stateofart.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
stateofart.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij stateofart.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

846 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 aug. 2022

Zonder dat wij dat zelf om hadden gevraagd werden wij door door een medewerker benaderd en omdat onze dochter ziek was en de voorstelling maar 10 minuten voor ons had geduurd, zou hij proberen iets voor ons te doen. Dat was zaterdags, maandags hadden wij al mail en werden wij opnieuw uitgenodigd om naar de musical te gaan. Wat een service een 10 met een griffel.

4 jul. 2022
We hadden 3 blousen besteld maar die vielen wat te klein uit dus direct maatje groter besteld. Maar retour sturen valt niet mee. Als je de retourdocument al kunt vinden op de site geeft die in mozilla firefox een waarschuwing dat het een niet vertrouwd document is en moet je dus nog wat extra (onveilige) opties uithalen om het document toch binnen te krijgen. Dat is via de supportdesk gemeld en daar zouden ze het document direct via de mail gaan sturen. Dat is al weer een week geleden en tot heden nog geen retourdocument dus dan maar via de onveilige route het document downloaden. Dat is gelukt en nu de rest verder afwerken.

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

1)zorgen dat kleuren om computer schermen meer overeenkomsten met de werkelijkheid 2) zorgen dat een "M" maatje van een trui gekochte sweater voorin jaar, in de nieuwe collectie van dit jaar nog steeds de zelfde grootte heeft in de collectie van dit jaar. Want dit maal waren er grote afwijkingen en moest ik alles terug sturen.
2 truien besteld met korting, bij ontvangst dezelfde dag e-mail ontvangen dat dezelfde truien 2 voor de prijs van 1 was ,direct gebeld ,het verschil hebben ze direct aangepast (terug gestort) super service,hierna nog een bestelling gedaan. BVD Frank.
18 jan. 2023

van J t.
Levering was snel! Maar…. de aflevering niet zo, het lopen is lastig dus ben ik wat langzamer.wat doet de bezorger dan, die niet kan wachten tot ik de deur open; Hij is bezig om in alle macht mijn bestelling door de brievenbus te drukken. DIT MOET TOCH NIET MOGEN!
goede kwaliteit voor een nette prijs. Aankoop gedaan bij de 2=1 actie. Bestelling verliep makkelijk. De goederen zijn conform afspraak op tijd en in goede orde ontvangen.
18 jan. 2023

Dat ik snel telefonisch contact kreeg, geen 45 min in de wacht werd gezet. En er ook goed meegedacht werd en mijn probleem opgelost werd. En ook nog zeer vriendelijk.

Mooie kleding, fraai en zorgvuldig ingepakt, goede pasvorm. Ben al jaren groot fan van State of Art.

van Cas V.
Retourzending ondanks gemaakte afspraak niet door Returnista opgehaald. Doe het nu maar zelf...
19 jan. 2023
Het altijd vriendelijk zijn en tijd maken om de cliënt tevreden naar huis te laten gaan.
Goede service en snelle tweede levering vanwege omruilen van verkeerde maat besteld
Verzending op tijd. Verpakking netjes verzorgd. Prijs kwaliteit prima in orde
19 jan. 2023
Terug sturen is zo geregeld ,twee dagen daarna nieuwe bestelling weer binnen.
22 jan. 2023
Product voldoet zoals verwacht, ontvangst liet wel erg lang op zich wachten.

Alles snel geleverd en keurig verpakt. Fijn om achteraf te kunnen betalen.
Vlotte levering, en dit keer zonder winkelbeveiliging aan de goederen.
7 jan. 2023
Netjes geleverd en met zorg verpakt, dus zeker voor herhaling vatbaar

Snelle levering, en achteraf betalen. En is altijd goede kwaliteit.
Snel en correct. Goede ervaringen gedurende langere tijd
Juiste levering, prima product, en zeer correcte service.

Prima geregeld voor een vriendelijke prijs (uitverkoop).

van Rob V.
Gewoon weer goed, vanaf de bestelling t/m de aflevering.