wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.478 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt. 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 mrt. 2023
pakket is verstuurd via Postnl. We hadden expliciet erbij vermeld dat het pakket afgeleverd moest worden bij het appartement omdat de gebruiker slecht ter been is. De hele middag is er iemand thuis geweest, toch stuurt Postnl een mail dat er niemand thuis was en het pakket (vele kilometers verder) kan worden opgehaald. De kosten voor verzending zijn dus ten onrechte in rekening gebracht en we hebben het uiteindelijk zelf moeten ophalen. Aan Wolky de opdracht om de door hen geselecteerde bezorgservice hierop aan te spreken!

Beoordelingen voor wolky.nl

6 feb. 2024
Nadat bestelling bij mij thuis was gekomen, bleek dat het voetbed erg smal was. Dat kon ik niet zien op de site. Ik heb toen gebeld met een medewerker die uitlegde dat dat er niet bij stond op de site. Ik kon beter eerst naar een winkel gaan om de schoen die ik wilde bestellen, te zien en te passen. Ik moest de bestelling weer terug sturen, toen heeft de medewerker mijn retour aangemeld. Heel prettig. Idee: ook de breedte van de schoen op site vermelden.
Antwoord van wolky.nl
Bedankt voor uw 4 sterren. Wij werken niet met breedte maten, maar meestal staat er onder omschrijving een richtlijn qua breedte maat. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
Eindelijk kan ik lopen zonder dat mijn teen klem zit . Deze Wolky Kansas Lady xw is extra breed bij de voorvoet maar verder sluit hij goed aan , net wat ik nodig heb . Ben heel blij met deze schoenen . Ik heb er alleen een dunnere veter in gedaan , de bestaande veter is erg dik en met een dunnere veter kan je de schoenveter strakker aantrekken . Mijn steunzolen passen er goed in en die zijn aardig hoog . Ben heel blij met mijn aanwinst
JR
Joke R.
Arnhem

Uitstekend!

Enorm fijne hulp bij het passen van de voor mij gereserveerde schoenen in 2 maten in de Wolky vestiging in Arnhem. Heel prettig dat jullie de mogelijkheid bieden om schoenen in een bepaalde vestiging te laten reserveren ! En altijd heel behulpzame verkoopster in bovengenoemde vestiging, compliment ! Ik kom graag weer terug !

Snelle levering en mooie schoenen

Goed passende schoen, ik heb ze voor het voorjaar/zomer gekocht. Voor halux valgus geschikt, maar ook voor mensen die “de kleine teen” altijd klem hebben zitten. En wat ook fijn is, mijn eigen steunzolen passen erin!
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooi bericht, hartelijk dank voor deze woorden en de 5 sterren. Team Wolkyshop
8 feb. 2024
De schoenen die ik vorige week ontving waren gedragen en beschadigd door iemand anders, hierover heb ik contact opgenomen. Gisteren ontving ik een nieuw paar schoen zoals ik gewend ben van wolkys, prima opgelost!
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw 5 sterren. Fijn dat we het goed met u hebben kunnen oplossen. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
CP
Carla P.
Angeren
De duidelijke website , het enige vreemde vond ik dat erbij stond bij beiden paren levering vanaf 25 februari, 1 week na bestellen had ik ze al in huis 1 paar alweer terug gestuurd paste mijn steunzolen niet in
Antwoord van wolky.nl
Soms ontvangen wij de schoenen al eerder vanuit de fabriek dan verwacht. Beter te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen. Team Wolkyshop
BV
Brigit v.
Warmond
Snelle levering, geen problemen ondervonden. Grote collectie. Op de website graag aparte groep schoenen met breedte maat H of hoger laten zien. Moeite na hallux valgus operatie de juiste schoenen te vinden
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat uw bestelling zo snel geleverd is. Wij werken niet met breedte maten, maar op onze site onder het kopje "product omschrijving" kunt u een richtlijn terug vinden qua breedtematen. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice of één van onze Wolkyshops bezoeken voor advies. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop

2 paar hallux valgus schoenen besteld: super tevreden!

2 paar hallux valgus schoenen besteld, zeer snel geleverd. Ze zitten ontzettend lekker, ik kan er de hele dag op lopen. En zien er ook nog leuk uit. Voor mij geen pumps of andere smalle schoenen meer!
Fijne schoenen, snelle levering, Wel een opmerking: Ik kocht de e-walk, nu in maat 37. Voorheen kon ik maat 37,5 nemen, maar dat stond er nu niet meer bij. Wel jammer. En maat 38 is te groot 😔
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben inderdaad geen halve maten meer, dit is op te lossen door onder het voetbed van de maat groter een dun opvulzooltje te plaatsen. Team Wolkyshop
3 feb. 2024
Er wordt direct actie ondernomen en verstuurd. Goede communicatie via de mail en bij vragen de zelfde dag nog antwoord. Zeer te vrede en de schoenen lopen fantastisch een zeer goed product.
5 feb. 2024
Wat fijn dat u ons zo'n mooie beloning geeft, hier worden wij heel blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolkyshop
YD
1 feb. 2024

Prima webshop

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Ik had alleen geen mailtje gekregen welke dag de schoenen geleverd zouden worden, maar dat had Post.nl moeten doen.
5 feb. 2024
Wij danken u hartelijk voor deze mooie review en wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolkyshop
Zeer snelle levering van de schoenen. 2 paar besteld. Helaas 1 paar terug moeten sturen omdat deze niet goed zaten. Ook retour zeer snel en goed afgehandeld.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolkyshop
Mijn schoenen zijn in goede staat ontvangen en fijn dat ze online besteld konden worden omdat ze niet in de winkel in de buurt te verkrijgen waren.
23 jan. 2024
De ƙlantenservice is top en de retourverwerking ging heel soepel. De schoenen lopen als slofjes. Goed materiaal! Kwalitatief hoogwaardig product.
Veel loopplezier met uw aankoop. Groeten, Team Wolkyshop
Combi met online shoppen en passen in de winkel is geniaal en uniek. Zo weet je zeker dat je niet misgrijpt in winkel en geen miskoop doet.
Antwoord van wolky.nl
U kunt eenvoudig via onze website een reservering maken in de Wolkyshop van uw keuze. Team Wolkyshop
MI
Monique i.
WINTERSWIJK
6 feb. 2024
Goede service, ondanks dat helaas deze schoenen mij te klein uit vielen en ik ze terug moest sturen. Snelle afhandeling .Top, Dankjewel.
Wat een mooi bericht, hartelijk dank hiervoor. Team Wolkyshop
AL
Adrie L.
Willemsoord
5 feb. 2024
Pasvorm van de schoenen was jammergenoeg te smal. Retourneren was gemakkelijk en aankoopbedrag zeer snel weer terug op mijn rekening.
6 feb. 2024
Jammer dat de pasvorm voor u niet de juiste blijkt te zijn, wel fijn dat u onze retourprocedure als prettig heeft ervaren. Voor schoenadvies kunt u altijd contact met ons opnemen, wij helpen u graag. Team Wolkyshop
EV
E v.
Rotterdam
23 jan. 2024

Snel verzonden, veel betaalmogelijkheden, snel retourverwerking

Snel verzonden voor acceptabel bedrag. Retourverwerking verliep ook snel. Jammer dat er geen halve maten verkocht worden van mijn model.
29 jan. 2024
Mocht een schoen wat groot zijn, kunt u altijd een plat zooltje onder het voetbed leggen om een halve maat te overbruggen. Veel loopplezier gewenst met uw nieuwe Wolky's
Paar enkellaarzen gereserveerd, keurig bericht ontvangen dat ze klaar stonden voor het passen. Nette, plezierige service in de winkel.
30 jan. 2024
Mooi vernieuwd ontwerp van de bekende boots. Verrassend van afwerking en kleur en toch nog altijd de fantastische kwaliteit van Wolky
31 jan. 2024
Dat doet ons goed om te horen! Dank. Groet, team Wolkyshop