cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Geen goede voorraad. Slecht callcenter. Geld is nog niet terug. Kookpunt had het wel op voorraad en leverde de volgende dag. Dus Cookinglife is niet druk maar slecht georganiseerd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marc, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ons voorraadbeheer en onze klantenservice. We streven er altijd naar om zowel onze voorraad als onze service zo goed mogelijk te beheren, en het spijt ons dat we in jouw geval niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Volgens onze gegevens hebben wij je bestelling op 15/12 geannuleerd en op 19-12 terugbetaald. Wij wensen je een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
als iets niet leverbaar is ,en er is vooraf betaald moet er sneller het geld terug betaald worden. ik wacht al tien dagen en hoor nog steeds niets.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk Annie van der Plas, Het spijt ons te horen dat je nog steeds op je terugbetaling wacht. Normaal gesproken betalen we je binnen 14 dagen terug nadat je bestelling is geannuleerd of je retourzending is verwerkt. Dit is de wettelijke termijn. Zojuist is de bestelling geannuleerd en zul je spoedig de terugbetaling ontvangen! Onze excuses voor het opgelopen ongemak en een fijne kerst gewenst 🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Reageren op email
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je review, wij begrijpen dat het vervelend is dat je geen reactie hebt ontvangen op je review.  Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels voorzien bent van je bestelling, wij wensen je veel plezier toe met de bakmat! Fijne feestdagen toegewenst 🎅  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Artikel besteld en betaald. Bleek achteraf niet beschikbaar. Nu een week verder en nog geen terugbetaling! Wel 21 keer dezelfde mail reactie. Echt dramatisch!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Karl, Wat vervelend dat je nog steeds wacht op je terugbetaling. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Omdat het product niet beschikbaar is, hebben wij een terugbetaling voor je in orde gezet! Via de mail heb je meer informatie van ons ontvangen betreft deze terugbetaling.  Wat je aangeeft, betreft de spam aan mails, dit is helaas een error geweest in ons mail systeem waardoor er meerdere mails per uur zijn verzonden.  Wij hopen dat dit je niet te veel ongemak heeft opgeleverd! Wij wensen je fijne kerstdagen toe.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Waardeloze service. Bestelling geplaatst, diezelfde dag nog een mail gekregen dat de producten mogelijk een langere levertijd hadden, als ik dit wilde annuleren moest ik zo spoedig mogelijk op de mail reageren. Dit dan ook gedaan. Vervolgens dagen niks meer vernomen ondanks meermaals gemaild. Tot op heden: géén producten en ook mijn geld NIET retour. Zeer slechte service en webshop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Melissa, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Dat is zeker niet de ervaring die we je willen geven. Ik zie in ons systeem dat je bestelling inderdaad een langere levertijd had en dat je ervoor gekozen hebt om de bestelling te annuleren. Het spijt ons dat je hierover niet duidelijk bent geïnformeerd. Gelukkig heb je in de tussentijd de terugbetaling al mogen ontvangen.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Leontine, Bedankt voor je review. We hebben je bestelling op 22-12 terugbetaald. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 dec 2023
onbereikbare klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Geke Krijger, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je onze klantenservice niet makkelijk hebt kunnen bereiken, onze excuses hiervoor! Vanwege de momentele drukte rondom de feestdagen is het reactie termijn helaas wat langer dan gewoonlijk.  Inmiddels heb je een oplossing vanuit ons ontvangen, onze excuses voor het opgelopen ongemak!🎅️ Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 dec 2023
Betere communicatie en als je iets niet op voorraad heb niet eerst laten bestellen en betalen en dan zeggen niet op voorraad en dan duur het een eeuwigheid eer ze je geld terug storten
17 dec 2023
Beste Adrie, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak.  Het is absoluut niet onze bedoeling om je ervaring bij ons zo te laten verlopen.   Ik heb zojuist je bestelling geannuleerd en een mail gestuurd ter informatie. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Betaald artikel leveren i.p.v. "niet leverbaar".
16 dec 2023
Beste klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat het artikel aanvankelijk niet op voorraad was. We begrijpen de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Gelukkig hebben we goed nieuws: het artikel is nu weer op voorraad! We hebben je bestelling gisteren verzonden en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. We waarderen je geduld en begrip enorm. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je veel plezier zult hebben met het artikel zodra het bij je is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb nog niets ontvangen
16 dec 2023
Beste Hettie, Bedankt voor je bericht. Ik zie in ons systeem dat je gekozen hebt voor "Store Pickup Groningen". Dit betekent dat je bestelling inmiddels klaarligt om opgehaald te worden bij onze winkel in Groningen: Cookinglife Store Groningen Zwanestraat 2-2 9712 CL Groningen Netherlands Mocht je hiervan geen bericht hebben ontvangen, dan vragen we je vriendelijk om ons filiaal in Groningen te bellen en dan zullen zij bevestigen of jouw pakket daar al ligt. Als je nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De pannetjes die ik besteld had bleken niet leverbaar. Na betaling kreeg ik las te horen dat ze niet voorradig waren. Dat was vorige week. Ik heb nu nog mijn geld niet terug. Daarna bestelde ik bij Woldring dezelfde pannetjes. Hier gebeurde hetzelfde. Ook hiervan nog geen geld terug gehad. Twee maal dik 50 euro. Deze twee bedrijven zijn dus Van dezelfde eigenaar. Hier ga ik nooit meer iets bestellen. Laat op de website meteen weten of iets voorradig is, dat is wel zo prettig voor de klanten
16 dec 2023
Beste Hanny, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet voorradig hebben van de pannetjes die je besteld had. We begrijpen je frustratie en betreuren het dat dit twee keer is gebeurd. We hebben je e-mails ontvangen en ons team heeft actie ondernomen. Beide orders zijn geannuleerd en we hebben de terugbetalingen in werking gezet. Het spijt ons dat dit niet op tijd is gebeurd en dat dit tot ongemak heeft geleid. We begrijpen het belang van transparantie met betrekking tot voorraadinformatie en zullen ons best doen om dit te verbeteren. Het is onze intentie om onze klanten altijd duidelijkheid te bieden over de beschikbaarheid van producten. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback en als er nog andere vragen zijn of als we nog iets anders kunnen doen om te helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelling geplaatst, maar is schijnbaar niet op voorraad.. en verder krijg ik geen respons meer.. top..
16 dec 2023
Beste Denise, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het feit dat je bestelde item niet op voorraad was en de daaropvolgende gebrek aan communicatie. Dit hoort absoluut niet bij onze service en we begrijpen je teleurstelling. We willen je laten weten dat we door een buitengewone drukte inderdaad niet tijdig hebben kunnen reageren. Gelukkig hebben we nu telefonisch contact gehad en hebben we je bestelling geannuleerd. De terugbetaling is inmiddels in werking gezet. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie en de moeite die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze diensten te verbeteren en hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor je kunnen bieden. Als er nog verdere vragen zijn of als we iets anders voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

geannuleerd product toch geleverd. retourneren tegen eigen kosten

mijn bestelde product zou op voorraad zijn. via een email meldde men mij dat dit toch niet het geval was, met uitstel van levering als gevolg. per kerende post geannuleerd, want ik kon er niet op wachten. geen reactie. email hestuurd: geen reactie. retourneren mag alleen tegen eigen kosten. hier bezwaar tegen gemaakt: geen reactie. wat is dit voor een tent? mij ziet men er niet meer terug.
16 dec 2023
Beste Rein, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet tijdig reageren op je annuleringsverzoek en de daaropvolgende communicatie. Dit is niet het niveau van service dat we nastreven en we betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring hebt gehad. We begrijpen de frustratie vanwege de onjuiste voorraadinformatie en de gevolgen daarvan voor de levering van je bestelling. Als tegemoetkoming voor onze fout willen we graag de retourzending voor je regelen op onze kosten. Om dit zo soepel mogelijk te maken, hebben we je zojuist een e-mail gestuurd met een gratis retourlabel, zodat je het product zonder extra kosten kunt retourneren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging in onze reactie. We waarderen je feedback enorm en we hopen dat we je vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Als er nog verdere vragen zijn of als we iets anders voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Onvolledige bestelling…

Heb een niet volledige bestelling ontvangen. Wel betaald. Dit aangegeven via de website, echter nog steeds geen reactie.
16 dec 2023
Beste Henriette, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de onvolledige levering van je bestelling. We hebben je bericht ontvangen en begrijpen de frustratie die hieruit kan voortkomen. Er is helaas een fout opgetreden in ons systeem, waardoor een deel van je bestelling niet is verstuurd. We hebben meteen actie ondernomen en je een e-mail gestuurd om deze kwestie op te lossen. Ons doel is om dit snel en naar tevredenheid voor jou op te lossen. We waarderen je geduld en begrip terwijl we deze situatie rechtzetten. Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelling zonder overleg met mij als klant geannuleerd. Hierdoor korting kwijtgeraakt, geen producten en slechte klantenservice. De dames van de klantenservice zeiden letterlijk 'ik kan niks voor je doen'. Geen excuses, geen verontschuldiging. Heel jammer. Hier bestel ik niet meer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lapricia, Het spijt ons ten zeerste voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen volkomen hoe belangrijk het is om transparant te zijn over bestellingen en eventuele annuleringen. Het is vervelend om te horen dat je niet tijdig op de hoogte bent gebracht over de annulering van je bestelling. Dit had beter gekund en we bieden onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan communicatie. Onze leverancier heeft ons recent laten weten dat het artikel niet meer leverbaar is, wat heeft geleid tot de annulering van je bestelling zonder dat we je daarover hebben geïnformeerd. We begrijpen dat dit jou in een lastige positie heeft gebracht, vooral vanwege het verlies van de korting en het ontbreken van de bestelde producten. Echter zie ik dat mijn collega jou een mail heeft gestuurd op 07/12 om dit uit te leggen en jouw een nieuwe kortingscode heeft gegeven. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PP
Petra P.
Utrecht

Serviesset geretourneerd

Serviesset gekocht en geleverd gekregen, maar helaas met allemaal krasjes in de borden. Dit kan gebeuren dus retour aangemeld en naar de winkel gebracht. In de winkel is het heerlijk beoordeeld en ik krijg mijn geld terug. Dit duurt wel erg lang naar mijn mening. We zijn nu een week verder en krijg gisteren een bericht van Cookinglife dat het servies is aangekomen in het magazijn en de terugbetaling nog tot 10 werkdagen kan duren?!? Waarom zo lang?
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Petra, We vinden het vervelend om te horen dat je serviesset krasjes had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het retour hebt gemeld en naar de winkel hebt gebracht. Je hebt gelijk, het verwerken van retouren en het terugbetalen van het aankoopbedrag kan soms even duren. Dit komt omdat we zorgvuldig elk geretourneerd product moeten controleren voordat we een terugbetaling kunnen verwerken. Het is een procedure die we volgen om ervoor te zorgen dat alles correct wordt afgehandeld. We hebben het bedrag vandaag inmiddels teruggestort op jouw rekening. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je dus op jouw rekeningafschrift zien. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Geen heldere communicatie. Antwoord mails met tips ?? Vaag. Waarom kun je niet chatten(aub geen robot) of nog beter bellen. Ik had een bestelling gedaan dan krijg je direct een bevestiging. Helaas konden jullie mij geen garantie geven voor de hele bestelling dus heb ik deze na 2 dagen geannuleerd. Maar dan krijg je geen duidelijke bevestiging van de annulering. Misschien hadden jullie de artikelen wel in een andere kleur maar dat kun je dan niet vragen omdat de je niet even kan bellen of chatten. Jammer want jullie hebben leuke producten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dries, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de communicatie. We streven ernaar om altijd duidelijk te zijn in onze communicatie, dus het is jammer om te horen dat dit niet het geval was. Wat betreft telefonisch contact, je kunt ons bereiken op +31 (0)88 145 14 99. We zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. We bieden op dit moment geen live chat aan, maar we nemen je suggestie zeker in overweging. Het is inderdaad zo dat wanneer een product niet op voorraad is, we geen garantie kunnen geven over de levering. Gelukkig is je gehele bestelling inmiddels voorradig en verzonden :) Wat betreft de beschikbaarheid van andere kleuren, we proberen altijd de meest actuele voorraadinformatie op onze website te tonen. Mocht je vragen hebben over de beschikbaarheid van bepaalde producten, dan kun je altijd contact met ons opnemen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Klanten geen spullen laten bestellen die niet op voorraad zijn! En geen robot-antwoorden geven op mails…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Thomas Bangma, Bedankt voor je review. Helaas heeft de voorradigheid vanuit de leverancier enkele vertraging opgelopen, onze excuses hiervoor.  Momenteel is je bestelling mee met de leverpartij, wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Op 17 november bericht gestuurd dat ik het geld graag teruggestort wilde hebben. Tot op heden geen geld ontvangen. Omdat het bestelde niet op voorraad was!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anneke, Bedankt voor jouw bericht. Het spijt ons te horen dat je nog steeds wacht op de terugbetaling. We zien in ons systeem dat de bestelling momenteel onderweg is vanuit de winkel Groningen naar ons magazijn.  Zodra wij de zending hebben ontvangen in ons magazijn zul je hiervan op de hoogte worden gehouden en de terugbetaling ontvangen.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bieden iets aan in de webshop wat vervolgens noet leverbaar is (2x), nu moet ik weer op mijn geld wachten en ergens anders opzoek.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste CD Schubart, Het spijt ons ontzettend dat het door jou bestelde artikel niet op voorraad is. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om hierdoor te moeten wachten op je geld en een alternatief te moeten zoeken. We streven ernaar om de voorraadinformatie op onze website zo actueel mogelijk te houden, maar soms kan het voorkomen dat een artikel uitverkocht is op het moment dat de bestelling wordt geplaatst. We zijn bezig om de terugbetaling zo snel mogelijk voor je in orde te maken.  Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife