cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.509 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Blijkbaar is het bestelde produkt niet…

Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackinggegevens. Bedankt voor uw geduld en begrip.
Was teleurgesteld, stond binnen 2a3 dagen de bestelling in huis, dus besteld, scheen t helemaal niet op voorrraad. Vervolgens 10 dagen voordat ik geld op rekening had, jammer!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anja, Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet helemaal goed is gegaan. Ik zie inderdaad dat je bestelling van de Ipuro geurstokjes niet op voorraad was op het moment dat je deze bestelde. Onze excuses voor de verwarring. Normaal gesproken proberen we dit soort zaken duidelijk te communiceren op onze website. Ook is het zeker niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op je terugbetaling, ik zie dat dit binnen 7 dagen is gebeurd. Afhankelijk van je bank kan dit uiteraard een extra dag of twee in beslag nemen. We nemen jouw feedback serieus en zullen dit meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat ondanks deze ervaring, je in de toekomst toch weer voor Cookinglife kiest.
27 jan 2024
Ik wacht nog steeds op 1 item. En krijg geen duidelijkheid over wanneer dit komt. Ik heb gevraagd voor mijn geld terug, maar krijg geen reactie…
27 jan 2024
Beste Floor, Bedankt voor je review.  Excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Nou 7 dagen geleden een mosselpan besteld. Nog geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden. Is voor een verjaardag morgen. Dus.......
Antwoord van cookinglife.nl
Goedenavond, Mijn excuses, ik zie dat je hebt aangegeven om de bestelling te annuleren. Wij hebben je bestelling toen geannuleerd, je hebt de terugbetaling ook al terugontvangen op je rekening! Als je nog vragen hebt horen wij dit graag van je.
Bestelling van 9 januari nog steeds niet geleverd omdat het niet op voorraad is. Bestelling is al wel volledig betaald.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Aukje, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet geleverd is. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is, zeker omdat je al betaald hebt. Het komt soms helaas voor dat een artikel niet voorradig is. Ik zal je een mail sturen met alle informatie die je nodig hebt. Je kan ons dan ook laten weten wat wij voor je kunnen doen! Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

Spullen verkopen die niet op voorraad zijn

Spullen die niet voorradig zijn worden wel verkocht en er wordt niet gecommuniceerd dat de levertijd veel langer is.
Antwoord van cookinglife.nl
 Beste Tetske, Allereerst onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het vervelend is als je langer moet wachten op je bestelling dan verwacht. Ik zie inderdaad dat je bestelling met ordernummer CL8177542 nog niet verzonden is. Dit komt waarschijnlijk omdat één of meer producten niet op voorraad zijn. We doen altijd ons best om de voorraadstatus zo nauwkeurig mogelijk te communiceren, maar het kan voorkomen dat er een verschil is tussen de daadwerkelijke en getoonde voorraad. We gaan intern uitzoeken waarom je bestelling nog niet verzonden is. Zodra we hier meer informatie over hebben, zullen we je per e-mail op de hoogte brengen. Je kunt ons ook altijd bereiken op telefoonnummer +31 (0)88 145 14 99 voor eventuele vragen. Bedankt voor je geduld en begrip.
Na retourzending aankoopbedrag na een maand nog steeds niet terug ontvangen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marko, We betreuren het ten zeerste dat u nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen na de retourzending van uw aankoop. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Volgens ons systeem is er op 23/01 een terugbetaling in werking gesteld. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort, dus uiterlijk op 05/02. Hierover bent u vandaag ook telefonisch geïnformeerd door één van onze collega"s. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om het bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening terug te storten. Mocht u verdere vragen hebben of mocht er iets anders zijn waar we u mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Op de site niet vermelden 2 tot 5 dagen levertijd als iets niet leverbaar is
27 jan 2024
Beste Marcel, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling tijdig niet leverbaar was. Onze excuses daarvoor, ik zie dat je bestelling is geannuleerd Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat het product niet voorradig was.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was gebracht over de voorraadstatus van je product. We begrijpen dat dit niet de service is die je van ons verwacht, we hebben meteen een mail gestuurd om je te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niks binnen

Ik heb een bestelling geplaatst maar is nooit binnengekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Gwenn, Dank je wel voor het delen van jouw bezorgingservaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een bestelling niet op tijd arriveert, en we willen graag meer inzicht geven in de situatie. Helaas hebben we momenteel het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad. Dit heeft geleid tot de vertraging in de verzending van je bestelling. We begrijpen dat dit niet het niveau van service is dat je van ons mag verwachten, en we betreuren de ongemakken die dit met zich meebrengt. We willen je laten weten dat we ons uiterste best doen om je op de hoogte te houden van de situatie. We hebben je al via e-mail geïnformeerd over de vertraging en zullen ons best blijven doen om je tijdig te voorzien van updates. Als alternatieve oplossing bieden we je de mogelijkheid om je bestelling te annuleren of om te zetten naar een ander beschikbaar artikel. Als je van deze optie gebruik wilt maken, kun je ons een e-mail sturen naar info@cookinglife.nl met je voorkeur, en we zullen ons best doen om aan je wensen tegemoet te komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Geen producten op site zetten die niet leverbaar zijn.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martha, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een product wilde bestellen dat niet op voorraad was. We streven ernaar onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan er een kleine vertraging zijn tussen de werkelijke voorraad en wat op de website wordt weergegeven. Ik zie dat mijn collega jou goed heeft geassisteerd met het annuleren van jouw bestelling, en de terugbetaling in werking is gezet. We hopen dat dit helpt en dat je in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
HD
Huub d.
vEenendaal, Niederlande
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.
20 jan 2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
Geld retour duurt en duurthoop dat het nog komt0
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marjan Onze oprechte excuses voor de vertraging in de terugbetaling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. We willen je laten weten dat we het pakket inmiddels retour hebben ontvangen, en we hebben onmiddellijk een terugbetaling in gang gezet. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat het geld weer op je rekening staat, afhankelijk van het beleid van je bank of betaalprovider. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024

zit al 'n tijd op mengkom te wachten

zitten op mengkom te wachten
20 jan 2024
Beste Hannie, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe mengkom in gebruik wilt nemen. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je te informeren! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 feb 2024
nog niet geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Chris, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, volgens onze gegevens wordt het vandaag geleverd! Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024

..omslachtig onlogische site

Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Dank je wel voor je feedback, en we betreuren het te horen dat je onze website als omslachtig en onlogisch hebt ervaren. We nemen jouw opmerkingen serieus en streven ernaar om de gebruikerservaring van onze website te verbeteren. We willen graag begrijpen welke specifieke aspecten van de site als onlogisch worden beschouwd. Als je concrete punten of suggesties hebt, horen we die graag, zodat we gericht kunnen werken aan verbeteringen. Onze excuses voor eventuele frustraties die je hebt ondervonden. We doen ons best om ervoor te zorgen dat jouw toekomstige ervaringen met onze website soepeler verlopen. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Bedankt voor je begrip en de kans om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
IS
Inge S.
Oosterhout

Ter verbetering!

Ter verbetering: ik had champagneglazen besteld, het hele bestelproces doorlopen én betaald. Ik kreeg daarna een mail dat de glazen niet op voorraad waren. Dat vind ik een beetje slordig. In het bestelproces had naar mijn mening meteen moeten staan dat de glazen niet beschikbaar waren. Vervolgens krijg ik een mail van Luuk waarin aangegeven wordt dat het bedrag binnen 10 werkdagen betaald zal worden. Ik vind dat best een lange termijn. Verder heb ik wel lof voor Cookinglife. Bestellingen worden normaliter keurig uitgevoerd en goed verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Iaci Smitselkamp,  Dank je wel voor je eerlijke feedback!  We begrijpen dat het frustrerend is om te ontdekken dat een item dat je hebt besteld niet op voorraad is, nadat je het bestelproces hebt doorlopen.  We doen ons best om onze voorraad zo nauwkeurig mogelijk bij te houden, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor er een verschil kan ontstaan.  Wat betreft de terugbetaling, we doen ons uiterste best om dit binnen 10 werkdagen te doen.  We waarderen je positieve opmerkingen over Cookinglife en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en verpakking.  We hopen dat we je in de toekomst weer kunnen helpen met je kookbehoeften! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Gemengde ervaring

Producten werden snel geleverd en voldoen aan verwachtingen. Eerste bestelling bleek dat we het verkeerde product hadden besteld (iemand had verkeerde artikel op verlanglijstje gezet). Gebeld of we in de winkel mochten retourneren, maar dit was geen optie. Retourkosten voor een klein doosje met 6 kleine borrelglaasjes van 75ml waren €6,50. Al met al kostte 2 keer bestellen en 1 keer retour ons € 18,40. De optie om niet in de winkel te retourneren valt ons tegen. Daarom een gemengd gevoel bij deze bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Suzanne Davids, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je een gemengde ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. Helaas heeft mijn collega je verkeerd geïnformeerd, wij hadden je graag willen helpen bij ons in de winkel. Om je tegemoet te komen voor het opgelopen ongemak hebben we je een kortingscode toegestuurd in de mail.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PP
Petra P.
Utrecht

Serviesset geretourneerd

Serviesset gekocht en geleverd gekregen, maar helaas met allemaal krasjes in de borden. Dit kan gebeuren dus retour aangemeld en naar de winkel gebracht. In de winkel is het heerlijk beoordeeld en ik krijg mijn geld terug. Dit duurt wel erg lang naar mijn mening. We zijn nu een week verder en krijg gisteren een bericht van Cookinglife dat het servies is aangekomen in het magazijn en de terugbetaling nog tot 10 werkdagen kan duren?!? Waarom zo lang?
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Petra, We vinden het vervelend om te horen dat je serviesset krasjes had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het retour hebt gemeld en naar de winkel hebt gebracht. Je hebt gelijk, het verwerken van retouren en het terugbetalen van het aankoopbedrag kan soms even duren. Dit komt omdat we zorgvuldig elk geretourneerd product moeten controleren voordat we een terugbetaling kunnen verwerken. Het is een procedure die we volgen om ervoor te zorgen dat alles correct wordt afgehandeld. We hebben het bedrag vandaag inmiddels teruggestort op jouw rekening. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je dus op jouw rekeningafschrift zien. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 sep 2023
Ik had niet in de gaten dat Cookinglife en Woldring een bedrijf is en heb dus voor twee setjes glazen twee keer verzendkosten betaald. Van Woldring kreeg ik bericht dat de glazen wat later zouden komen. Na een paar keer bellen (ruim twee uur wachttijd!!!) en mailen zou ik worden teruggebeld cq gemaild. Dat is allemaal niet gebeurd. Uiteindelijk bijna een maand na bestelling en betaling is het tweede setje glazen bezorgd. Gelukkig
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Yes wij zijn 2 lossen bedrijven maar wel aan elkaar gekoppeld. Gelukkig dat het 2e setje glazen ook nog uiteindelijk is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife