wolkyshop.com- Logo - Beoordelingen

wolkyshop.comReviews

Gecertificeerd sinds: 19 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
wolkyshop.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij wolkyshop.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor wolkyshop.com

1.152 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 mei 2022
2 paar schoenen op voorraad besteld maar komen toch afzonderlijk na elkaar. Het ene paar in 2 dagen het andere paar een week later. Dat viel erg tegen. De kaartjes van controle die in de schoenendozen zitten zeggen mij niet veel. Ondanks dat de schoenen gecontroleerd zijn heb ik toch een flinke pijnlijke plek van het leer en afwerking. Na app contact moet ik er maar een aansteker tegen houden. Dat gaat echt niet lukken tegen deze plek en zit ook aan de binnenkant van de schoen. Verder zou het ook handig zijn om een optie te hebben waarom je de schoenen terug stuurt. Ik kon nergens de optie invullen dat de schoenen een pijnlijk probleem hebben en dat dat nu juist de reden is dat ik ze terug stuur.

28 jun. 2022
Omdat inlegzolen op de webshop een steifkind zijn contact opgenomen via Whatsapp. Aangegeven voor welke schoenen welke kleur zolen ik wil en binnen enkele minuten een betaalverzoek ontvangen. Daarna niks.. geen orderbevestiging, geen verdere status info... vreemd. Twee dagen daarna al de zolen van de postbode overhandigd gekregen, omdat hij duidelijk wilde laten zien dat de enveloppe verfrommeld, gescheurd en open was. De verzendmethode behoeft dus duidelijkverbetering (een dun doosje...).

Beoordelingen voor wolkyshop.com

6 sep. 2022
Veel foto's van de schoenen. Jammer, dat er geen duidelijker breedtemaat bij staat. Bestelde schoenen zijn top. Het bijgevoegde cadeau een plastic prul. Dat kan niet meer in deze tijd. Een milieuvriendelijker cadeautje is meer op zijn plaats.
31 aug. 2022
Bestelling snel geleverd. Helaas schoenen te groot. Retour sturen ging soepel en terugbetaling ook snel geregeld. Perfect( net als de schoenen overigens) Ik ben een echte wolky fan👍
van AA v.
Overzichtelijke site. Gemakkelijk bestellen en betalen. Snelle levering. Resultaat: een paar fijne kwalitatief goede schoenen in huis!
van T W.
In Leiden hadden ze de Rol Moc niet meer én in Utrecht nog wel! Binnen een dag hadden we de schoenen al in huis, SUPER!
Duidelijke info . Het was 5 sterren geworden als de kleur van de schoen meer gekeken had op de kleur op de website.
5 sep. 2022
van Ana D.
Al jaren loop ik met veel plezier op wolky’s. Gelukkig tegenwoordig ook wat stoerdere schoenen. Heel tevreden.
6 sep. 2022
Bestelde schoenen waren niet meer leverbaar en ik had heel snel mijn al gedane betaling terug.
8 sep. 2022
goede slippers en schoenen, bevallen heel goed. Snelle levering, goede kwaliteit en pasvorm.
5 sep. 2022
snelle levering en goede schoenen. Ik zou geen ander merk willen en kunnen dragen
8 sep. 2022
Bestelling wordt snel verzonden. Schoenen lopen heerlijk. Goede klantenservice.
Snel en netjes geleverd en wat geretourneerd is snel terug betaald gekregen.
Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
Makkelijk bestellen , snelle levering, goede afwerking bij retourneren
van e e.
prachtige sterke schoenen. Mijn oudste wolky schoenen zijn 20 jaar!
3 sep. 2022
Een hele goede service na een probleem. Er wordt naar je geluisterd
3 sep. 2022
Alles is goed geregeld van bestellen tot en met de levering.
7 sep. 2022
alles was naar wens. verder geen opmerkingen. ga zo door.
8 sep. 2022
Geen idee. De shadtwijdte van het laarsje niet goed.
8 sep. 2022
Snelle en nette levering van de bestelde schoenen.
Makkelijk uit te zoeken en zeer snelle levering