wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.733 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.057 beoordelingen in totaal

Ik had Isa slippers besteld en een bevestiging gekregen. Na een week verder niets meer gehoord. Klantenservice gebeld en toen hoorde ik dat de door mij bestelde slippers niet meer op voorraad waren. Ik kon nog wel drie weken wachten tot er misschien een paar terug zou komen of mijn geld terug. Ik koos voor dat laatste en dat was snel geregeld. Diezelfde dag een paar Isa in het blauw besteld en die waren er met drie dagen. Ik had op z’n minst een berichtje willen ontvangen dat de zwarte slippers niet meer voorradig waren (terwijl op de website stond dat er nog een paar op voorraad was). Misschien een tip voor een volgend geval waarin zich dit voordoet? Verder heel erg tevreden over de slippers! Met vriendelijke groet, Elma van Dijk

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Isa slippers

Antwoord van wolky.nl
Fijn dat u toch nog uw Isa slippers heeft gekregen, met zo'n laatste paartje kan het soms net achter het net vissen zijn. We gaan uw opmerking wel door spelen naar de mensen die achter de schermen dit systeem regelen! Heel veel plezier met uw slippers! Hartelijke groet, team Wolky.

Wolky de redder in nood!

Wolky, de redder in nood! Door reuma zeer pijnlijke voeten en kan werkelijk geen schoen aan! Op de schoenen van Wolky, ik heb de Era in het zwart en heb de Era ook in bruin besteld, een charmante schoen die overal bij past... De volgende dag werden ze al bezorgd! Ze zitten heerlijk en ik kan er de hele dag, pijnloos en zonder blaren, op lopen. Wolky krijgt van mij 5 sterren, voor de kwaliteit en de snelle service⭐⭐⭐⭐⭐
9 jul 2024

Sandalen

Heb deze sandalen voor het eerst en ze bevallen prima. Na jaren model energy lady, deze een keer geprobeerd. Voordeel voor mij is dat in de energy ik ook mijn brace kan dragen dankzij platte binnenzool èn afstelbare bandjes.... Wolky ik voor mij super! In verschillende modellen dichte hoge veterschoenen en de bovengenoemde sandalen...
10 jul 2024
Wat fijn dat onze modellen u zo goed bevallen, dank u wel voor uw vertrouwen! Hartelijke groet, team Wolky.
4 jul 2024
Sinds afgelopen Winter heb ik Wolky boots ontdekt. Kon ze heel voordelig aanschaffen. Heb daarna een 2de paar gekocht en nu het 3de paar. Blijft toch een kwestie van proberen Ik heb moeilijke voeten. De 1ste 2 paar waren Wolky Confort en nu heb ik die voor gevoelige voeten gekocht en zitten ook perfect.
6 jul 2024
Fijn dat u lekker kan lopen op onze schoenen, daar doen we het voor! Vriendelijke groet, team Wolky.
11 jul 2024
Pakketje stond al ruim 3 dagen op klaar voor verzending. Toen er zelf maar achteraan gegaan want het aantal dagen dat de verzending zou duren was ook verstreken en 2 dagen later had ik de schoenen nodig voor een bruiloft. 5 minuten voor vertrek naar de bruiloft werden de schoenen geleverd.
12 jul 2024
Fijn dat alles toch nog goed is gekomen. Hartelijke groet, team Wolky.
11 jul 2024
De schoenen zijn gewoon goed. Helaas werd de laatste keer een verkeerde maat schoen geleverd. Terug sturen en door hen de goede maat alsnog opsturen is niet mogelijk. Ik moet ze opnieuw bestellen, terwijl er bij hen een fout gemaakt is. Dat vind ik slecht en klantonvriendelijk
12 jul 2024
Uw retour was al in verwerking, hierdoor konden wij er geen omruiling meer van maken. Administratief is dit dan niet meer mogelijk, vandaar dat we dan moeten vragen om het paar opnieuw te bestellen, excuses voor dit ongemak. Maar wel heel fijn om te lezen dat u onze schoen goed vind! Dank! Met vriendelijke groet, team Wolky
4 jul 2024
Goede kwaliteit. Schoenen dragen prettig. Bezorging met post.nl was slecht. Zouden thuis bezorgd worden, maar zijn naar een afhaalpunt gebracht, waar ze tot 2x toe niet waren. Later kregen wij bericht waar ze uiteindelijk wel waren en hebben ze daar opgehaald.
6 jul 2024
Fijn dat de schoenen helemaal naar wens zijn. jammer dat het met de vervoerder niet helemaal soepel ging. Vriendelijke groet, team Wolky.
Zeer hulpvaardige klantenservice, er ging iets fout met het achteraf betalen waardoor de bestelling niet goed door kwam maar mijn gespaarde tegoed wel werd afgeschreven. Even een telefoontje en het was geregeld, tegoed weer terug gekregen. Top!!
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met u aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
8 jul 2024

Fijne sandalen en bruikbaar antwoord van de klantenservice

Fijne sandalen waar ik mijn eigen steunzolen in kan doen. En een bruikbaar antwoord van de klantenservice op mijn vraag welke maat ik het beste kon bestellen bij de door mij opgegeven lengte in cm van mijn steunzolen.
9 jul 2024
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky

Alles prefect verlopen

Helaas was ik genoodzaakt de sandalen terug te sturen. Bestel altijd maat 40, maar deze keer waren ze toch te klein. Maar geen enkel probleem, alles perfect afgehandeld. Tot de volgende keer Wolky.
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Team Wolky
AB
Heel behulpzame klantenservice. Supermooie degelijke schoenen, helaas niet geschikt voor mijn enorm brede voeten. Dus ik heb ze helaas allemaal terug moeten sturen. Maar absoluut een aanrader!
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Team Wolky

Prima service en levering

Ik vind de hulp in de winkel in Utrecht geweldig. Goed meedenken en thuis laten bezorgen als de maat niet op voorraad is. De levering zoals altijd snel en eventuele retouren snel verwerkt.
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en danken u voor dit mooie review. Team Wolky
HG
Hildegard G.
Venhuizen

Alles top geregeld!

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt. Ik had maat 39 slippers besteld, deze waren te klein. Retour gedaan, maat 40 besteld. Ook weer snel geleverd. Hele fijne slippers!
6 jul 2024
Fijn dat alles snel en goed is gegaan, veel plezier met uw slippers, Hartelijke groet, team Wolky.
11 jul 2024
Vind Wolky's een prettige schoen om je voeten. Inmiddels een behoorlijke verzameling rijk. De donkerblauwe pumps of een paar donkerblauwe pumps staan nog op het wensenlijstje
12 jul 2024
Wat fijn dat u goed bij ons kan slagen, pumps hebben we ook in de collectie ☺Hartelijke groet, team Wolky.
11 jul 2024

Fijne schoenen en goede service

Bestellingen kwamen al na 1 dag en heel netjes verpakt. 1 paar schoenen teruggestuurd vanwege te kleine maat maar terugsturen is ook geen probleem. Alles super geregeld!
12 jul 2024
Fijn dat alles naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, team Wolky

Prima

Zitten prima, moet wel wennen aan strakke teenstukje. Weet niet of ze specifiek rust geven voor doorgezakte voorvoet. Daar moet ik achter komen maar do far so good.
6 jul 2024
Alle begin is goed, veel plezier met uw Wolky's. Hartelijke groet, team Wolky.
4 jul 2024
Voor het eerst heb ik Wolky’s aan en ze zitten super lekker! Ik heb moeilijke voeten en drukplekken op mijn tenen, maar met deze (brede) sandalen geen last meer!
6 jul 2024
Fijn dat u geen last meer heeft van pijnlijke voeten, heel veel plezier op uw sandalen! Met vriendelijke groet, team Wolky.
28 jun 2024

Algemeen

Aangezien ik om medische redenen niet in staat ben om naar een winkel te kunnen komen is het heel fijn als je online kunt shoppen en retourneren zonder gedoe!
1 jul 2024
Fijn om te horen dat deze manier van bestellen u goed bevalt. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Supertevreden

Had een paar schoenen gekocht en die bleken steeds meer geluid te gaan maken, contact gezocht met de klantenservice en keurig netjes opgelost, echt top!!!!
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat alles is goed gekomen! Heel veel plezier met uw schoenen. Hartelijke groet, team Wolky

Heel tevreden over de aankoop

Bij Wolky is een groot aantal soorten sandalen voor diverse breedtes en ook voor diverse speciale voetproblemen. Snelle Levering . Mooi en comfortabel.
Antwoord van wolky.nl
Heel Heel fijn dat u zo tevreden bent, dank voor uw mooie complimenten! Hartelijke groet, team Wolky.☺