stateofart.com

1.695 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.302 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Ik zou gisteren een trui ontvangen, die vorige week besteld is…….. Bij DHL is hij aangemeld maar nog niet ontvangen.. Heb helaas al wel betaald. Klantenservice meermalen gebeld, zijn niet bereikbaar.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00, mochten onze collega's telefonisch in gesprek zijn dan kan u een email sturen naar contact@stateofart.com.
Levering door DHL zeer slecht. Niet op de afgesproken plaats kunnen bezorgen lijkt me haast onmogelijk. Daarna gebracht naar een servicepunt 3 km verderop terwijl dit veel dichterbij had gekund
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat DHL uw bestelling niet op de afgesproken plek heeft afgeleverd. Wij hopen dat u tevreden bent over de bestelde artikelen.
Ik was niet thuis toen overhemd werd afgegeven door DHL. DHL heeft pakket weer teruggezonden naar State of Art. Na een week nog steeds niet van gehoord.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Mocht u nog niets hebben gehoord van ons dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. info@stateofart.com Zij zullen voor u kunnen kijken of de zending al retour is gekomen in ons magazijn.
HP
Harry P.
Enkhuizen
Ik koop al jaren kleding bij jullie met het spaarsysteem maar volgens mij levert het niets op. Waar spaar ik voor?
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Sinds dit jaar hebben wij het Loyalty programma geïntroduceerd voor onze klanten en spaar je nu daadwerkelijk voor gift vouchers. In voorgaande jaren kon u zich registreren als member en kon u doormiddel van een account uw orderhistorie bekijken enzovoorts. Mochten er nog vragen zijn over het loyalty programma dan kan u deze terug vinden via onderstaande link op onze website. https://www.stateofart.com/nl/loyalty
Maten van de broeken klopten niet.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te lezen dat de bestelde broeken niet passen. Mocht u vragen hebben over de maten of pasvorm van een artikel dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
Verkeerde kleding is verstuurd.
Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.

3 dingen besteld in de webshop | beveiligingslabel in de jas!

3 dingen besteld in de webshop. in de jas zat de beveiligingslabel nog. Of je dan maar even langs een winkel komt om het eruit te laten halen. Dat vind ik een slechte zaak. De bestelling is uitgeleverde in delen. Dat is prima. Maar we wachten nu meer als een week op de tweede deellevering. Vinden wij aardig lang.
Ik bestelde 2 dezelfde soort broeken, in dezelfde maat als ik altijd heb 36/34. De ene past wel, de andere past niet. Hoe is dat mogelijk? Ik kan gelukkig ruilen, maar je verwacht dat 2 dezelfde soort broeken van hetzelfde merk even groot zijn.
3 feb 2024
Niet alles geleverd, echter ook geen bericht wanneer ik het restant van mijn bestelling geleverd krijg
E-mails beantwoorden. Als je producten aanbied de klanten gelegenheid geven deze te retourneren.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard bieden wij onze klant de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind u helemaal onderin onze website.
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.
3 feb 2024
Normaal bij andere kleding valt 38/36 iets groter uit waaraan ik gewend ben.

Levertijd veel te lang

Kwaliteit van de kleding is goed. Levertijd is veel te lang (10 dagen)
BH
B.A.M.M. H.
Apeldoorn
27 jan 2024
10dagen geleden besteld en nog niets ontvangen
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat zij met u mee kunnen kijken.
Aftersales riverty beneden verwachting
snellere afhandeling bij retour
perfect
11 feb 2024
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u onze communicatie als onduidelijk ervaart. Mocht u uitleg willen hebben over een bepaalde actie dan kunt u terecht bij onze collega's van de klantenservice.
6 jan 2024

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.