wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.755 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.672 beoordelingen in totaal

10 jul 2023
De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

21 mei 2024
De kwaliteit van de schoenen is super, de bereikbaarheid is minder : ik was er een keer op een zaterdagochtend v oor uit Borne naar Enschede gegaan en ze bleken gesloten hoewel de site aangaf dat ze die ochtend open waren ! En vorige week belde ik om ongeveer 16.10 uur op donderdag en er werd na 10 keer overgaan, niet opgenomen !
28 mei 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
Kon geen goede schoenen vinden i v m knobbel op mijn voet ..hallux Bij Wolky deze gevonden Mijn derde paar gekocht, snelle levering, goede kwaliteit schoenen Vind sommige modellen erg truttig ..wat vlottere modelen voor hallux schoenen zou mooi zijn Model wat eruit ziet als echte kisten (defensie) dat zou tof zijn
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw 5 sterren. Wij geven uw tip door aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Wolky Jumper

Ik had deze schoenen al eens eerder gehad en ze zaten heerlijk en liepen fantastisch . Dus nu een paar in een kleur van deze tijd besteld (safari) . Ik ben er helemaal tevreden mee en ook de kleur is precies zoals op de foto. De bestelling werd snel verwerkt en binnen twee werkdagen in huis . Helemaal goed dus
Dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
Alles wat [beloofd] geschreven is echt en klopt! ben ruim 30 jaar blije klant ,en mijn voeten helemaal! Geen idee ....de best passende veter laarsjes, lage veter schoenen, klompen/muilen en ja stevige slippers, voor elke situatie de mogelijkheid om nog wat veilige stappen te zetten! Dank daar voor aan allen.
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
PS
Petra S.
Wijchen
21 mei 2024
Zomer gympen besteld, nette levering. Alleen mag de communicatie wat beter. Ze werden later geleverd, daar moest ik zelf achteraan mailen. Voortaan de klant op de hoogte houden bij vertraging zou erg fijn zijn. Verders erg tevreden.
21 mei 2024
U heeft helemaal gelijk, daar moeten we wat beter in worden! Fijn dat u de gympen heeft en dat u verder tevreden bent. Hartelijke groet, team Wolky.
18 mei 2024
Ik heb door een spierziekte problemen met het afwikkelen van mijn voeten Doordat de neus van de wolky iets omhoog staat gaat het afwikkelen beter en heb ik minder kans op struikelen. verder een fijne aansluiting aan mijn voeten
21 mei 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of in 1 van onze winkels. Team Wolky
17 mei 2024
Bezorging perfect. Voor mijn moeilijke voeten, de enige sandaal die goed past. De eerste dag kon ik er al gelijk heel de dag op lopen. De kleur rood is prachtig. Naast de blauwe en de groene, een welkome aanvulling.
21 mei 2024
De pasvorm en leest zijn perfect voor mij. Ik zou het erg fijn vinden wanneer de schoenen minder zwaar zouden zijn( qua gewicht ) Ik koop geen ander merk meer, Wolky heeft keus genoeg om te slagen.
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw 4 sterren. Wij gaan uw opmerking door geven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Milieuvriendelijk

Ik had mijn postcode verkeerd doorgegeven. Even bellen en het was geregeld. En het pakket werd de volgende dag al afgeleverd. Reuze snel. Ook de verpakking kon ik zeer waarderen. Milieuvriendelijk.
28 mei 2024
Wat een mooi compliment hier worden wij blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
17 mei 2024

Wolky's Roll slipper.

Wolky's hebben een goede pasvorm voor mij. Voor het eerst heb ik nubuck leder en dat is lekker soepel. De kleur Denim Nubuck vind ik heel mooi. De verzendkosten zijn laag, mooi meegenomen dus.
21 mei 2024
Ik ben altijd weer blij met nieuwe wolky’s. Ik ga nog een paar slippers bestellen en dan kan ik er weer een hele tijd tegen. Ga zo door met de goede service! Ik heb geen verbeterpunten.
21 mei 2024
Dank je wel voor uw mooie woorden, heerlijk! Hartelijke groet, team Wolky
24 mei 2024
Goede en snelle service. Fijn dat het tot de mogelijkheden bestaat om schoenen in de winkel te laten bezorgen. Mooie producten en schoenen waar ik zo op weg kan lopen!
Wat leuk om te horen. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, team Wolky

Heel klantvriendelijk!

Bij wolky goed telefonisch te woord gestaan. De volgende dag stonden de schoenen al in huis. Per post goed te volgen wanneer pakket bezorgd zou worden.Prima geregeld!
Antwoord van wolky.nl
Een hele fijne beoordeling, dank u wel! Fijn dat u blij met ons bent. Veel plezier met uw Wolky's. Hartelijke groet, team Wolky.
Draag al heeellll lang wolky s. Moeilijke voeten artrose pijn. Zijn licht, sluiten mooi aan, goede ondersteuning. Eigen steunzolen passen er mooi in. Mooie modellen
25 mei 2024
Je kunt bellen als er een probleem is bij het bestellen . Je wordt direct geholpen en die mevr had veel geduld. Het leveren is altijd in orde alsook de schoenen.
27 mei 2024
Wat fijn om te horen en inderdaad, bel gerust als u vragen heeft. :-) Met vriendelijke groet, team Wolky
JB
De verkoopster snapte mijn probleem en zocht naar een oplossing. Maar dat hebben we jammer genoeg niet gevonden. Misschien lukt het de volgende keer wel
Antwoord van wolky.nl
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk de volgende keer meer geluk. Groetjes, Team Wolky
23 mei 2024
Mijn eerste paar koste 80 gulden.!!! Ze lopen nog altijd lekker. Maar zien er niet meer uit Hoop dat de nieuwe Wolky's net zo lang mee gaan (30 jaar)
Wat een geweldig compliment! Met vriendelijke groet, team Wolky
had 3x besteld en ze waren te klein en kleur beviel me niet dus terug gestuurd en op tijd het bedrag weer gekregen daarom een goeie service
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zien u graag weer terug in onze webshop of 1van onze winkels. Team Wolky
De bestelde schoenen, sandaal, lagen klaar in Zutphen. Helemaal perfect, wat een prettige service! Erg blij met blauwe sandalen, dank! Irene
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooi compliment! Wij gaan uw bericht doorgeven aan Irene. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, team Wolky
18 mei 2024
het duurde even voor ik het pakket kreeg , een paar dagen . De retoursticker zat er niet bij ,maar dit werd prima opgelost Verder alles goed
21 mei 2024
Er kan altijd iets misgaan, gelukkig is het naar uw tevredenheid opgelost. Team Wolky