cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Product niet ontvangen, wel betaald. En krijg nu dus een verzoek te reviewen…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wouter, Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.  Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie in ons systeem dat je een LIND DNA Dienblad / Houder - Eikenhout - Smoked - 14 x 13 cm hebt besteld en dat deze momenteel in ons magazijn wordt verzameld.  Bedankt voor je geduld en excuses voor het opgelopen ongemak. Wij wensen je alvast veel plezier toe met het dienblad en onze excuses voor de later levering.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mia, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Liseth, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 dingen besteld en betaald maar niet leverbaar. Hoe kan dat? Na een week nog geen planning of retour. De beste manier om een klant kwijt te raken!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nynke, Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de incorrecte voorraadstatus op onze website. We begrijpen de frustratie die ontstaat wanneer een besteld artikel niet op voorraad blijkt te zijn. Op dit moment hebben we helaas nog geen concrete verwachte leverdatum voor het artikel dat niet op voorraad is. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we willen u verzekeren dat we er hard aan werken om deze kwestie op te lossen. We willen u graag op de hoogte houden en zullen u direct informeren zodra we meer details hebben over de levering van het ontbrekende artikel. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we zijn vastberaden om dit recht te zetten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging. Als er nog verdere vragen zijn of als we u op enige manier kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen uw geduld enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Na enkele goede ervaringen nu een slechte

Na enkele goede ervaringen nu een hele slechte. Bestelde producten blijken helemaal niet op voorraad. De telefonische klantenservice heeft een slechte verbinding en de dame spreekt met een dermate sterk accent dat het gesprek nauwelijks te volgen is. Ze stelt irrelevante vragen, zet je een paar keer in de wacht en verwijt mij dat ik de order niet gewoon zelf heb geannuleerd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Onze oprechte verontschuldigingen voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad met onze service. Dit is zeker niet de norm die we streven na te leven. We begrijpen de frustratie die is ontstaan door het niet op voorraad zijn van de bestelde producten en de moeilijkheden met onze klantenservice. Dit hoort niet zo te zijn en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om deze kwestie op te lossen, hebben we zojuist een mail gestuurd met een update over de status van uw order en enkele mogelijke oplossingen. We willen heel graag van u horen om te verzekeren dat we de gepaste stappen zetten om dit recht te zetten en uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en de moeilijkheden die u heeft ondervonden. We staan klaar om elke verdere hulp te bieden en hopen op een kans om deze situatie recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Niet compleet en geen enkele reactie nog ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Patricia, Onze oprechte excuses voor het feit dat je bestelling niet compleet is en dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. Dit is zeker niet de service die we nastreven en we betreuren de situatie ten zeerste. We begrijpen je frustratie en willen graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben je onlangs een e-mail gestuurd om je te begeleiden naar ons juiste platform voor dit probleem, zodat we direct kunnen reageren en je volledig van dienst kunnen zijn. We willen benadrukken dat we jouw tevredenheid hoog in het vaandel hebben staan en we staan klaar om je direct verder te helpen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen snel een bevredigende oplossing voor je te kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Postma, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt opgedaan bij Cookinglife.  Wij begrijpen dat het vervelend is dat je bestelling niet geheel voorradig bleek te zijn, onze excuses hier voor! Wij werken er aan om dit probleem in de toekomst te voorkomen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
DV
di v.
hengelo

beantwoording mail

stuur geen antwoorden die door een computer zijn aangemaakt. Als ik een vraag stel, is het ergerlijk wanneer je een automatisch gegenereerd antwoord krijgt dat nergens op slaat.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Di van Beers, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je niet naar wens bent geholpen via de mail.  Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen, wij wensen je daarom ook veel plezier met je bestelling toe! Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
geld op tijd terug storten
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Arie Strijker, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je de gewenste terugbetaling niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Inmiddels heb je een update betreft je bestelling ontvangen in de mail. Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Betaald, maar toch niet leverbaar

Ik had iets besteld en betaald en pas daarna bleek dat hey artikel niet leverbaar was.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martine, Wat jammer om te horen dat het artikel dat je hebt besteld niet leverbaar was. Ik zie dat je bestelling op 29/11 is terugbetaald. Wij wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Geen voorraad

Ik heb 5 dingen besteld. Cooking life meldt het deze niet in voorraad zijn, maar incasseert wel het bedrag. En vervolgens bleef het stil.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marga, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je geen mail hebt ontvangen, ik kan zien in onze gegevens dat je bestelling vandaag is geleverd. Wij wensen je ondanks de vertraging veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Nog steeds niets ontvangen en reageren niet op mijn mails en als je belt wacht je 20 minuten terwijl je de eerstvolgende wachtende bent. Na 20 minuten heb ik de verbinding verbroken. Benieuwd of er nog iets komt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ank, Wat vervelend om te horen dat je nog niets hebt ontvangen en dat je tijd hebt moeten verspillen in de wachtrij. Onze excuses hiervoor. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We waarderen je geduld en we zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie dat je bestelling met nummer #ZCMSCL8137984 nog in het proces van verzamelen is in ons magazijn. Zodra dit proces is afgerond, sturen we je bestelling zo snel mogelijk op. Je ontvangt dan ook een e-mail met de track en trace code waarmee je de levering kunt volgen. Ik begrijp dat het wachten vervelend is, maar we verzekeren je dat we er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. We staan altijd voor je klaar.
Ik was positief verrast toen er meteen gemeld werd dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad is. Minder prettig was dat vervolgens ook de rest van mijn bestelling niet werd geleverd. Zeker in Sinterklaastijd is dat heel vervelend. Er werd keurig gemeld dat als ik van een deel van mijn bestelling af wilde zien ik dat kon melden. Dat heb ik gedaan en vervolgens werd mijn hele bestelling geannuleerd. Kan ik op het laatste moment nog iets anders regelen. Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sanneke, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons enorm dat je ervaring met ons niet aan je verwachtingen voldeed. We zetten ons altijd in om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is erg teleurstellend om te horen dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Het is inderdaad erg vervelend dat je bestelling niet compleet was en dat uiteindelijk je hele bestelling geannuleerd werd. Dit is niet de service die we willen bieden - vooral niet tijdens de Sinterklaas periode. We willen graag onze excuses aanbieden voor het ongemak. We willen graag kijken wat we kunnen doen om deze situatie te verbeteren. Zou je ons kunnen laten weten welke producten je oorspronkelijk had besteld en welke je nog wilt ontvangen? We doen ons best om ervoor te zorgen dat we aan je behoeften kunnen voldoen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om te laten zien dat we beter kunnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Contact per mail sneller oppakken. Niet een paar dagen later.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bas, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag sneller een reactie op je e-mails wilt. Ons team werkt hard om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms kan het wat langer duren door drukte. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist geïnformeerd over je bestelling.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Aangeven op welke termijn je je bestelling kunt verwachten. Na bevestiging van mijn bestelling namelijk na een week nog niets gehoord wanneer de bezorging zal zijn
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega over een oplossing. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je hierover te informeren. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
Ik heb naar 1 ding ontvangen mailtjes gestuurd maar krijg geen antwoord echt slecht mvg Angela
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Angela,  Sorry dat je nog niks van ons hebt gehoord! Ik zie dat je een Emile Henry broodbakvorm en een Emile Henry broodbakvorm Focaccia bij ons hebt besteld. Ik heb je een mail gestuurd met alle nodige informatie die je nodig hebt met opties om het direct met je op te lossen! Wij horen daar graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
Bestelling in teveel afzonderlijk verstuurde dozen, ie op verschillende momenten bezorgd worden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mik,  Het spijt ons te horen dat je bestelling in verschillende delen is geleverd. We begrijpen dat dit niet ideaal is.  Soms verzenden we producten afzonderlijk om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk krijgt. We doen ons best om het aantal leveringen te minimaliseren, maar in sommige gevallen is dit de beste manier om ervoor te zorgen dat je alle items in je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We hopen op je begrip. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Uitverkocht

Er is niet te zien op site dat servies is uitverkocht. Nu besteld, maar blijkt niet voorradig. Onduidelijk wanneer en of het wel komt. Sturen dan wel de placemats met dat idee een combinatie was
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Damaris,  Eerst en vooral, onze excuses voor de verwarring. Het is inderdaad vervelend als je iets bestelt en het blijkt niet op voorraad te zijn. We proberen onze voorraadinformatie zo actueel mogelijk te houden, maar het kan soms gebeuren dat er een verschil optreedt.  In jouw bestelling zie ik de Cosy & Trendy Serviesset Sintra Terracotta 16-Delig en de Jay Hill Placemats. De placemats zijn al onderweg naar je, maar het servies is momenteel niet op voorraad. Ik heb je een mail gestuurd met de levertijd en je opties aangeboden, zou je daarop kunnen reageren?

Goed genoeg

Ik bestel iets in de webshop, Cookinglife stopt het in een envelop, plakt een sticker erop en geeft het aan PostNL mee. Niet echt raketwetenschap.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Peter, Bedankt voor je review, wij verpakken alle artikelen altijd met goede zorg. Als het pakket met schade was aangekomen hadden we het direct met je opgelost! We hopen dat de Sareva IJsblokjesvormen naar wens zijn. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lara, Bedankt voor jouw review. Helaas is het artikel dat jij hebt besteld momenteel niet op voorraad, waardoor jouw bestelling nog niet was verzonden. Onze excuses hiervoor! We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je nog verdere vragen hebt of als we iets anders voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife