bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

756 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.064 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

25 sep 2023
Wat in de birkenstock schoenendoos zat kwam niet overeen met het origineel van Birkenstock en paste niet. Het zou een fabrieksfout kunnen zijn of een namaak artikel. Ik weet dat niet. Hoe dan ook, het past niet en Bartogi denkt niet echt mee. Ze lezen mijn klacht niet goed of ze willen het niet goed lezen. Ik krijg daardoor reacties die niet tot een bevredigende oplossing leiden. klantvriendelijkheid lijkt niet in hun woordenboek te staan.

Beoordelingen voor bartogi.nl

5 jul 2024

Goede prijs-/prestatieverhouding

Prijs-/prestatieverhouding is prima: ze hebben misschien niet de goedkoopste schoenen, maar wel GOEDE schoenen! Makkelijk bestelsysteem en snelle levering (ik bestelde op vrijdag en kreeg ze maandag erna geleverd). Helemaal tevreden en superblij met mijn héérlijk lopende Lomers!
9 jul 2024
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe Lomers! We streven ernaar om kwaliteit te leveren en het is geweldig om te weten dat je dat ook zo ervaart. Bedankt voor je complimenten over ons bestelsysteem en de snelle levering. Veel loopplezier! 👟😊
Het contact via de mail is geweldig , je word goed op de hoogte gehouden , levering is zo vlot, geweldig. het is al de derde keer dat we er zijn gaan bestellen.En de kwaliteit is ook heel goed.
3 jul 2024
Grote selectie van kwaliteitsschoenen. Ik kreeg een bevestiging van mijn order maar helaas geen indicatie over de afleverdatum. Mijn eerste ervaring met Bartogi maar zeker niet de laatste.
3 jul 2024
Dankjewel voor je positieve woorden en je feedback! Het spijt ons dat je geen indicatie van de afleverdatum hebt ontvangen. Normaal gesproken sturen we een aparte mail met de verzendinformatie. Voor meer details kun je altijd hier kijken: (https://bartogi.nl/pages/verzending). We kijken ernaar uit je snel weer te helpen! 👟✨📦
De levering was supersnel Maten tabel was jammer genoeg alleen van EU naar UK en de maat op mijn crocs US dus eerst een maat te groot gekocht. Daarna 2x de juiste maat

Service

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Helaas door een klein probleem contact opgenomen met de helpdesk. Zeer snelle reactie en een uiterst klantgerichte oplossing.
10 jul 2024
Snelle levering, goede merken, prima prijs. Ik kon KEEN nog niet, maar ben er enthousiast over geworden. Degelijke wandelschoen/dagelijks gebruik voor de zomer.
10 jul 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en onze service! KEEN is inderdaad een topmerk voor stevige en comfortabele schoenen. Veel plezier met je nieuwe wandelschoenen.
PS
Snelle levering, heb ze alleen retour moeten doen veelste wijd en zakken dan af. Alleen betaling nog niet verwerkt, ze hebben de retour wel ontvangen.
De bestelling werd heel snel geleverd en toen de maat niet goed was de retournering ook weer heel flot geregeld. Het kon niet beter!
Antwoord van bartogi.nl
Wat een geweldige feedback, dank je wel! We zijn blij dat zowel de levering als de retournering soepel is verlopen. Veel plezier met je nieuwe aankoop en tot de volgende keer! 😊🌟
5 jul 2024

webwinkel ok, maar retourkosten niet

Prima webwinkel, maar ik moest mijn artikelen helaas terugsturen wegens te kleine maat. Terugsturen kost je 8 euro. Jammer.
9 jul 2024
Dank je wel voor je feedback en je complimenten over onze webwinkel! Wat jammer dat de maat niet goed was. Terugsturen kan bij ons ook voor €5,99. Heb je hierbij hulp nodig? Laat het ons dan weten.
Kreeg geen mail over zending, heb hier over gebeld. Gelijk geregeld. Zou de volgende dag bezorgd worden,werd dag later.
Antwoord van bartogi.nl
Sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld! We doen ons best om onze communicatie en bezorging te verbeteren. Fijn dat het uiteindelijk toch goed is gekomen. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten! 😊📦📧
7 jul 2024

Saved my holiday

Some days before the trip I bought a pair of sandals. They were delivered on time and they fit perfectly.
9 jul 2024
How nice to hear that your new sandals were delivered on time and fit perfectly! We hope you enjoy your trip and your new sandals. 😊👡✈️
AO
Aat O.
Capelle aan den IJssel
Goed assortiment van topmerken tegen mooie prijzen en ook nog eens een super snelle bezorging!
13 jul 2024
Tevreden met de slippers,ik werd goed op de hoogte gebracht van de status van mijn bestelling!
Antwoord van bartogi.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de slippers en dat je goed op de hoogte werd gehouden van je bestelling! Bedankt voor je review en veel plezier met je nieuwe slippers! 😊👡
Slippers te groot, kleinere maat aangeven. Direct de andere dag bezorgd. Top bedrijf !
6 jul 2024
Mooi verpakt en prachtige slippers en de mooie oorbellen erbij..chapeau !!! Ben verwent.
9 jul 2024
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met de verpakking en je nieuwe slippers en oorbellen! We vinden het geweldig om je te verwennen. Veel plezier ermee! 👡✨😊

Recommended online shopping

Correct quick and perfect delivery of 3 pair Bircktenstock. Ready for the summer
JW
Jan W.
Wilrijk (Antwerpen)
11 jul 2024
Goed product (wandelschoenen Keen) - goeie prijs - snelle & correcte levering
12 jul 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe wandelschoenen en onze service! Bedankt voor je positieve review. Veel wandelplezier! 🚶‍♂️🌟
8 jul 2024
Helder, correct en snel. Alleen als je iets terug wilt zenden, geen idee..
9 jul 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Voor informatie over retourneren kun je terecht op deze (https://bartogi.nl/pages/retourneren). Hopelijk helpt dit! 😊📦
Snel! Ik kreeg mijn bestelling echt heel snel. En de schoenen zijn geweldig!
Antwoord van bartogi.nl
Super om te horen dat je zo blij bent met de snelle levering en je nieuwe schoenen! Bedankt voor je positieve review en veel plezier met je aankoop! 😊👟
2 jul 2024
Bestellen ging vlot. En pakje was ook snel . Meer moet dat niet zijn