allesvooruwvloer.nlBeoordelingen

allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl - producten voor schoonmaak en onderhoud van vloeren

allesvoorUWvloer heeft het grootste assortiment vloerverzorgingsproducten voor het schoonmaken en onderhouden van vloeren zoals houten vloeren, PVC, tegels, laminaat en natuursteen. U kiest eenvoudig uw soort vloer, kies op merk of typ (een deel van) de productnaam in het zoekvenster in. In deze webwinkel vindt u alle bekende merken zoals Osmo, Woca, HMK-Moeller Stone Care, Litfhofin, Mflor, Forbo, James, Quick Step, Floorservice, Aquamarijn, Vestol en Lecol. Uw bestelling wordt gratis verzonden vanaf €35,- en wanneer u op werkdagen voor 23.30 besteld heeft u doorgaans uw bestelling de volgende werkdag al in huis.
alles voor UW vloer VoF
Trasmolenlaan 12
3447 GZ Woerden

Beoordelingen voor allesvooruwvloer.nl

4.63/5.00

380 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over allesvooruwvloer.nl

Ik wil de bestelling annuleren omdat zij deze niet op voorraad hebben. Dat stond niet op de site. Maar tot nu toe geen reactie ontvangen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Op onze site kun je wel degelijk zien of iets op voorraad is of dat het binnen 3 werkdagen geleverd is. Wij reageren doorgaans binnen 1 werkdag, in dit geval is de order 's middags geannuleerd en is er direct al een reactie gegeven voordat wij hebben kunnen reageren.
Ga er NIET mee in Zee ... Wanneer het product kapot blijkt te zijn bij levering .. en met email contact en overleg kan er binnen 1 dag met de firma Alles voor uw vloer een nieuwe komen ..als je geluk hebt. Deze nieuwe bleek ook weer kapot te zijn.. Alles terug gestuurd... en wacht nu nog steeds op mijn geld... Sterker nog ..het blijkt dat mijn kapotte "schrubber" wordt doorverkocht als nieuw .
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Helaas lukt het ons niet om voor de volle 100% iedereen tevreden te stellen. Het kan zijn dat een product niet naar wens/kapot is en er gaat wel eens wat mis, maar wij lossen onze problemen altijd op. Voor de kapotte schrubbers zijn uiteraard nieuwe gestuurd en ook het bedrag is al teruggestort. Het is goed opgelost en het is dan ook jammer dat men negatief blijft.
bestelde is beschadigd aangekomen
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Dat is natuurlijk vervelend, maar100% garanderen dat iets onbeschadigd aankomt kunnen wij helaas niet. Er is geen rechtstreeks contact met ons hierover opgenomen, dus wij hebben dit ook niet kunnen oplossen. Bij beschadiging gewoon even mailen dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Levering pas na een week!
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wij maken gebruik van voorraadbeheer. Je kunt dus tijdens het bestellen al zien of er voorraad is of niet. In dit geval zat koningsdag er ook nog tussen én is het extra druk doordat door het Coronavirus veel mensen online bestellen.
Andere verpakking, blik i.p.v. kan. Sproeifles wordt vermeld in de teksten maar kan niet besteld worden.