wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.576 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.489 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

(1959)

Top ervaring!

Schoenen zitten heel goed en de levering verliep prima! Op basis hiervan kan ik geen tips geven behalve ga zo door!
Antwoord van wolky.nl
Fijn! Tot de volgende keer! Hartelijke groet, team Wolky.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en netjes beantwoord toen ik vragen had over de levertijd.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn om te horen dat de communicatie zo duidelijk is geweest. Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, team Wolky
NB
Nettie B.
Siddeburen

Wolky.s ik ben er gek op...moet ook een…

Wolky.s ik ben er gek op...moet ook een goede schoen heb een handicap en deze worden voor mij vermaakt...
17 mei 2024
Ik loop al meer dan 10 jaar op dit model is nog beter geworden binnen kant Hak Kan beter instappen
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of in 1 van onze winkels. Team Wolky
Goed product en goede service. Heel fijne sandalen. Zelden schoenen gehad waar ik zo op weg kon lopen!
Antwoord van wolky.nl
Geen woorden voor, wat een geweldig compliment. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Altijd blij met Wolky, pasvorm goed, levering heel erg snel! Dank voor jullie fijne hulp.
Antwoord van wolky.nl
Heel graag gedaan, veel plezier met uw schoenen. Hartelijke groet, team Wolky.
9 mei 2024
Ik ben dik tevreden over de kwaliteit van de schoenen van Wolky. En over de verzending.
13 mei 2024
Wat fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Binnen een dag in huis. Uiteraard was dit ook niet mijn eerste bestelling bij Wolky...
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles zo snel en goed is verlopen. Met vriendelijke groet, team Wolky
Besteld en de volgende dag bezorgd Netjes verpakt en in de post NL brievenbus bezorgd
Hartelijk dank voor uw mooie review. Team Wolky
15 mei 2024
Snelle levering. Goede omschrijving . Met eigen zooltjes. Ben er super tevreden over.
6 mei 2024
Altijd goede kwaliteit. Alleen zo jammer dat de damesmodellen stoppen bij maat 43...
7 mei 2024
Hartelijk dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
6 mei 2024

Wolky schoenen en je loopt inderdaad op wolken

Heb onlangs sandalen besteld en ja hoor ook daar passen mijn zooltjes in Geweldig.
6 mei 2024
Wat een mooi bericht, hier worden wij blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
Snelle levering. Op de site goede uitleg over maat en onderhoud. Prima materiaal
MV
Sandaal zit vanaf eerste moment al goed. Leuk ook dat ie in het goud is gemaakt.
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooi compliment hier worden wij blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Het was heel fijn dat er een begeleiding in Haarlem telefonisch te bereiken was.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
16 mei 2024
Ben tevreden over instappers en andere goede schoenen die ik bij Wolky koop.
17 mei 2024
Dank voor het mooie compliment, we wensen u veel loopplezier!
20 mei 2024
Duidelijke website en snelle levering. Ik ben heel blij met mijn slippers.
7 mei 2024
Snelle service en goede oplossing voor mijn sneakers die stuk waren. Top!
11 mei 2024
Fijn dat alles is opgelost, Hartelijke groet, team Wolky.
Het blijft geweldig lopen op de Wolky's. Nooit meer last van je voeten.
14 mei 2024
Schoenen zitten heerlijk!, snelle levering, helemaal blij! ga zo voort!
14 mei 2024