horecastyle.nl

285 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.624 beoordelingen in totaal

Ik heb een bestelling geplaatst met daarin artikelen die niet op voorraad waren en vroeg me af waarom het lang duurde voordat het bezorgd werd. Na contact met de klantenservice werd mij een alternatief geboden dat wel op voorraad was. Na goed overleg zijn de artikelen meteen verstuurd en had ik ze de volgende ochtend al in huis. Wat een fijne service.

18 feb 2024
Het verzenden kan beter. Heeft een week geduurd. Voor 15 uur besteld, volgende werkdag verzonden! klopt niet. Ook bij aanmelding bij Gls duurde het nog twee dagen voordat het werkelijk werd opgehaald.

Beoordelingen voor horecastyle.nl

16 jul 2023
Producten van goede kwaliteit. Snelle levering.
14 jul 2023
Snel en perfect
14 jul 2023
het was alleen lastig om de goede afbeelding bij het bestek te vinden
11 jul 2023
MR
marrie r.
hilversum
9 jul 2023
8 jul 2023
Op website staat als boven 65 euro uitgeeft dat geen verzendkosten hoeft te betalen. Maar dat klopt niet. De korting van de verzendkosten gaat er niet af.
7 jul 2023
Super snelle verzending! Prima kwaliteit! Dankjewel
6 jul 2023
6 jul 2023

Proberen niet te verkopen om te verkopen.

Ik wilde een wok voor mijn Miele inductiebrander. Miele verkoopt pannen die erin passen maar die zijn erg duur en met anti aanbaklaag. Bij vragen over de wok die ik wilde bestellen waren ze eerlijk en voorzichtig dat het wellicht niet zou passen. Dit gaf veel vertrouwen. Ik heb hem toch gekocht en de wok paste. Ben er heel erg blij mee!
JI
John I.
Oud Beijerland
5 jul 2023
2x besteld goede service en snel
Zeer goede service en kwaliteit
2 jul 2023

Perfecte service Bij mijn bestelling was er helaas iets…

Bij mijn bestelling was er helaas iets mis gegaan, maar Horecastyle heeft dit supersnel en vakkundig opgelost.
30 jun 2023
Je wordt keurig op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling en prima prijzen
30 jun 2023
Snelle levering en prima kwaliteit.
RV
Roger V.
Roeselare
29 jun 2023
Bestelling van 22/6 nog steeds niet geleverd
27 jun 2023
De snelle verloop van de bestelling, en de snelle respons op een mail. Ze staan meteen klaar om te helpen en/of jou bij te staan met je vraag. Dit noem ik, " good service ". 👍

verzending

Wat jammer is dat men de bestelling wel dezelfde dag aanmaakt maar nog niet verzend. Er wordt dan alleen een label aangemaakt. Helaas komt de order pas 3 dagen later binnen.
Snelle levering goede kwaliteit