cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Vlotte bezorging 🚚 en ik kreeg er nog een extra artikel bij als dankjewel voor mijn leuke mail! Erg attent.
24 feb 2024
Beste Feikje, Wat leuk om te horen dat je blij bent met de snelle levering en het extraatje! We hopen dat je nog vele jaren plezier mag hebben van je fruitpers.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
LO
leon o.
den haag
Superproducten. Alleen belachelijk veel plastic en inpakpapier gebruikt en zending in 3 zendingen ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Leon, Bedankt voor je bericht en de mooie review! We doen ons best om een divers assortiment van kwaliteitsproducten aan te bieden, en ik ben blij te horen dat deze goed bij je in de smaak vallen. Wat betreft het verpakkingsmateriaal, we nemen je feedback ter harte. We streven ernaar om onze ecologische voetafdruk te verkleinen en zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze verpakkingen duurzamer te maken, zonder in te boeten op de bescherming van onze producten. Je feedback helpt ons hierbij. Wat betreft de gesplitste levering, het kan soms gebeuren dat items uit je bestelling op verschillende tijdstippen klaar zijn voor verzending, vandaar de meerdere zendingen. We beseffen dat dit niet ideaal is en we werken eraan om dit in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je feedback, en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Uitstekende oplossing bij twee pokébowl kommen die niet in orde waren! Bedankt en tot de volgende keer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste RS​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
11 feb 2024
Bij de bestelling zat een beschadigd item en er is meteen de volgende dag een vervangend item gestuurd.
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Het servies was heel goed verpakt zodat het heel is aangekomen. Na het bestellen een snelle levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Cheryl, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de verpakking en de snelle levering van je servies!  We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alles heel en snel aankomt, dus het is altijd fijn om te horen dat dat gelukt is. Veel plezier met je nieuwe servies!

Duidelijke vermelding voorraad

Duidelijke vermelding of iets wel of niet in voorraad is. Bestelling snel uitgevoerd en geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste H. van den Brink, Dank je wel voor je prachtige review! Het doet ons echt goed om te horen dat je tevreden bent over de duidelijke voorraadvermelding en de snelle levering, vooral omdat we onlangs een uitdagende periode hebben doorgemaakt. Jouw positieve feedback is enorm waardevol voor ons en helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren. Zou je alsjeblieft ook de tijd willen nemen om je ervaring te delen op ons Trustpilot-platform? Hier is de link : https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het enorm dat je de moeite neemt om ons te steunen op meerdere platforms.  We kijken uit naar je volgende bezoek en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
RD
Ria d.
Wissenkerke

Prima!

Snelle levering, goede prijs, netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
 Beste Ria, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop.
Super snel geleverd en pannenkoekpannen voldoen helemaal aan de verkregen verwachting.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Heidi, Dank u voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met uw Westinghouse pannenkoekenpannen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u blijft genieten van het bakken van heerlijke pannenkoeken met uw pannen!
17 feb 2024
Mooie borden. Zeker met de verschillend kleuren. Mijn petekind was er erg blij mee.
18 feb 2024
Beste Hanna, Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te horen dat onze producten in de smaak vallen. Vooral omdat het een cadeau was voor je petekind. Daar doen we het voor! Veel plezier met de borden en we hopen je snel weer te zien bij Cookinglife!

snelle levering

Nieuwe pannen besteld deze werden snel en goed verpakt de volgende dag al bezorgd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wilna, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de verpakking van je nieuwe pannen! We hopen natuurlijk dat je net zoveel plezier hebt van het koken met de pannen als dat wij hadden met het verzenden ervan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets nodig hebben voor je keuken, dan horen we het graag!
Snel geleverd, goed verpakt, erg mooi servies, zoals op afbeelding, heel blij mee!
17 feb 2024
Beste Frederieke, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel geleverd werd, goed verpakt was, en dat het servies erg mooi is, precies zoals op de afbeelding. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn verheugd dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

de koekenpan was goed verpakt en erg…

de koekenpan was goed verpakt en erg snel in huis du kon hem gelijk gebruiken
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Cobie, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je tevreden bent over de verpakking en snelle levering van je koekenpan.  Veel plezier met het bereiden van je favoriete gerechten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goede klantenservice, snelle verzending en hebben ook goede productmerken
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joan, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice, snelle verzending en de kwaliteit van de producten die we aanbieden. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering. Liever kleinere verpakking (minder plastic, ivm milieu)
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wilma​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
EV
Els V.
Zevenbergen
Mooi product en snel geleverd. Wel stevige prijs en hoge verzendkosten
Antwoord van cookinglife.nl
Beste R Van Es, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het product en de snelle levering. Wat betreft de prijzen, we doen ons best om kwalitatief hoogwaardige producten tegen concurrerende prijzen aan te bieden.  Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het graag.
Mikn bestelling werd super snel bezorgd! Er blij met de goede service.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sylvia, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. Veel plezier met je bestelling! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Super kwaliteit

Snelle service. Alles perfect verpakt. Voldoet aan alle verwachtingen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Manon​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.

Nieuw product na stukkende ontvangst

Product was stuk aangekomen en is zonder probleem opnieuw verstuurd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Greet, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat we snel een nieuw product konden leveren nadat je eerste zending beschadigd was aangekomen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!
Geen pfas, werkt op alle warmtebronnen, kan ook nog in de oven.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Piety​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
3 mrt 2024
Buitengewoon snel is de bestelling afgehandeld en afgeleverd
3 mrt 2024
Beste Max, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop!