stateofart.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
stateofart.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij stateofart.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

839 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 dec. 2021
State of Art levert kwaliteitskleding. Mijn bestelde bloes, colbert en vest werden ondanks de Black Friday drukte snel en goed verpakt bezorgd. Door de vaste maatvoering weet ik dat wat ik bestel ook gewoon past. Geen gezeur met net iets te groot of te klein. Mooie kwaliteit stof en goede afwerking maken het af. En door de regelmatige acties kun je ook een leuke korting krijgen. Niet onbelangrijk toch? Kortom, een tevreden klant.

4 jul. 2022
We hadden 3 blousen besteld maar die vielen wat te klein uit dus direct maatje groter besteld. Maar retour sturen valt niet mee. Als je de retourdocument al kunt vinden op de site geeft die in mozilla firefox een waarschuwing dat het een niet vertrouwd document is en moet je dus nog wat extra (onveilige) opties uithalen om het document toch binnen te krijgen. Dat is via de supportdesk gemeld en daar zouden ze het document direct via de mail gaan sturen. Dat is al weer een week geleden en tot heden nog geen retourdocument dus dan maar via de onveilige route het document downloaden. Dat is gelukt en nu de rest verder afwerken.

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

3 polo's in dezelfde maat besteld. Eéntje is in een "luxere" uitvoering. Degene in de luxere uitvoering heeft echter een veeel grotere boordmaat. Helaas zag ik dat pas later, toen ik hem al aan het dragen was en dus ook al van kaartjes had ontdaan. Gelukkig zijn de twee 'normale' wel goed.
13 sep. 2022
State of Art, is een fijne webstore met uitstekende aftersales. Pakketjes zijn uiterst verzorgd verpakt en retouren zijn eenvoudig en snel te regelen. Ook de fysieke winkels zijn fijn om te bezoeken. Kortom voor mij een vast adres om kleding te kopen
4 sep. 2022
Ik kreeg eerst de kleren in een papieren zak/ envelop, die was gescheurd. De laatste bestelling zat in een doos, en die was ook kapot gescheurd. Gelukkig in beide pakketten zat alles er nog gewoon in. En alles na tevredenheid in de kast gehangen.....
30 aug. 2022
We kregen de kleding in een mooie doos. Nu in een papieren zak, prima qua verzending. Helaas kwam de papieren aan die ook al open was. Gelukkig zat er alles nog in. Misschien een aandachtspuntje. Verder TOP.....
1 sep. 2022
Snelle levering en kwalitatief goede kleding. Laast wel 2 truien besteld en teruggestuurd omdat kleur me niet beviel. Nog steeds niet verwerkt. Dat is een minpuntje.
Het terug kunnen brengen naar de winkel en de makkelijke mogelijkheid van het terugsturen van de artikelen vindt ik wel fijn.
2 sep. 2022
Nog niet gedragen, geen oordeel. Product goed verpakt en netjes afgeleverd. Levering zoals afgesproken. Tevreden.
9 sep. 2022
goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel, online bestellen gaat makkelijk en is duidelijk.
2 sep. 2022
Alles wordt netjes afgeleverd en de retour wordt netjes opgehaald een dikke 10 voor de service
Zeer goede kwaliteit kleding. Zeer gevarieerd aanbod kleding en zeer leuke korting acties.
van E G.
Zeer goede service, zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice en snelle levering!
het was allemaal heel snel geregeld en ook nog makkelijke met betalingen geweldig
13 sep. 2022
Het rugby shirt werd vlot geleverd, nog niet uitgepakt maar het zal wel goed zijn.
1 sep. 2022
Keurig op tijd in ontvangst mogen nemen. Mooie kleding van goede kwaliteit.
1 sep. 2022
Mooi T-shirt van goede kwaliteit. Leuk dat de race T-Shirts weer terug zijn!
van E d.
Goede keuze, goede prijs. Heldere communicatie over verzend/afleverstatus.
31 aug. 2022
Zoals gewoonlijk, mooie kleding en keurig op tijd bezorgd ! Chapeau.
Goede kwaliteit. Correct verpakt en levering volgens afspraak.
Fijne site, snelle levering en retour word opgehaald aan huis
13 sep. 2022
Duidelijk site, veel keuze. Snelle en perfecte afhandeling.