stateofart.com

1.865 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.508 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

11 sep 2023

Kleuren op de website niet duidelijk

Het gekochte oud roze overhemd had een witte ondergrond en oud roze bolletjes als print, zoals aangegeven op de website. Daarnaast een andere kleur bolletjes die op de website donkerblauw leken (mooi bij jeans), maar in werkelijkheid zwart waren. Het zou fijn zijn wanneer niet alleen de hoofdkleuren, maar ook de steunkleuren op de website zouden worden vermeld.
11 sep 2023

overeenkomst nakomen en niet alsnog eenzijdig annuleren!

overeenkomst nakomen
10 sep 2023
8 sep 2023
6 sep 2023

Houden niet aan de afspraken

Je houden aan de afspraken. Mocht dat niet gaan, graag een oplossing bedenken
4 sep 2023
Afhandeling prima. Echter maatwijzer/maten kleding behoeven zeker verbetering. Volgens maatwijzer W34 met bij deze broek het advies 1 maat kleiner te nemen, W33 dus. Deze broek is echter zeker nog 2 maten te groot. Bij eerdere bestellingen (broeken) ook al gemerkt dat mijn standaardmaat (W32) zeer wisselend qua pasvorm c.q maatvoering kan uitvallen. Behoeft dus echt verbetering

Minder zendingen Betere communicatie

Minder zendingen danwel Betere communicatie erover!
2 sep 2023
De bezorging door DHL is slecht, kwaliteit van State of Art is goed.
2 sep 2023
Verpakking van kleding erg beschadigd helaas.
levertijd slecht

Gebrek aan communicatie

Ik heb op 24/8 een bestelling gedaan en deze zou op 30/8 geleverd worden. Sinds 25/8 geen enkel bericht meer ontvangen en er is ook niemand die reageert…..
31 aug 2023
Twee polo’s besteld en betaald. Krijg ik na 5 dagen een mail dat de mooiste kleur helaas niet meer te leveren is.
30 aug 2023
Slechte kwaliteit van de verpakking waarin de artikelen verzonden worden! Heb meerdere pakketen ontvangen; allemaal van slechte kwaliteit. Zachte dozen, helemaal ingedeukt. Ook doos met opdruk plastic bags State of Art. Persoonlijk vind ik dit een afknapper als je toch dure artikelen besteld.
24 aug 2023

Levering door DHL is ZEER slecht

Levering door HDL is ZEER slecht
22 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik zie dat deze bij DHL staat, maar ik zie ook dat de bestel-data nog niet is aangeleverd.
25 aug 2023
Heel vervelend dat uw pakket niet op tijd aankwam. Inmiddels heeft u een mail van ons ontvangen met informatie.
20 aug 2023

1 shirt is nog niet geleverd

Ik heb 13 augustus 2 shirts besteld.1 heb ik dinsdag kunnen ophalen bij het DHL punt. De andere hadden ze niet en ik heb er tot nu toe ook niets van gehoord. Dacht er aan jullie dinsdag er over te bellen.
25 aug 2023
Beste mevrouw Scharenberg, Inmiddels hebben we contact gehad en is het probleem opgelost.
16 aug 2023
15 aug 2023
Ik heb nu 2 x een e-mail verstuurd met daarin de opmerking dat 1 item verkeerd geleverd is en ik graag het juiste item wil ontvangen maar tot op heden totaal geen reactie . Ben ik eigenlijk niet gewend
15 aug 2023
Beste heer Verschoor, Wij hebben vernomen van onze collega's op de klantenservice dat zij voor u de omruiling in het systeem hebben gezet en deze ook reeds door u is ontvangen volgends de gegevens van DHL. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u nogmaals contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak!
15 aug 2023
Heb tot heden mijn bestelling nog niet ontvangen. Duidelijk aangeven wat de levertijd wordt.
15 aug 2023
Beste heer/mevrouw Overbosch, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat er met u meegekeken kan worden waar uw zending zich op dit moment bevind.
14 aug 2023

Kwalitatief goede kleding, bezorgtermijn zeer matig

Mijn bestelling bestond uit twee artikelen. Deze zijn apart verzonden en de levertijd is te lang in vergelijking met andere webshops. Ruimte voor verbetering!