stateofart.com

1.866 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.493 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

26 nov 2023

Meer duidelijkheid

Ik kreeg niet duidelijk door dat er 3 verschillende pakketten geleverd werden. Dat 1 pakket langer duurde want die kwam van een ander filiaal af
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend te lezen dat de informatie rondom de zendingen niet duidelijk is geweest, onze excuses daarvoor! Wij zullen uw feedback meenemen in de verbetering van ons verzendproces.
14 okt 2023
Kwaliteit hemden gaat achteruit en de prijzen omhoog. Versturen nu in een zak en anders in een nette doos. Ga zo door …… dan ben ik weg.
17 okt 2023
Spijtig dat u niet meer tevreden bent over de kwaliteit. We doen ons uiterste beste de kwaliteit te waarborgen en versturen nog steeds grotere bestellingen in een nette doos.
14 jul 2023

Verkleuring polo

Ik heb een vetvlek verwijderd met zeep, en dit is een lichtere vlek gebleven. Iets wat mij met andere polo’s nog nooit is gebeurd. Is.
22 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik zie dat deze bij DHL staat, maar ik zie ook dat de bestel-data nog niet is aangeleverd.
25 aug 2023
Heel vervelend dat uw pakket niet op tijd aankwam. Inmiddels heeft u een mail van ons ontvangen met informatie.
1 sep 2023
Art en hulp prima een 10. Maar om op de website uit te vinden hoe je iets retourneerde of ruilt is drama. Moet makkelijker kunnen
Hello, I am not happy because I didn’t receive my order!!!! I ordered last week and I suppose receive it within two days
Antwoord van stateofart.com
Thank you for your feedback. Our customer service team has sent you an email on Friday 26 May informing you that an investigation has been launched at DHL. As soon as more information is known you will be notified as soon as possible. Our apologies for the inconvenience!
12 jul 2023
Het is te gemakkelijk een 5 ster te geven. Ik bestel iets en dan betaal ik en is het dan toeval dat je het krijgt ?
31 aug 2023
Twee polo’s besteld en betaald. Krijg ik na 5 dagen een mail dat de mooiste kleur helaas niet meer te leveren is.
7 jun 2023
2 polo's besteld, helaas was 1 ervan beschadigt wat naar mijn idee voor verzending al gezien had moeten worden.
22 sep 2023
Label van de veiligheid in de winkel verwijderen dan had ik niet alle moeite hoeven te doen om terug te sturen
28 sep 2023
Onze welgemeende excuses.
22 jul 2023
Terugsturen was lastig, doden punt niet bekend. Heb de halve stad moeten aflopen om er een te vinden.
9 jul 2023
Er staat 3tot5 levertijd werkdagen op de site daar was mee gerekend en is nog steeds niet geleverd
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat direct te doen zodat ze voor u na kunnen kijken waar de zending zich op dit moment bevind. Onze excuses voor het ongemak!
De bestelling is ergens blijven hangen in het systeem zodat mijn bestelling niet werd verstuurd.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan rondom uw bestelling. Wij gaan er van uit dat onze collega's van de klantenservice u hebben voorzien van een passende reactie. Onze excuses voor het ongemak!
15 aug 2023
Heb tot heden mijn bestelling nog niet ontvangen. Duidelijk aangeven wat de levertijd wordt.
15 aug 2023
Beste heer/mevrouw Overbosch, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat er met u meegekeken kan worden waar uw zending zich op dit moment bevind.
5 jul 2023
Ik heb een broek terug gestuurd en nog steeds niks van gehoord ook geen betaling ontvangen
6 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback, Wat vervelend dat u nog niets hebt vernomen. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met de afdeling klantenservice dan adviseren wij u dit even te doen zodat wij u zo spoedig mogelijk verder kunnen helpen.
MK
29 jun 2023
bestelling is goed, echter de ervaring met DHL slecht. Bezorger had wel erg veel haast.
De maten zijn anders dan een paar jaar geleden. De hemden zijn veel te wijd en tegroot
1 sep 2023
Vorige week spullen retour gestuurd. Nog steeds het geld niet terug gestort gekregen.
30 jul 2023
De pasvorm en materiaal van het shirt is van zeer matige kwaliteit, erg jammer.
6 sep 2023

Houden niet aan de afspraken

Je houden aan de afspraken. Mocht dat niet gaan, graag een oplossing bedenken