wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.720 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.984 beoordelingen in totaal

Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Isa slippers

Antwoord van wolky.nl
Fijn dat u toch nog uw Isa slippers heeft gekregen, met zo'n laatste paartje kan het soms net achter het net vissen zijn. We gaan uw opmerking wel door spelen naar de mensen die achter de schermen dit systeem regelen! Heel veel plezier met uw slippers! Hartelijke groet, team Wolky.
22 jun 2024
Fijne schoenen. Genoeg ruimte voor pijnlijke teen. 1 minpuntje voor mij had de tong van de schoen wel iets breder gemogen omdat deze na een stuk lopen wat verschuift en dan de rits van de schoen op de huid komt en irriteert. Met sokjes aan zal dit wel meevallen maar ik loop graag op blote voeten omdat bij mij de sokken nooit op zijn plaats blijven zitten.
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groeten, Team Wolky

Sandalen

Heb deze sandalen voor het eerst en ze bevallen prima. Na jaren model energy lady, deze een keer geprobeerd. Voordeel voor mij is dat in de energy ik ook mijn brace kan dragen dankzij platte binnenzool èn afstelbare bandjes.... Wolky ik voor mij super! In verschillende modellen dichte hoge veterschoenen en de bovengenoemde sandalen...
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat onze modellen u zo goed bevallen, dank u wel voor uw vertrouwen! Hartelijke groet, team Wolky.
26 jun 2024

Rechtstreeks bij Wolky is helaas veel duurder dan in de winkel

De sandalen zijn prima, maar omdat ik een grote maat (43) heb, was de aankoop in de winkel niet meer mogelijk. Rechtstreeks bij Wolky wel, maar waarom zijn ze dan ruim €10,- duurder? Deze ontdekking achteraf vond ik onplezierig en zeker niet klantvriendelijk mede omdat er ook nog verzendkosten bij kwamen.
1 jul 2024
Dit klopt niet. Ik ben benieuwd op welke site u heeft gekeken? U mag altijd contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u verder helpen. Met vriendelijke groet, klantenservice Wolky
4 jul 2024
Sinds afgelopen Winter heb ik Wolky boots ontdekt. Kon ze heel voordelig aanschaffen. Heb daarna een 2de paar gekocht en nu het 3de paar. Blijft toch een kwestie van proberen Ik heb moeilijke voeten. De 1ste 2 paar waren Wolky Confort en nu heb ik die voor gevoelige voeten gekocht en zitten ook perfect.
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat u lekker kan lopen op onze schoenen, daar doen we het voor! Vriendelijke groet, team Wolky.
Pakketje stond al ruim 3 dagen op klaar voor verzending. Toen er zelf maar achteraan gegaan want het aantal dagen dat de verzending zou duren was ook verstreken en 2 dagen later had ik de schoenen nodig voor een bruiloft. 5 minuten voor vertrek naar de bruiloft werden de schoenen geleverd.
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles toch nog goed is gekomen. Hartelijke groet, team Wolky.
De schoenen zijn gewoon goed. Helaas werd de laatste keer een verkeerde maat schoen geleverd. Terug sturen en door hen de goede maat alsnog opsturen is niet mogelijk. Ik moet ze opnieuw bestellen, terwijl er bij hen een fout gemaakt is. Dat vind ik slecht en klantonvriendelijk
Antwoord van wolky.nl
Uw retour was al in verwerking, hierdoor konden wij er geen omruiling meer van maken. Administratief is dit dan niet meer mogelijk, vandaar dat we dan moeten vragen om het paar opnieuw te bestellen, excuses voor dit ongemak. Maar wel heel fijn om te lezen dat u onze schoen goed vind! Dank! Met vriendelijke groet, team Wolky
4 jul 2024
Goede kwaliteit. Schoenen dragen prettig. Bezorging met post.nl was slecht. Zouden thuis bezorgd worden, maar zijn naar een afhaalpunt gebracht, waar ze tot 2x toe niet waren. Later kregen wij bericht waar ze uiteindelijk wel waren en hebben ze daar opgehaald.
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat de schoenen helemaal naar wens zijn. jammer dat het met de vervoerder niet helemaal soepel ging. Vriendelijke groet, team Wolky.

Fijne sandalen en bruikbaar antwoord van de klantenservice

Fijne sandalen waar ik mijn eigen steunzolen in kan doen. En een bruikbaar antwoord van de klantenservice op mijn vraag welke maat ik het beste kon bestellen bij de door mij opgegeven lengte in cm van mijn steunzolen.
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
HG
Hildegard G.
Venhuizen

Alles top geregeld!

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt. Ik had maat 39 slippers besteld, deze waren te klein. Retour gedaan, maat 40 besteld. Ook weer snel geleverd. Hele fijne slippers!
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles snel en goed is gegaan, veel plezier met uw slippers, Hartelijke groet, team Wolky.
Vind Wolky's een prettige schoen om je voeten. Inmiddels een behoorlijke verzameling rijk. De donkerblauwe pumps of een paar donkerblauwe pumps staan nog op het wensenlijstje
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u goed bij ons kan slagen, pumps hebben we ook in de collectie ☺Hartelijke groet, team Wolky.

Fijne schoenen en goede service

Bestellingen kwamen al na 1 dag en heel netjes verpakt. 1 paar schoenen teruggestuurd vanwege te kleine maat maar terugsturen is ook geen probleem. Alles super geregeld!
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, team Wolky
18 jun 2024
Super tevreden over Wolky shoes! Kocht mijn eerste paar, ik denk, 14/15 jaren geleden. Al die jaren nog in gebruik. Nu, terug van Australia in Europe, online kopen. 😉
24 jun 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Groetjes, Team Wolky
21 jun 2024
Altijd tevreden over Wolky en blije voeten! Kleur van de schoenen zou ik eerder nude noemen, perfect bij rood, roze en koraal, heel mooi bij groen, past ook bij blauw.
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
1 jul 2024

Zitten prima, moet wel wennen aan strakke teenstukje. Weet niet of ze specifiek rust geven voor doorgezakte voorvoet. Daar moet ik achter komen maar do far so good.
Antwoord van wolky.nl
Alle begin is goed, veel plezier met uw Wolky's. Hartelijke groet, team Wolky.
4 jul 2024
Voor het eerst heb ik Wolky’s aan en ze zitten super lekker! Ik heb moeilijke voeten en drukplekken op mijn tenen, maar met deze (brede) sandalen geen last meer!
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat u geen last meer heeft van pijnlijke voeten, heel veel plezier op uw sandalen! Met vriendelijke groet, team Wolky.
28 jun 2024

Algemeen

Aangezien ik om medische redenen niet in staat ben om naar een winkel te kunnen komen is het heel fijn als je online kunt shoppen en retourneren zonder gedoe!
1 jul 2024
Fijn om te horen dat deze manier van bestellen u goed bevalt. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Supertevreden

Had een paar schoenen gekocht en die bleken steeds meer geluid te gaan maken, contact gezocht met de klantenservice en keurig netjes opgelost, echt top!!!!
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles is goed gekomen! Heel veel plezier met uw schoenen. Hartelijke groet, team Wolky
23 jun 2024
Schoenen gereserveerd en laten bezorgen bij wolky Arnhem. Goed geregeld en heel goed geholpen door Yvonne. Zo goed dat ik meteen een 2e paar heb gekocht.
24 jun 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier met uw aankopen. Groeten, Team Wolky

Heel tevreden over de aankoop

Bij Wolky is een groot aantal soorten sandalen voor diverse breedtes en ook voor diverse speciale voetproblemen. Snelle Levering . Mooi en comfortabel.
Antwoord van wolky.nl
Heel Heel fijn dat u zo tevreden bent, dank voor uw mooie complimenten! Hartelijke groet, team Wolky.☺