stateofart.com

1.866 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.493 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

7 jul 2023
Een zojuist ontvangen overhemd ziet eruit alsof het al een week gedragen is.
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een artikel heeft ontvangen dat niet voldoet aan de kwaliteitseisen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dit zo spoedig mogelijk te doen zodat zij u een passende oplossing kunnen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak!
14 jul 2023
Kost geld om te retourneren Bij andere kan je gemakkelijker terug sturen
JM
Jan M.
Rijnsburg
28 okt 2023
Adres is 46B. Bij iedere bestelling wordt de toevoeging B niet vermeld!
2 sep 2023
De bezorging door DHL is slecht, kwaliteit van State of Art is goed.
25 jul 2023
Zending na 7 dagen nog niet verzonden en geen feedback ontvangen.
6 aug 2023
Ik heb de bestelde spullen nog steeds niet ontvangen!!!!
EB
Edje B.
Nootdorp
9 aug 2023
Beter communiceren en eerlijker zijn over levertijden

Minder zendingen Betere communicatie

Minder zendingen danwel Betere communicatie erover!
15 okt 2023
Er is nog niks geleverd volgens de bezorger wel.
17 okt 2023
Beste meneer Beets Volgens DHL is uw pakket op 10-10 bezorgd. Mocht dit niet zo zijn wil ik u vriendelijk vragen contact met ons op te nemen.
2 sep 2023
Verpakking van kleding erg beschadigd helaas.
2 jun 2023
Sale artikelen in matige kwaliteit ontvangen.
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij adviseren u een email te sturen naar onze klantenservice. contact@stateofart.com Onze collega's zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van verdere informatie.
22 jul 2023
Fout ingelicht. Pakket verkeerd geleverd
Beveiligingsklem zit nog aan de blouse
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u een artikel heeft ontvangen met een beveiligingstag. Onze excuses daarvoor! Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen zodat zij u kunnen voorzien van een passende oplossing.
24 aug 2023

Levering door DHL is ZEER slecht

Levering door HDL is ZEER slecht
6 jun 2023
beveiliging zit nog aan shirt
16 jun 2023
Ik kan geen communicatie hierover terugvinden. Is de beveiliging inmiddels verwijderd?
Info als je te laat bent
11 sep 2023

overeenkomst nakomen en niet alsnog eenzijdig annuleren!

overeenkomst nakomen
Goede maat leveren