cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl
Beoordelingen:

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal  

3,61
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(55)
(88)
Resetten
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
26 feb 2024
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ons drie sterren hebt gegeven. We willen altijd blijven verbeteren en je feedback is daarbij erg belangrijk. Als er iets is dat volgens jou beter kan, horen wij dat graag en helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prachtig servies..............

Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
14 feb 2024
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er iets beschadigd is, laat het ons dan weten. We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt foto"s van de schade en de pakbon naar ons sturen. Dan kunnen we je een vervangend product sturen, of het bedrag van de beschadigde items terugstorten. We horen graag van je!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 feb 2024
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van 9 januari nog steeds niet geleverd omdat het niet op voorraad is. Bestelling is al wel volledig betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 feb 2024
Beste Aukje, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet geleverd is. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is, zeker omdat je al betaald hebt. Het komt soms helaas voor dat een artikel niet voorradig is. Ik zal je een mail sturen met alle informatie die je nodig hebt. Je kan ons dan ook laten weten wat wij voor je kunnen doen! Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nou 7 dagen geleden een mosselpan besteld. Nog geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden. Is voor een verjaardag morgen. Dus.......
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
2 feb 2024
Goedenavond, Mijn excuses, ik zie dat je hebt aangegeven om de bestelling te annuleren. Wij hebben je bestelling toen geannuleerd, je hebt de terugbetaling ook al terugontvangen op je rekening! Als je nog vragen hebt horen wij dit graag van je.
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat het product niet voorradig was.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
30 jan 2024
Beste Annie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was gebracht over de voorraadstatus van je product. We begrijpen dat dit niet de service is die je van ons verwacht, we hebben meteen een mail gestuurd om je te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bestelling ter plaatse.

Op den dag van de levering zijn wij het huis niet buiten geweest,maar de chauffeur is nooit ter plaatse geweest. Bijgevolg zijn we verplicht geweest de auto uit de garage te halen en 3 kilometer moeten rijden om het pakje te bekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 jan 2024
Beste Ronny, Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je zelf achter je pakket aan moet, echter kun je dit zelf aangeven bij de vervoerders. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je alle items van je bestelling ontvangt, en we willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Zodra we meer informatie hebben, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het ontbrekende deel van je bestelling naar je toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering zonder info

Trage levering en geen informatie over voortgang. Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife  
HD
Huub d.
vEenendaal, Niederlande
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 jan 2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service na bestelling.

Ik had een bestelling geplaatst en enkele dagen later kreeg ik bericht dat deze bestelling niet leverbaar was. Nog weer enkele dagen later ontving ik via de mail een nieuwsbrief met nieuwe producten 8n de sail waaronder dezelfde schaal. Na reactie hierop was de schaal wel leverbaar en werd deze ook binnen 2 dagen bezorgd. Helaas wel met kleine beschadiging. Dit is aangereikt en ik wacht op reactie. Ik heb getracht een foto mee te sturen met dit bericht, maar dat is niet gelukt (?). Zie daarvoor ook de mail die ik heb gestuurd. Met vriendelijke groet Desirée Horning
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 jan 2024
Beste Desirée, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelde schaal beschadigd is aangekomen. We nemen dit natuurlijk serieus en willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen! Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om via deze link https://cookinglife.returnless.com/ een retouraanvraag in te dienen. Zorg er alsjeblieft voor dat je foto"s van de beschadiging bijvoegt. Zo kunnen wij de aard van de schade beter beoordelen. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Blijkbaar is het bestelde produkt niet…

Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 jan 2024
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackinggegevens. Bedankt voor uw geduld en begrip. 
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, slecht geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 dec 2023
Beste Carina, Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat is ontstaan door de slechte levering van je bestelling. Dit is niet de ervaring die we willen bieden en we begrijpen volledig je teleurstelling. We hebben direct actie ondernomen na het vernemen van de problemen met de levering en we waarderen het dat je het retourlabel hebt gebruikt om het pakket naar ons terug te sturen. Volgens de track en trace code hebben we bevestiging ontvangen dat het pakket vandaag bij ons is aangekomen. We willen je verzekeren dat we deze retourzending zo spoedig mogelijk zullen verwerken en de terugbetaling zullen uitvoeren. We streven ernaar om dit zo snel en efficiënt mogelijk voor je af te handelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog verdere vragen zijn of als we je ergens anders mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen. We willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artiikel niet meer voorradig. Wel al betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Nicole de Jong, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd terwijl je deze wel hebt betaald.  Onze excuses hiervoor.  Zojuist heb je via de mail meer informatie ontvangen betreft de voorradigheid van je bestelling! Wij horen graag van je en fijne kerstdagen gewenst 🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Voorraad op site klopt niet.

Bestelling geplaatst en betaald, artikel was in voorraad op de site. Binnen 10 tal minuten kreeg ik een email dat het product helaas niet op voorraad was. Ik heb daarop meteen gebeld om te vragen wanneer het art. weer op voorraad zou zijn, maar dat wist ze niet. Heb toen meteen bestelling geannuleerd. Inmiddels een week verder, maar geld is nog steeds niet teruggestort.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste H.J.W.S, Vervelend om te horen dat je verzoek tot annulering niet goed is gegaan, onze excuses hiervoor! In ons systeem zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met een collega en de terugbetaling direct in orde is gemaakt.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

Ik heb geen goede ervaring met de klantenservice. Ze horen je aan, maar doen echt niks met je klacht. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Terwijl als je via bol.com bij ze besteld mag alles wel gratis retour. Dus je kunt beter shoppen bij Bol.com dan bij hun eigen site! Dat mag best duidelijker worden vermeld. Ook hoef je geen hulp te verwachten wanneer je een kortingscode vergeten bent te innen. Hier heb ik echt wel betere ervaringen mee met webwinkels.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Karin, Bedankt voor je review.  Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Het klopt inderdaad dat de retourkosten via onze eigen website voor eigen kosten zijn, wanneer je via Bol.com de bestelling plaatst zit dit namelijk bij de prijs inbegrepen! Wat je aangeeft, betreft de kortingscode is ook correct, het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht een korting in werking te zetten, onze excuses.  Wij wensen je desondanks het opgelopen ongemak je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt lang.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Erie, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat de levering van je bestelling langer duurt dan je had verwacht. Helaas hebben we je bestelling niet geheel voorradig, onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je via de mail een update gegeven over je bestelling.  Mocht je vragen hebben vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PP
Petra P.
Utrecht
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Serviesset geretourneerd

Serviesset gekocht en geleverd gekregen, maar helaas met allemaal krasjes in de borden. Dit kan gebeuren dus retour aangemeld en naar de winkel gebracht. In de winkel is het heerlijk beoordeeld en ik krijg mijn geld terug. Dit duurt wel erg lang naar mijn mening. We zijn nu een week verder en krijg gisteren een bericht van Cookinglife dat het servies is aangekomen in het magazijn en de terugbetaling nog tot 10 werkdagen kan duren?!? Waarom zo lang?
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
15 dec 2023
Beste Petra, We vinden het vervelend om te horen dat je serviesset krasjes had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het retour hebt gemeld en naar de winkel hebt gebracht. Je hebt gelijk, het verwerken van retouren en het terugbetalen van het aankoopbedrag kan soms even duren. Dit komt omdat we zorgvuldig elk geretourneerd product moeten controleren voordat we een terugbetaling kunnen verwerken. Het is een procedure die we volgen om ervoor te zorgen dat alles correct wordt afgehandeld. We hebben het bedrag vandaag inmiddels teruggestort op jouw rekening. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je dus op jouw rekeningafschrift zien. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet compleet en geen enkele reactie nog ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
8 dec 2023
Beste Patricia, Onze oprechte excuses voor het feit dat je bestelling niet compleet is en dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. Dit is zeker niet de service die we nastreven en we betreuren de situatie ten zeerste. We begrijpen je frustratie en willen graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben je onlangs een e-mail gestuurd om je te begeleiden naar ons juiste platform voor dit probleem, zodat we direct kunnen reageren en je volledig van dienst kunnen zijn. We willen benadrukken dat we jouw tevredenheid hoog in het vaandel hebben staan en we staan klaar om je direct verder te helpen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen snel een bevredigende oplossing voor je te kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife