cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl
Beoordelingen:

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal  

3,61
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(55)
(383)
Resetten
RH
R.M. H.
Enschede
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product niet leverbaar
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 mrt 2024
Beste Rob, Bedankt voor je review.  Wij begrijpen dat het vervelend is geweest dat je bestelling toch niet voorradig bleek te zijn.  Helaas was er tijdens het verzamelen van je bestelling een voorraad fout gebleken, hierdoor hebben wij de bestelling niet direct kunnen verzenden.  Onze welgemeende excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
26 feb 2024
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ons drie sterren hebt gegeven. We willen altijd blijven verbeteren en je feedback is daarbij erg belangrijk. Als er iets is dat volgens jou beter kan, horen wij dat graag en helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
het besteld was niet leverbaar en wacht nog altijd op mijn geld
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 feb 2024
Beste Frank, Wat vervelend om te horen dat je nog steeds wacht op je geld. Ik zie inderdaad in ons systeem dat het product "GreenPan Contactgrill - RVS - Keramische anti-baklaag" dat je had besteld met het ordernummer CL8140990 momenteel niet leverbaar is. Ik zie in ons systeem dat de terugbetaling voor jouw bestelling CL8140990 is verwerkt op 26 januari 2024. Wij zouden je nogmaals vriendelijk willen verzoeken contact op te nemen met Mollie Payments, de betaling is volgens onze systemen correct verlopen en inmiddels al een maand geleden teruggestort. Bedankt voor je geduld en begrip hierin. Mocht je nog verdere vragen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prachtig servies..............

Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
14 feb 2024
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er iets beschadigd is, laat het ons dan weten. We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt foto"s van de schade en de pakbon naar ons sturen. Dan kunnen we je een vervangend product sturen, of het bedrag van de beschadigde items terugstorten. We horen graag van je!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Willens en wetens ingebreke

5 febr. order geplaatst en betaald. Ca. 25 min later mail ontvangen: artikel niet op voorraad, krijg bericht zodra nieuwe leverdatum bekend is. Artikel was afgeprijsd, niet duidelijk of bij de latere levering dezelfde prijs geldt. 6 febr. gemaild en gebeld omdat artikel nog NIET op website als "niet op voorraad" vermeld stond en nog steeds besteld en betaald kon worden. Slechte zaak, dus bestelli
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 feb 2024
Beste Kim, We begrijpen je frustratie en willen je verzekeren dat we dit serieus nemen. Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de afhandeling daarvan. Dit is absoluut niet de service die we nastreven. Wij hanteren een wettelijk terugbetalingstermijn van 10 dagen voor een terugbetaling, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen. Ik zie dat de terugbetaling op 12 februari, 7 dagen na jouw bestelling, is verwerkt en terugbetaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 feb 2024
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Is al tweede keer dat ik iets bestel en krijg ik een mail terug dat de artikelen niet op voorraad. Jij kunt de artikelen betalen en bestellen staat op zijn website maar geen informatie over zijn voorraad . Ik vind het jammer dat niet genoeg informatie geeft.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
10 feb 2024
Beste Lionel, Wat vervelend om te horen dat je twee keer iets hebt besteld en vervolgens een e-mail hebt gekregen dat de artikelen niet op voorraad zijn. Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak Het spijt ons dat we niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd over de beschikbaarheid van onze producten. We werken er voortdurend aan om onze website te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten altijd correct geïnformeerd zijn over de voorraadstatus van onze artikelen. We zullen uw opmerkingen serieus nemen en proberen onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Was teleurgesteld, stond binnen 2a3 dagen de bestelling in huis, dus besteld, scheen t helemaal niet op voorrraad. Vervolgens 10 dagen voordat ik geld op rekening had, jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
8 feb 2024
Beste Anja, Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet helemaal goed is gegaan. Ik zie inderdaad dat je bestelling van de Ipuro geurstokjes niet op voorraad was op het moment dat je deze bestelde. Onze excuses voor de verwarring. Normaal gesproken proberen we dit soort zaken duidelijk te communiceren op onze website. Ook is het zeker niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op je terugbetaling, ik zie dat dit binnen 7 dagen is gebeurd. Afhankelijk van je bank kan dit uiteraard een extra dag of twee in beslag nemen. We nemen jouw feedback serieus en zullen dit meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat ondanks deze ervaring, je in de toekomst toch weer voor Cookinglife kiest.
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen producten op site zetten die niet leverbaar zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
8 feb 2024
Beste Martha, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een product wilde bestellen dat niet op voorraad was. We streven ernaar onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan er een kleine vertraging zijn tussen de werkelijke voorraad en wat op de website wordt weergegeven. Ik zie dat mijn collega jou goed heeft geassisteerd met het annuleren van jouw bestelling, en de terugbetaling in werking is gezet. We hopen dat dit helpt en dat je in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
6 feb 2024
Beste Chris, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, volgens onze gegevens wordt het vandaag geleverd! Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter mensen op de hoogste brengen van de voorraad van jullie producten Heb een week op m’n product gewacht Geen mail gehad dat ie niet op voorraad was Uiteindelijk zelf maar gebeld Zo slecht
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
6 feb 2024
Beste Tjalling, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet op voorraad was. Volgens onze gegevens is je bestelling al terugbetaald. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte informatie op de site. Op de site staat dat je een opmerking kan toevoegen voordat je gaat afrekenen bij een cadeaubon, dit is echter niet het geval, dus verkeerd bezorgd. Klantenservice gebeld en die wist niet wat er mee te moeten, uiteindelijk na 3 dagen zelf het initiatief genomen om aan te geven dat ik ook naar de winkel kon komen, toen in de winkel was het binnen 5 minuten geregeld…
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Anouk, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet naar wens was. We doen ons uiterste best om correcte informatie op onze website te plaatsen en onze klantenservice zo behulpzaam mogelijk te maken. Echter, het lijkt erop dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Bedankt voor je feedback, we nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Het is goed om te horen dat het uiteindelijk in de winkel wel snel voor je is opgelost. We hopen dat je desondanks nog steeds van je aankopen geniet. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Took money and then no contact. After many contact attempts finally answer on here and some excuse no stock This seems to be common practice and a way for them to try and keep your money Not recommend, still have not had my money back!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
31 jan 2024
Dear Rene, We sincerely apologise for the inconvenience you experienced and appreciate you taking the time to share your concerns. We are very sorry that your order did not meet expectations and that there was a lack of communication in this regard. We recognise that this situation is unacceptable and aim to manage our stock status more accurately so that future customers do not face similar problems. We received your cancellation request on 29/01 and would like to let you know that we have taken action. A refund has been initiated, and we sent an email to you on the same day with details of the refund. We understand that this has been an unpleasant experience for you, and we assure you that we are doing all we can to process the refund as quickly as possible. If you have any further questions or if there is anything we can help you with, please feel free to contact us at info@cookinglife.nl. Again, our sincere apologies for any inconvenience, and we appreciate your understanding as we deal with this matter. Kind regards, Team Cookinglife
CB
Ciska B.
Hardenberg
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het produkt is voor lange tijd niet leverbaar. Dit is pas gecommuniceerd toen ik zelf ging navragen hoe lang het nog ging duren voor levering want ik wachtte al 7 dagen en op site stond 2-3 dagen. Nu wacht ik op teruggave van geld, dus ik vind: na bestelling aangeven wat de echte levering is of niet voorradig en snellere retour gave van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Ciska, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend is om langer te moeten wachten dan verwacht. Het is niet onze bedoeling om onze klanten in het ongewisse te laten en we streven ernaar om altijd de meest actuele leveringsinformatie te geven. Wat betreft de terugbetaling, volgens ons systeem is het aankoop bedrag op 26/01 teruggestort op jouw rekening. We waarderen je feedback en zullen deze zeker meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de site niet vermelden 2 tot 5 dagen levertijd als iets niet leverbaar is
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
27 jan 2024
Beste Marcel, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling tijdig niet leverbaar was. Onze excuses daarvoor, ik zie dat je bestelling is geannuleerd Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog steeds op 1 item. En krijg geen duidelijkheid over wanneer dit komt. Ik heb gevraagd voor mijn geld terug, maar krijg geen reactie…
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
27 jan 2024
Beste Floor, Bedankt voor je review.  Excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na retourzending aankoopbedrag na een maand nog steeds niet terug ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Marko, We betreuren het ten zeerste dat u nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen na de retourzending van uw aankoop. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Volgens ons systeem is er op 23/01 een terugbetaling in werking gesteld. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort, dus uiterlijk op 05/02. Hierover bent u vandaag ook telefonisch geïnformeerd door één van onze collega"s. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om het bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening terug te storten. Mocht u verdere vragen hebben of mocht er iets anders zijn waar we u mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Reeds 4 keer een mail gestuurd om een bestelling te annuleren en betaald bedrag terug te krijgen, echter NUL RESPONS van de klantenservice!! Ik vind het schandalig!!! Hoe lang moet dat nog duren??? BIZAR!!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Karen, We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de verwerking van uw annuleringsverzoek. We begrijpen dat het frustrerend is om geen respons te ontvangen, en we waarderen uw geduld en begrip. Door de toenemende drukte heeft het even geduurd voordat we uw annuleringsverzoek hebben kunnen verwerken. We willen u echter geruststellen dat we uw verzoek hebben ontvangen en dat het aankoopbedrag op 26/01 is teruggestort. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons had verwacht, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank u wel voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een aantal artikelen van Walra besteld. Van te voren nog gebeld om te vragen of ik de artikelen op tijd binnen zou hebben. Het antwoord was; daar kan ik helaas niks over zeggen. En dan krijg je een dag later mail dat er een aantal artikelen niet leverbaar zijn, dat aantal was mijn hele bestelling. Dat betekende dus dat ik alsnog geen cadeau had en eigenlijk ook geen tijd meer had om nog iets te regelen. Als er op de site had gestaan dat het niet leverbaar was of de telefoniste had me dat gezegd dan had ik die tijd nog wel gehad. Ik baalde hier dus stevig van.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 jan 2024
Beste Lia, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de beschikbaarheid van de artikelen. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te weten of je bestelling geleverd kan worden, en we betreuren dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Onze excuses dat de voorraadstatus niet duidelijk gecommuniceerd is, en we nemen je feedback hierover zeer serieus. We hebben je annuleringsverzoek ontvangen en willen je laten weten dat we een terugbetaling in werking hebben gezet. Het spijt ons dat we niet aan je wensen konden voldoen, en we begrijpen de teleurstelling. Als er iets is waarin we je nog verder kunnen assisteren of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@cookinglife.nl. We waarderen je begrip in deze situatie en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling werd geannuleerd,zonder terugbetaling tot nu toe

Bestelling werd geannuleerd,zonder reden. En er werd een terug betaling beloofd . Maar nu na ruim een week,nog geen bericht en laat staan een rbedrag op mijn rekening. Erg matige service. Ben benieuwd naar jullie reactie?? 0614419919 of siebje2@ziggo.nl Groet Sieb Zwerwer
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 jan 2024
Beste Sieb, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de daaropvolgende annulering. We begrijpen dat een vlotte afhandeling van groot belang is, en het spijt ons te horen dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Na controle van onze administratie blijkt dat het artikel van je bestelling helaas niet op voorraad was. Om je de keuze te geven, hebben we je een e-mail gestuurd met de vraag of je wilt annuleren of wilt wachten op de beschikbaarheid van het artikel. Je hebt aangegeven te willen annuleren, en daaropvolgend hebben wij de annulering verwerkt. Jouw bestelling is op 19/01 geannuleerd en in de bevestigingsmail van de annulering hebben we aangegeven dat het bedrag binnen 10 werkdagen wordt teruggestort.  Om je meer duidelijkheid te geven en eventuele verdere vragen te beantwoorden, hebben we je zojuist nog een e-mail gestuurd waarin we de situatie opnieuw uitleggen en de verwachte termijn voor de terugbetaling verduidelijken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife