo.nl Groet Sieb Zwerwer
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sieb, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de daaropvolgende annulering. We begrijpen dat een vlotte afhandeling van groot belang is, en het spijt ons te horen dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Na controle van onze administratie blijkt dat het artikel van je bestelling helaas niet op voorraad was. Om je de keuze te geven, hebben we je een e-mail gestuurd met de vraag of je wilt annuleren of wilt wachten op de beschikbaarheid van het artikel. Je hebt aangegeven te willen annuleren, en daaropvolgend hebben wij de annulering verwerkt. Jouw bestelling is op 19/01 geannuleerd en in de bevestigingsmail van de annulering hebben we aangegeven dat het bedrag binnen 10 werkdagen wordt teruggestort.  Om je meer duidelijkheid te geven en eventuele verdere vragen te beantwoorden, hebben we je zojuist nog een e-mail gestuurd waarin we de situatie opnieuw uitleggen en de verwachte termijn voor de terugbetaling verduidelijken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niks binnen

Ik heb een bestelling geplaatst maar is nooit binnengekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Gwenn, Dank je wel voor het delen van jouw bezorgingservaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een bestelling niet op tijd arriveert, en we willen graag meer inzicht geven in de situatie. Helaas hebben we momenteel het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad. Dit heeft geleid tot de vertraging in de verzending van je bestelling. We begrijpen dat dit niet het niveau van service is dat je van ons mag verwachten, en we betreuren de ongemakken die dit met zich meebrengt. We willen je laten weten dat we ons uiterste best doen om je op de hoogte te houden van de situatie. We hebben je al via e-mail geïnformeerd over de vertraging en zullen ons best blijven doen om je tijdig te voorzien van updates. Als alternatieve oplossing bieden we je de mogelijkheid om je bestelling te annuleren of om te zetten naar een ander beschikbaar artikel. Als je van deze optie gebruik wilt maken, kun je ons een e-mail sturen naar info@cookinglife.nl met je voorkeur, en we zullen ons best doen om aan je wensen tegemoet te komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Geen bestelling ter plaatse.

Op den dag van de levering zijn wij het huis niet buiten geweest,maar de chauffeur is nooit ter plaatse geweest. Bijgevolg zijn we verplicht geweest de auto uit de garage te halen en 3 kilometer moeten rijden om het pakje te bekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronny, Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je zelf achter je pakket aan moet, echter kun je dit zelf aangeven bij de vervoerders. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je alle items van je bestelling ontvangt, en we willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Zodra we meer informatie hebben, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het ontbrekende deel van je bestelling naar je toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

..omslachtig onlogische site

Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Dank je wel voor je feedback, en we betreuren het te horen dat je onze website als omslachtig en onlogisch hebt ervaren. We nemen jouw opmerkingen serieus en streven ernaar om de gebruikerservaring van onze website te verbeteren. We willen graag begrijpen welke specifieke aspecten van de site als onlogisch worden beschouwd. Als je concrete punten of suggesties hebt, horen we die graag, zodat we gericht kunnen werken aan verbeteringen. Onze excuses voor eventuele frustraties die je hebt ondervonden. We doen ons best om ervoor te zorgen dat jouw toekomstige ervaringen met onze website soepeler verlopen. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Bedankt voor je begrip en de kans om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Geld retour duurt en duurthoop dat het nog komt0
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marjan Onze oprechte excuses voor de vertraging in de terugbetaling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. We willen je laten weten dat we het pakket inmiddels retour hebben ontvangen, en we hebben onmiddellijk een terugbetaling in gang gezet. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat het geld weer op je rekening staat, afhankelijk van het beleid van je bank of betaalprovider. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Trage levering zonder info

Trage levering en geen informatie over voortgang. Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek
20 jan 2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt
20 jan 2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024

zit al 'n tijd op mengkom te wachten

zitten op mengkom te wachten
20 jan 2024
Beste Hannie, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe mengkom in gebruik wilt nemen. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je te informeren! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
HD
Huub d.
vEenendaal, Niederlande
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.
20 jan 2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Service na bestelling.

Ik had een bestelling geplaatst en enkele dagen later kreeg ik bericht dat deze bestelling niet leverbaar was. Nog weer enkele dagen later ontving ik via de mail een nieuwsbrief met nieuwe producten 8n de sail waaronder dezelfde schaal. Na reactie hierop was de schaal wel leverbaar en werd deze ook binnen 2 dagen bezorgd. Helaas wel met kleine beschadiging. Dit is aangereikt en ik wacht op reactie. Ik heb getracht een foto mee te sturen met dit bericht, maar dat is niet gelukt (?). Zie daarvoor ook de mail die ik heb gestuurd. Met vriendelijke groet Desirée Horning
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Desirée, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelde schaal beschadigd is aangekomen. We nemen dit natuurlijk serieus en willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen! Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om via deze link https://cookinglife.returnless.com/ een retouraanvraag in te dienen. Zorg er alsjeblieft voor dat je foto"s van de beschadiging bijvoegt. Zo kunnen wij de aard van de schade beter beoordelen. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 jan 2024

Ik heb problemen ivm een aankoop van karaf van Eva Solo, bestelling 51278

Ik heb problemen ivm een aankoop van een karaf van Eva Solo. Ik kreeg direct bericht dat deze niet op voorraad was, en dat ik kon annuleren. Ik heb toen direct geannuleerd. Ik was verbaasd toen later (vorige week woensdag) het bericht kwam, dat hij onderweg was. Donderdag kreeg ik na een vraag van mij over de aangekondigde bezorging van Post.nl, dat ik hem moest weigeren. Het gaat om bestelling 51278. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De mailwisseling was steeds met een andere persoon van klantenservice. Het is alsof deze mensen de berichten van hun collega's niet kunnen of willen lezen. Ik ben behoorlijk boos over de gang van zaken. Met vriendelijke groet, Carla Speklé
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carla, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan rondom uw aankoop van de Eva Solo karaf. We begrijpen dat de situatie verwarrend en frustrerend voor u is geweest, en we willen onze excuses aanbieden voor alle verwarring en problemen. We hebben uw annuleringverzoek niet op tijd gezien en we vinden het spijtig te vernemen dat het product toch is verzonden en dat u het advies kreeg om het te weigeren bij bezorging. We begrijpen dat dit tot verdere complicaties heeft geleid. Op dit moment hebben we nog geen bevestiging ontvangen dat het pakket is geretourneerd. Om dit op te helderen, hebben we een onderzoek gestart in samenwerking met onze verzendpartner. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast hebben we u ook een e-mail gestuurd met meer details over de huidige stand van zaken en de stappen die we ondernemen. We begrijpen uw boosheid en waarderen uw geduld terwijl we dit probleem aanpakken. Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken en we hopen op uw begrip terwijl we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Blijkbaar is het bestelde produkt niet…

Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackinggegevens. Bedankt voor uw geduld en begrip.

Spullen verkopen die niet op voorraad zijn

Spullen die niet voorradig zijn worden wel verkocht en er wordt niet gecommuniceerd dat de levertijd veel langer is.
Antwoord van cookinglife.nl
 Beste Tetske, Allereerst onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het vervelend is als je langer moet wachten op je bestelling dan verwacht. Ik zie inderdaad dat je bestelling met ordernummer CL8177542 nog niet verzonden is. Dit komt waarschijnlijk omdat één of meer producten niet op voorraad zijn. We doen altijd ons best om de voorraadstatus zo nauwkeurig mogelijk te communiceren, maar het kan voorkomen dat er een verschil is tussen de daadwerkelijke en getoonde voorraad. We gaan intern uitzoeken waarom je bestelling nog niet verzonden is. Zodra we hier meer informatie over hebben, zullen we je per e-mail op de hoogte brengen. Je kunt ons ook altijd bereiken op telefoonnummer +31 (0)88 145 14 99 voor eventuele vragen. Bedankt voor je geduld en begrip.
6 jan 2024
Beste Heideman, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service en levering. Helaas was je bestelling niet direct geheel voorradig toen we de bestelling van je hebben ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij hebben inmiddels gelukkig je bestelling in het geheel kunnen verzenden en wensen je veel plezier toe met je bestelling! Onze excuses voor het opgelopen ongemak en een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Duurt lang

Ik heb 27 december besteld, tot heden niks gehoord of ontvangen? Alleen dat druk was even geduld moest hebben. Is nu week en 3 dagen geleden. Volgende dag geleverd klopt niks van. Tweede keer dat ik wat bestel hier. Deel 1 is nooit verzonden 14 dagen moeten wachten tot het geld eens terug was
6 jan 2024
Beste Karlijn, Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak.  Ik zie inderdaad dat jouw bestelling op 27 december is geplaatst en nog niet verzonden is.  Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. Via de mail hebben wij je geïnformeerd over de status van je bestelling!  Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Pakketje is verdwenen. Het zou in Veenendaal bezorgd worden, maar na onduidelijke communicatie met de klantenservice en uiteindelijk een trip naar de winkel blijkt hij daar niet te liggen. Ik wil graag mijn bestelling annuleren, maar ook daar is geen oor naar bij de klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ester, Het spijt ons dat je pakket niet op de verwachte locatie was. We hebben je bestelling geannuleerd en een terugbetaling in werking gezet. We hebben je hierover al geïnformeerd via de mail. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Klantenservice?

Ik heb twee sets van vershoudbakjes besteld, een set van 7 bakjes en een set van 3 bakjes. 10 bakjes in totaal dus. Deze zou ik volgens de order contents moeten ontvangen in twee keer een set van 3 bakjes en twee keer een set van twee bakjes. Echter heb ik 1 set van 3 bakjes ontvangen en drie sets van 2 bakjes. In totaal dus 9 bakjes, 1 te weinig. Hier heb ik telefonisch contact over gehad en de mevrouw aan de lijn gaf tot twee keer toe aan dat ik maar even moest wachten want dat andere bakje kwam dan met een latere levering. Toen ze eindelijk door had dat de bestelling verkeerd ingepakt was gaf ze aan dat ik dan maar een mail moest sturen. Dit heb ik op 19 december gedaan en hier heb ik tot op heden nog geen reactie op. Ik mis een bakje, zo moeilijk lijkt het mij niet om die nog even op te sturen als je een fout maakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Femke, Onze oprechte excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij de levering van je vershoudbakjes. Het spijt ons enorm voor het ongemak en de verwarring die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen de frustratie volkomen, en het had niet mogen gebeuren dat je een bakje miste in je bestelling. We streven naar een foutloze service en betreuren het dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Om dit recht te zetten, hebben we direct actie ondernomen. Een nieuwe set vershoudbakjes is inmiddels naar je onderweg als compensatie voor het ontbrekende bakje. Je zou hierover ook een e-mail moeten hebben ontvangen met alle details. Nogmaals onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie.  Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife