stateofart.com

1.640 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan. 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan. 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
30 jan. 2024

3 dingen besteld in de webshop | beveiligingslabel in de jas!

3 dingen besteld in de webshop. in de jas zat de beveiligingslabel nog. Of je dan maar even langs een winkel komt om het eruit te laten halen. Dat vind ik een slechte zaak. De bestelling is uitgeleverde in delen. Dat is prima. Maar we wachten nu meer als een week op de tweede deellevering. Vinden wij aardig lang.
8 feb. 2024
Ik bestelde 2 dezelfde soort broeken, in dezelfde maat als ik altijd heb 36/34. De ene past wel, de andere past niet. Hoe is dat mogelijk? Ik kan gelukkig ruilen, maar je verwacht dat 2 dezelfde soort broeken van hetzelfde merk even groot zijn.
3 feb. 2024
Niet alles geleverd, echter ook geen bericht wanneer ik het restant van mijn bestelling geleverd krijg
E-mails beantwoorden. Als je producten aanbied de klanten gelegenheid geven deze te retourneren.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard bieden wij onze klant de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind u helemaal onderin onze website.
2 feb. 2024
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.
3 feb. 2024
Normaal bij andere kleding valt 38/36 iets groter uit waaraan ik gewend ben.
5 feb. 2024

Levertijd veel te lang

Kwaliteit van de kleding is goed. Levertijd is veel te lang (10 dagen)
BH
B.A.M.M. H.
Apeldoorn
27 jan. 2024
10dagen geleden besteld en nog niets ontvangen
30 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat zij met u mee kunnen kijken.
snellere afhandeling bij retour
6 feb. 2024
perfect
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u onze communicatie als onduidelijk ervaart. Mocht u uitleg willen hebben over een bepaalde actie dan kunt u terecht bij onze collega's van de klantenservice.
6 jan. 2024

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

9 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
15 jan. 2024
Mijn bestelling was 2 herenvesten maar ik kreeg een vest en een trui. Een fout kan iedereen maken maar dat je op het retourformulier niet kunt vermelden dat er gewoon het verkeerde artikel in zit en dat je het goede toegestuurd wilt krijgen is heel lastig. nu moet ik het terugsturen en weer een nieuwe bestelling plaatsen, maar helaas de korting krijg je bij twee artikelen en ik wil er maar één omdat ik er al een heb. Hoe lossen we zoiets op? Maria Gerritzen
18 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een foutief artikel hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij zullen u verder helpen met het omruilen van het juiste artikel.
30 dec. 2023

Draad wol steekt uit

Op de rug van het vest dat ik ontving, stak een draad wol uit. Het leek er op dat het breisel ergens aan is blijven haken. Ik kon namelijk ter plekke geen verbindingsknoop in de wol ontdekken. Dit had door State of Art voor verzending gecontroleerd en verholpen moeten worden. Ik heb het met een stopnaald in het breisel weggewerkt en hoop dat het breisel heel is en blijft.
2 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een artikel heeft ontvangen met een defect, onze excuses daarvoor! Mocht u tegen dit soort problemen aanlopen dan adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kan er dan gekeken worden naar een oplossing.
DB
Dinie B.
Warnsveld
11 jan. 2024
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
11 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
21 jan. 2024
heb zondag besteld woensdag ontvangen en vrijdag was het 10% extra afgeprijst misleidend
17 jan. 2024
De producten zijn mooi en goed, de verzending gaat naar mijn mening wat traag.
13 jan. 2024
Terugsturen via pdp slaat nergens op. Doe gewoon dhl of een andere normale
18 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden in onze retourportal verschillende vervoerders aan zoals DPD en DHL. U kunt zelf kiezen welke vervoerder het beste bij u past.
11 jan. 2024
zorgen dat DHL zijn werk naar behoren doet
11 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u tegen problemen aanloopt bij DHL. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen. Zij kunnen voor u gaan kijken of ze het probleem kunnen oplossen.