bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

711 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden911 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

3 jul 2023
Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

IG
24 mei 2024

Blij echt helemaal Blij

Ik ben echt helemaal blij met de vondst van Bartogi. Ik stuitte op hen tijdens het zoeken naar mijn vertrouwde Birkenstock sandalen. Ik koop ze altijd bij de plaatselijke schoenenwinkel ,maar dit keer niet. Ik schrok van de enorme prijsverhoging van meer dan 30 euro.. Naar mijn idee belachelijk veel omdat dit een model is dat al jaren en jaren in de collectie zit. Ik had bij Bartogi ook nog eens een welkomstkorting van 10%, dat resulteerde ook nog in extra blijdschap. Ik kom zeker nog eens terug hoor. Ik kijk eerst bij Bartogi !
28 mei 2024
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ontdekking van Bartogi! 🎉 Fijn dat je bij ons je vertrouwde Birkenstock sandalen hebt kunnen vinden en ook nog eens met welkomstkorting. Dat scheelt inderdaad flink in de portemonnee. We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen. Bedankt voor je leuke review en tot de volgende keer! 👡😊🌟
22 mei 2024
Alles was prima en snel geleverd. Wat wel een beetje verwarrend was was dat ik bij het bestellen een e-mail had ontvangen waarin stond dat ik een nieuwe e-mail zou ontvangen zodra de pakket verstuurd was. Dat heb ik ook ontvangen. Echter, staat er nergens in dat het betreft je Bartogi bestelling. Er staat in hele kleine letters dat iets van de naam van de holding. Ik moest online opzoeken of dat holding naam iets met Bartogi te maken had. In een tijd met zoveel phishing is dat toch een rare manier om klanten te informeren.

Uitstekend!

Ik draag via mijn werkgever al jaren Lomer schoenen. Aangezien deze niet meer gemaakt worden, kwam ik via Google bij Bartogi terecht. Snelle levering en service, op het eerste gezicht een prima product. Ik denk er erover nog een extra paar te bestellen.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je bericht en leuk om te horen dat je via Google bij Bartogi terecht bent gekomen! We zijn blij dat je eerste ervaring positief is en dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de schoenen. Als je besluit een extra paar te bestellen, staan we weer klaar voor je! Veel plezier met je nieuwe schoenen! 👟✨😊
IA
Ingrid A.
Emmeloord
31 mei 2024

Super snelle afhandeling en levering. Ieuw paar

De bestelde schoenen moest ik helaas ruilen. Dit aangemeld en voor ik het wist waren de schoenen met de juiste maat al onderweg. Het te ruilen pakket moest ik nog afgeven bij DBP verzending. De schoene? Die lopen fantastisch 😍
Antwoord van bartogi.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het is fijn om te horen dat de omruiling snel en soepel is verlopen en dat de schoenen nu perfect passen. Wij wensen u veel draagplezier en zijn blij dat u tevreden bent met onze service en producten.
MS
Mieke S.
Herkenbosch

Accurate verwerking bestellingen.

Accurate verwerking van bestellingen en snel verwerkte retouren. Heb wel even moeten zoeken naar retourformulier. Was niet duidelijk dat formulier na aanmelding retour per mail toegestuurd wordt.
28 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je de bestellingen en retouren als accuraat en snel ervaart. We begrijpen dat het verwarrend kan zijn als het retourformulier niet snel kan vinden. We nemen dit mee in de ontwikkeling van onze retourpagina
Snelle levering en lage kosten terwijl je dan ook nog geen zendingskosten moest betalen dat is bijna nergens zo dus echt een goede service. Product ook mooi en veel goedkoper als bij andere shops
28 mei 2024
Bestellen was duidelijk en de leveringsservice was prima. De slippers waren dezelfde die ik.versleten had. Alleen de binnenzool= voetbed piepte in het begin bij lopen.

Bartogi snelle levering en scherp geprijsd.

Via Bartogi besteld en super snel geleverd. Scherp/goed geprijsd ook. Perfecte schoenen van het Merk Keen. Past precies. Voor brede voeten een echte aanrander. Top !
Antwoord van bartogi.nl
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe Keen-schoenen van Bartogi! 🎉 We zijn blij dat ze goed passen en dat je ook blij bent met de prijs en de snelle levering. Voor brede voeten is een goede pasvorm extra belangrijk, dus het is geweldig om te horen dat deze schoenen perfect zijn. Veel plezier ermee! 👟😊✨
HB
Hans B.
Sprundel

Gewoon een prima webshop!

Erg snel geleverd, netjes verpakt en voor een nette prijs. Dit was mijn eerste bestelling bij Bartogi, maar zonder twijfel niet de laatste.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je mooie woorden! Geweldig om te horen dat je eerste ervaring met Bartogi zo positief was. We kijken uit naar je volgende bestelling! 📦🌟😊
23 mei 2024
we hebben allebei wandelschoenen gekocht van Keen, ze voldoen aan onze verwachting, Blij mee
28 mei 2024
Wat leuk om te horen dat jullie beide tevreden zijn met de wandelschoenen van Keen! Veel wandelplezier gewenst! 🌟👟😊

Keen wandel sandaal dames

Bestelling verliep vlot en correct. Ik weet niet wat beter zou kunnen. Tevreden klant :)
28 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Super om te horen dat alles vlot en correct is verlopen. We zijn blij dat je tevreden bent. Tot de volgende keer! 😊🛍️
19 mei 2024

Fijne zaak… veel keuze

Fijne zaak… veel keuze, snelle levering en goede communicatie! Aanrader!!!
21 mei 2024
Wat een top review! Bedankt voor je lovende woorden. We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer! 😊👟✨
23 mei 2024
Eerlijke prijs, snelle bezorging en minimalistische sluitende verpakking.
Fast delivery & comfortable Keen sandals ! Perfect for this summer 👌🏼
WL
w d e L.
Amsterdam
heb al vaker gekocht ,snelle levering en altijd ben ik tevreden
27 mei 2024
Prima product, sandalen, heel blij mee en vlotte verzending.
28 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat je zo blij bent met de sandalen en dat de verzending vlot verliep. Veel plezier ermee! 😊👡✨
26 mei 2024

Goeie service

Omwisseling andere maat zonder probleem en extra kosten
28 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat de omwisseling naar een andere maat zonder problemen en extra kosten is verlopen. We zijn blij dat je tevreden bent! 😊👟✨
19 mei 2024
Snelle bezorging. Duidelijk wanneer ze kwamen. Echt top!
21 mei 2024
Bedankt voor je enthousiaste review! Geweldig om te horen dat de bezorging zo snel en duidelijk was. Veel plezier met je aankoop! 😊🚚✨
31 mei 2024
Snelle levering en bij retour vlot je geld terug
Antwoord van bartogi.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en het vlotte retourproces. Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, staan wij graag voor u klaar.
Snelle levering, goed product met goede prijs.