Lucardi Juwelier Heerlen

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden104 beoordelingen in totaal

19 apr 2024
ik had zweerknopjes nodig én wilde na jarenlang zilvergebruik overstappen naar goud. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg uitgebreid advies. Ook werd ik getipt dat je als Lucardi-member nog extra korting krijgt Hoeveel bedrijven smeren je gewoon het duurste aan of geven je geen tips voor extra korting, terwijl je er dan later spijt van hebt ? Nou, die ervaring heb ik bij Lucardi niet en ik vind dat heel prettig en belangrijk ! Ik ging met plezier de deur uit, en mijn bankrekening is niet leeggeplunderd. Voor mij is dát is optimale klantvriendelijkheid en ik kom ook zeker weer terug als ik iets nieuws wil.

2 nov 2023
Onervaren kracht die mij totaal niet kon adviseren.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Heerlen

2 nov 2023

Twee mooie parel oorbellen aangeschaft maar kreeg deze losgeklopt in een plastic zakje mee. Dat vind ik ongepast.

Onervaren kracht die mij totaal niet kon adviseren.
28 okt 2023
Foutieve prijs