bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden755 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bartogi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

Order plaatsen was eenvoudig. Kreeg berichtje daarvan. Jammer geen berichtje: we hebben pakket verstuurd. Daarom 1 sterretje minder. Maar ze schoenen van Keen zitten weer perfect. Als je platvoeten hebt is een goede sandaal met ook dicht aan achterkant belangrijk.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je feedback, fijn om te horen dat de bestelprocedure soepel verliep en dat je tevreden bent over je nieuwe Keen sandalen! We nemen je opmerking over het verzendbericht mee om onze service te verbeteren. Veel plezier met je comfortabele sandalen en hopelijk tot een volgende keer bij Bartogi!
Na ontvangen van verkeerde schoenmaat even naar hen gebeld en binnen 2 dagen goede maat ontvangen en verkeerde maat terug gestuurd. Iets meer informatie had retourneren nog makkelijker en sneller gemaakt. Toch goede service!!!
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je feedback en het compliment over onze service! Fijn dat de goede maat snel bij je was. We nemen je tip ter harte om het retourproces nog duidelijker te maken. Geniet van je schoenen! 🌟
Super comfortabel schoen (Hey Dude)! Super licht in gewicht en je wilt er direct meer bestellen. Ook zeer geschikt voor gevoelige voeten/tenen. Nu 2 paar gekocht maar zullen er meer worden.
Antwoord van bartogi.nl
Wat een enthousiaste review, geweldig! Fijn dat de HEYDUDE schoenen zo goed bevallen en ideaal voor gevoelige voeten. Veel plezier met je aankopen en we zien je graag terug voor meer! 🌟
In de mail van B-post was de verzender UNKNOWN. Daardoor wist ik niet zeker dat het over het pakje van Bartogi ging. Maar ik vermoedde het , dus is gelukt.

Aanrader

Snelle levering, goede prijzen, groot assortiment. Eén minpuntje, de retourzending is niet gratis.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je aanbeveling en het delen van je ervaring! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, onze prijzen en het assortiment. Wat betreft de kosten voor de retourzending, begrijpen we dat dit een aandachtspunt kan zijn. We nemen je feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Bedankt voor het benoemen hiervan en we hopen dat je in de toekomst weer bij ons shopt! 🌟
Mooie en aparte schoenen met een redelijke prijs. Snelle levering en retour ook eenvoudig.
Antwoord van bartogi.nl
Heerlijk om te lezen dat je blij bent met je unieke vondst en onze service! Veel plezier met je schoenen en hopelijk zien we je snel weer terug bij Bartogi. 🚀👠
Goede schoenen, leuke schoenen en goede service.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je complimenten! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze schoenen en de service. We hopen dat je nog lang plezier hebt van je Lomer schoenen. Geniet ervan!
JV
Jetske v.
Groningen
Snel verzonden en goede schoenen. Lomer is top.
16 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en de kwaliteit van de Lomer-schoenen. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
7 apr 2024

Goed voetbed

Fijne hoge en warme pantoffel. Vlotte levering
Antwoord van bartogi.nl
Heerlijk om te horen dat je tevreden bent met je warme pantoffels en onze vlotte levering! Niets gaat boven het comfort van een goede pantoffel, vooral tijdens de koudere dagen. We zijn blij dat we daaraan hebben kunnen bijdragen. Mocht je in de toekomst nog meer behoefte hebben aan comfort of stijl, dan staan we altijd voor je klaar. Geniet van de warmte en het comfort! 🌟
Nette en snelle verzending & prima product
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je positieve review! Super om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier met je aankoop! 🌟👟
16 apr 2024
Lekker zittende schoenen en snelle levering
16 apr 2024
Bedankt voor je feedback! Het is geweldig om te horen dat de schoenen lekker zitten en dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je nog meer comfortabele schoenen nodig hebt of als er iets anders is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
Pakket snel en goed ingepakt aangekomen
Antwoord van bartogi.nl
Heerlijk om te horen! Geniet van je nieuwe aanwinst en hopelijk tot snel bij Bartogi. 😊
Snel geleverd en vrouw is erg blij mee.
Antwoord van bartogi.nl
Super om te horen dat de levering vlot was en je vrouw blij is met haar nieuwe schoenen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. 😊
14 apr 2024
Goede prijzen, snelle levering.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze prijzen en de snelle levering. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets anders is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
Goede oplossing en vertrouwen.
Antwoord van bartogi.nl
Fijn dat je tevreden bent met de oplossing die we hebben geboden en dat je vertrouwen hebt in onze service! Bij Bartogi streven we ernaar om altijd de beste ondersteuning en oplossingen te bieden aan onze klanten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, weet dan dat we altijd hier zijn om je te helpen. Jouw vertrouwen in ons is waar we het allemaal voor doen. Dankjewel!
Snelle en correcte levering.
geleverd volgens afspraak.
Antwoord van bartogi.nl
Dat is geweldig om te horen! Het is altijd geruststellend wanneer een levering volgens afspraak verloopt. Als je nog andere vragen hebt of als er iets is waarbij ik kan helpen, laat het me dan gerust weten.

Uzurii slippers

Snel verzonden, prima 👍🏻
Antwoord van bartogi.nl
Tof dat de Uzurii slippers snel bij je waren! Bedankt voor de positieve review. Geniet ervan! 🌞👡
bijzonder snelle levering

Snelheid van bezorgen. Tot de volgende keer

Snelheid van bezorgen
Antwoord van bartogi.nl
Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid van onze bezorging! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Tot de volgende keer! 🚚✨