Lucardi Juwelier Heerlen

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden90 beoordelingen in totaal

ik had zweerknopjes nodig én wilde na jarenlang zilvergebruik overstappen naar goud. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg uitgebreid advies. Ook werd ik getipt dat je als Lucardi-member nog extra korting krijgt Hoeveel bedrijven smeren je gewoon het duurste aan of geven je geen tips voor extra korting, terwijl je er dan later spijt van hebt ? Nou, die ervaring heb ik bij Lucardi niet en ik vind dat heel prettig en belangrijk ! Ik ging met plezier de deur uit, en mijn bankrekening is niet leeggeplunderd. Voor mij is dát is optimale klantvriendelijkheid en ik kom ook zeker weer terug als ik iets nieuws wil.

2 nov 2023
Onervaren kracht die mij totaal niet kon adviseren.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Heerlen

uitgebreid advies

Niks veranderen werden super geholpen en juliie zijn ook klantvriendelijk 👍👍👍
Men was zeer vriendelijk en er was geen moeite teveel om mij te helpen
Zeer fijn geholpen en heel vriendelijk personeel
14 apr 2024
Altijd klant vriendelijk en behulpzame
Prima leuke winkel mooie sieraden

Cadeautje voor mijn verjaardag.

We kwamen voor een ring, omdat ik jarig was. De medewerkster heeft ons heel vriendelijk geholpen, was heel leuk met ons dochtertje van 1 jaar. De ring werd mooi ingepakt én ze heeft me geholpen met mij aan te melden als member zodat ik ook nog korting kreeg. Dit vond ik heel prettig! Al met al een goede ervaring.
Hele vriendelijke verkoopster. Ze denkt met je mee. Weet goed met haar klanten om te gaan. Top.
19 mrt 2024
Ik werd super geholpen

Kettingen kopen

Fijn geshopt met mijn twee kleindochters. En goed geholpen door medewerkster.
ondanks het artikel in een ander filliaal werd gekocht heeft men toch geholpen het te maken
1 jan 2024
Heel vriendelijk geholpen vriendelijk personeel
18 jan 2024
Fijne service en mooi product
17 dec 2023
De vriendelijkheid van de verkoopster, we kwamen bijna rond sluitingstijd naar binnen, maar ze nam alle tijd voor ons
18 mei 2023
Mijn kleinzoon van 10 ging een ring uit zoeken voor zijn jarige moeder. Hij werd als een volwaardige klant geholpen en je zag dat de verkoopster geraakt werd door dat goedaardige jochie. Hebben samen gezocht totdat hij het mooi genoeg vond en toch nog geld genoeg had. Zo lief hoe het ging.
17 dec 2023
Ik heb afgelopen week bij 2 verschillende lucardi's aankopen gedaan. Bij 1 zaak vroegen ben je member en je krijgt 10% korting de andere vroegen ze niks nu voel ik mij helaas een aantal euro's te kort gedaan.
28 okt 2023
Heel fijn werd ik geholpen. armband was op internet anders dan in het echt. Maar door de goede service toch andere alternatieven gevonden. Heel blij dat je het in de winkel meteen kunt zien en passen.