cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

17 feb 2024
Netjes op tijd geleverd + uitstekend verpakt!
18 feb 2024
Beste Ben, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je aankoop.
WV
Wilma v.
Nijmegen
11 feb 2024

RVS opbergbus.

Mooie kwaliteit koffiebus en snelle levering.
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Snelle levering en heel blij met het product
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Andrea, Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je product(en) en dat de levering zo snel was! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Het is altijd ons doel om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en een snelle service, dus het is fantastisch om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl Nogmaals hartelijk dank voor je steun en vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle bezorging, niet duur en goed product.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten! Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Exact wat ik nodig had en erg snel geleverd.
17 feb 2024
Beste Gerlof, Wat geweldig om te horen dat Maxwell & Williams servies precies was wat je nodig had en dat het ook nog eens erg snel geleverd werd! Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering ivm verjaardag was dat super
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lisette, Wat fijn om te horen dat de snelle levering ervoor heeft gezorgd dat je bestelling op tijd voor de verjaardag is aangekomen! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een geslaagde viering. Als je even tijd hebt, zouden we het geweldig vinden als je jouw ervaring ook zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw feedback kan anderen helpen bij het kiezen van de juiste producten en bijdragen aan de groei van onze community. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je agenda vol zit en willen je daarom extra bedanken voor je steun op meerdere platforms. Het betekent ontzettend veel voor ons. Nogmaals hartelijk dank voor je vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snelle levering en uitstekend verpakt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze levering en verpakking. Veel plezier met je aankoop!

Goeie producten leuke prijs

Goeie producten, leuke prijs. Snel bezorgd!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Madelon​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Prijs-kwaliteitverhouding Snelle levering
3 mrt 2024
Beste Miranda, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering van onze producten. We streven ernaar om dit soort ervaringen voor al onze klanten te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt voor je keuken of eetkamer, weet je ons te vinden!

Snel in huis

Wat op voorraad is, volgende dag in huis..
Antwoord van cookinglife.nl
Beste A. Smit, Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering! Inderdaad, als een product op voorraad is, doen we ons best om het de volgende dag al bij je thuis te krijgen. We hopen je snel weer te zien bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 feb 2024
Product zoals verwacht, snelle levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jacqueline, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en de snelle levering. Veel plezier met je product.
PD
patrick d.
zoetermeer
snelle en nette levering voor beste prijs
Antwoord van cookinglife.nl
Beste patrick​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
BS
Belinda S.
Leiderdorp
Fijne overzichtelijke site , veel keus.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Belin, Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
JK
Jan K.
Blokker
Snelle levering en uitstekend verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop!

helder en goed

heldere website. Snel en goed geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carl, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de levering! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus het is altijd leuk om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Veel plezier met je aankoop!
Makkelijk bestelling en super service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anna Maria, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
EV
Elly V.
Vlaardingen
Snelle levering, alles keurig verpakt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Divvie, Bedankt voor je mooie review!  Wij wensen je veel drink plezier toe met je nieuwe glazen.  Mocht je in de toekomst vragen hebben, helpen wij je graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Snelle en correcte service/bezorging

Snelle en cor0recte service/bezorging
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annemarie, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! Veel plezier met je Alfi Theepot! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snel geleverd en goed verpakt!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Esmée, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de verpakking.  Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Razendsnel bezorgd en goed verpakt!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Diane, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop!