stateofart.com

1.655 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.259 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Mooie spullen, lekker lange overhemden, ook in maat S. Gelukkig niet eindeloos veel mailtjes over de bestelling. In een papieren zak verpakt. Overhemden zaten helaas apart verpakt in plastic, hoeft van mij niet.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering , duidelijk retourbeleid. Wat beter kan is het bestellen zelf , eenmaal besteld en betaald blijft de bestelling staan. Als je daarna iets besteld moet je goed opletten anders gaat het dubbel.
Snelle afhandeling en levering. Echter 1 item dubbel ontvangen (en dus ook 1 niet) en een 2de item met beschadiging (slecht stiksel). Kon beide wel teruggeven voor geld retour (omwisselen niet mogelijk).
Vriendelijk contact over de levering. Mooie kleding van goede kwaliteit. Retourzending (omdat we extra besteld hadden om uit te kunnen kiezen) werd heel snel terugbetaald!
Fijne website. Duidelijke foto's met leuke aanbiedingen. Snelle afronding van de bestelling en een supersnelle levering. Complimenten.

De levering was uitstekend

De levering was zeer uitstekend, het product is zoals verwacht, het is prettig shoppen bij de State of Art webshop!.
Goed verzorgde levering. Prima kwaliteit. Misschien wat prijzig, maar hebben ook vaak kortingsakties/aanbiedingen.
NM
Norbert M.
Doorwerth
Levering is keurig ingepakt en op tijd. En de T shirts die ik heb besteld zijn van uitzonderlijke kwaliteit.
3 mrt 2024

uitstekende kwaliteit kleding , blouses truien vesten blazers jassen sjaals , en van natuurlijke materialen wol katoen , synthetisch wordt weinig gelukkig gebruikt !!

zou het niet weten , uitstekende web site , duidelijke helder alles wat je wil weten is op te zoeken .
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Verzenden in doos

Jammer dat de kleding in een zak geleverd wordt en niet meer in een doos. Kleding is dan beter beschermd.

Mijn favoriete kleding winkel

Altijd vriendelijke persoonlijke benadering. Goede kleding adviezen en goede kwaliteit van de producten.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u altijd vriendelijk en goed geholpen wordt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit, vlotte levering en retouren goed afgehandeld. Communicatie ook goed geregeld.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de artikelen naar wens zijn en u de communicatie als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Mooi linnen overhemd, helaas te klein maar makkelijk en snel omgeruild voor de juiste maat.
3 mrt 2024
Fantastisch mooie kwaliteit en vooral voor mij perfecte pasvorm voor een mooie prijs
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelde artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag nog eens terug.
Objectief advies voor zover dat mogelijk is. Vriendelijk behulpzaam personeel. Top!
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons personeel en dat u bent voorzien van een goed advies. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Goede pasvorm, degelijk materiaal. Snelle levering na bestelling in webshop

Fijne webwinkel.

Makkelijk te navigeren. Duidelijke foto's. Gebruiksgemak in het algemeen.
24 feb 2024
De levering was een paar dagen later, maar wel duidelijk gecommuniceerd
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te horen dat uw bestelling wat vertraging heeft opgelopen. Fijn om te horen dat u goed op de hoogte bent gehouden over de status van uw levering.
Correct, goed verpakt, incl retourbon, gebeurd niet altijd bij collegae
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is en u de levering als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Zowel aflevering als retourneren conform afspraak goed geregeld. Dank.