bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden799 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bartogi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

Fijn snelle afwikkeling, maar....!!!

Fijn snelle afwikkeling. Alleen ik kon alleen ruilen in andere maat en mijn maat was daarvan niet voorradig, niet in ander model of kleur bv. Trouwens andere kleuren van zelfde model waren aanzienlijk duurder. Dat vond ik vreemd.
Antwoord van bartogi.nl
Hoi! Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je maat niet beschikbaar was. Het prijsverschil in kleuren komt soms voor bij deze schoenen. Dat kan met het materiaal te maken hebben. Voor een toekomstige situatie, aarzel niet om direct contact met ons op te nemen. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. Groetjes, het Bartogi Team!
19 apr 2024

Verzending gaat niet echt snel….

Verzending gaat niet echt snel….
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je ervaring met de verzending niet aan je verwachtingen voldoet. We streven altijd naar een snelle levering en het is teleurstellend om te horen dat dit niet is gelukt. We zullen dit intern onderzoeken om onze service te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben laat het ons gerust weten.
24 apr 2024
25 apr 2024
Dank voor je review Naoual, graag komen we met je in contact om er achter te komen waarom je een 1 sterren review hebt achtergelaten.
Ze zeiden al snel, het pakket is te breed.
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je review, kun je ons iets meer vertellen wat er precies aan de hand is zodat we je kunnen helpen. Je mag een mail sturen naar info@bartogi.nl zodat we ervoor kunnen zorgen dat je ervaring met ons toch beter wordt.

GEZEIK met retourneren maar cute schoentjes

het is niet duidelijk vermeld dat als je schoenen wilt retourneren, dat je daarvoor moet betalen. Ik ben uiteindelijk naar een winkel geweest van hun, alleen om te horen dat ze het niet kunnen accepteren omdat het een online bestelling is. dus kon ik weer naar huis gaan en een retourlabel betalen. Ze mogen dit wel veel duidelijker maken!
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je eerlijke review. Het spijt ons te horen dat het retour proces niet gegaan is als wat je had gewenst. Echter is de informatie over het retour proces altijd te vinden op een webshop. Dit is zelfs verplicht om onderaan de website te vermelden. Momenteel is het nog niet mogelijk om online bestellingen bij een winkel te retourneren. We gaan intern bespreken of we de communicatie in het vervolg beter kunnen communiceren.
Helaas na enkele dgn ervaring zijn ze net iets te klein en vind de binnendoor te hard. Omdat ik ze al in gebruik heb genomen, kon ik ze niet ruilen
Antwoord van bartogi.nl
Wat jammer dat de pantoffels niet helemaal naar wens zijn! Hopelijk loop je ze na verloop van tijd nog een beetje uit.

Veel te strak

4 jul 2023
Dank voor je review. Wat vervelend dat de Birkenstocks veel te strak zitten. Wij zijn in Nederland officiele verkoper van het merk Birkenstock. Wellicht kunt u een maat groter proberen.
25 sep 2023

Namaak? of fabrieksfout?

Wat in de birkenstock schoenendoos zat kwam niet overeen met het origineel van Birkenstock en paste niet. Het zou een fabrieksfout kunnen zijn of een namaak artikel. Ik weet dat niet. Hoe dan ook, het past niet en Bartogi denkt niet echt mee. Ze lezen mijn klacht niet goed of ze willen het niet goed lezen. Ik krijg daardoor reacties die niet tot een bevredigende oplossing leiden. klantvriendelijkheid lijkt niet in hun woordenboek te staan.
25 sep 2023
Hallo Jos, Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat u niet de gewenste oplossing heeft gekregen. We zien dat u mail contact hebt gehad met een collega van ons. Wij zijn in Nederland de officiële dealer van het merk Birkenstock. Onze producten komen rechtstreeks uit Duitsland en zijn allemaal echt. Het kan soms zijn dat birkenstock een wijziging aanbrengt en dat daardoor het model en of maat ook mee veranderd. Op uw gestuurde foto is te zien dat het oude model al van een aantal jaar geleden is. Voor de actuele maattabel verwijzen we u graag naar onze website.
Als ik iets bestel online en mijn maat is er nog dan verwacht ik ok dat het geleverd kan worden. Dat was niet het geval. Vandaar mijn twee sterren.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen! We waarderen je feedback en het spijt ons dat de maat die je bestelde niet beschikbaar was. Helaas wegens de enorme drukte kan het wel eens zijn dat bestellingen elkaar kruisen en dat dan net uw maat weg is. We vinden dit uiteraard heel vervelend. Maar zodra we dit wisten hebben we u op de hoogte gesteld en het aankoop bedrag teruggestort.
27 aug 2023
bestelling is (nog) niet geleverd terwijl de adresgegevens voor 100% kloppen, dit kan ook aan DHL liggen want ik heb het produkt nog niet gezien.
12 aug 2023
Betere informatie bij de zending en niet alles op internet moeten zoeken voor een retour zending doe er ernstiger bij met adres gegevens!!!
15 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke informatie te hebben over retourzendingen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om ervoor te zorgen dat alle klanten toegang hebben tot nauwkeurige en actuele informatie over hun bestellingen. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren.
18 aug 2023

Retourbeleid

Was niet op de hoogte dat retourneren op eigen kosten is. Heb nu 7€ kosten gemaakt. Dus bestellen als je zeker bent van de maat.
22 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te geven. Wij waarderen uw feedback en nemen alle zorgen serieus. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar dat klanten op de hoogte zijn van alle beleidsregels wanneer ze bij ons bestellen. De kosten naar u toe zijn voor onze rekening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
15 sep 2023
De hakband van de sandaal is niet goed afgewerkt. Het klittenband is te kort zodat de achterbant niet goed kan sluiten.
15 sep 2023
Dank voor je review. Dit lijk niet helemaal de bedoeling. Graag ontvangen we van je een email zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.
11 sep 2023
Dat de verzendkosten door de kopen betaald moet worden ,als je iets terugstuur vind ik geen service
13 sep 2023
Bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij streven ernaar om onze klanten uitzonderlijke service te bieden, en het spijt ons als dit niet het geval was in uw ervaring. Wij waarderen uw feedback en zullen kijken hoe we onze service in de toekomst kunnen verbeteren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen en uw mening met ons te delen.
26 jul 2023
Je moet je verzendkosten zelf betalen als je het product wilt retourneren
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Het spijt ons te horen van uw ervaring bij het proberen een product te retourneren. De verzendkosten naar u zijn voor onze rekening.
5 sep 2023
Voor 12.00 besteld maar kwam toch later aan dan werd aangegeven.
6 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback, zowel positief als opbouwend. Bij Bartogi streven we een snelle levertijd en goede winkelervaring. Wij verontschuldigen ons als dit voor u niet het geval was.
2 okt 2023
Heb nog geen bericht over retourzending en uitbetaling op bank
2 okt 2023
Dank voor je recensie. Momenteel is het bij ons erg druk. Het kan daarom iets langer duren voordat uw retour wordt verwerkt. Dit kan tot maximaal 14 dagen duren, dit geldt vanaf de dag van aankomst retourpakket. (zie onze website)
5 sep 2023
Lijkt alsof er niks verstuurd is. Maar de site was wel prettig
5 sep 2023
Dank voor je review. We zien dat de zending weer retour bij ons komt. Mocht je het opnieuw willen ontvangen dan kun je ons het beste een mail sturen.