wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

3.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.987 beoordelingen in totaal

7 okt 2024
De kwaliteit is super, ze gaan letterlijk jaren mee (Wolky Klomp Roll Slide Printed Leather, deze keer voor de kleur rood gegaan.) Mijn oude (een paar zwarte) zijn inmiddels al zo'n 8 jaar oud en heel intensief gebruikt. Het zijn wat mij betreft niet per se de mooiste instappers, maar wel de fijnste. Ik heb nu nooit meer natte voeten wanneer ik bijvoorbeeld "even" vlug het plastic aan de weg moet zetten bij nat weer, of tot een paar jaar terug, nog een laatste rondje met de hond ging wandelen voor het naar bed gaan. En ik hoef ook niet meer bang te zijn dat ik mijn enkels gemakkelijk omsla omdat er geen of nauwelijks steun in de instapper zit. Maar ook binnen in huis zitten ze lekker warm en comfortabel en kan ik mijn dagelijkse schoeisel lekker uitschoppen wanneer ik thuis kom. En wat vooral erg fijn is hieraan is dat mijn voeten in een goed voetbed zitten en ik dus ook geen klachten krijg omdat mijn voeten en daarmee de rest van mijn lichaam, niet goed word ondersteund. Ik ben altijd veel op de been en daarom vind ik het belangrijk om dagelijks schoeisel te dragen met een goede ondersteuning en of dit nu laarzen, sneakers of instappers zijn dat maakt me niet uit. En bij Wolky zit dit gewoonweg goed en aangezien de instappers/klompen jaren mee gaan, valt de prijs ook reuze mee. En zo gemakkelijk als ik erin schiet met mijn voeten, zo gemakkelijk schop ik ze ook weer uit, wanneer ik bijvoorbeeld op de bank neerplof en met mijn voeten op de bank ga zitten of wanneer ik naar bed ga. Ik ben heel erg blij met deze klompen van Wolky en ik hoop dat ze deze voor altijd in hun assortiment houden.
ML
Monique L.
Nieuw-Bergen

29 jul 2024
De bestelling is goed aangekomen alleen is er een kleurverschil te zien tussen de rechter en linker schoen in het leer op de voetrug. De schoenen zitten verder fijn, maar ik vind het niet netjes dat ze zo worden verzonden. Op zijn minst kunnen ze bij Wolky aangeven dat dit aan de orde is en een flinke korting geven. Ik zal proberen ze met leervet in te smeren en hopelijk zal dat het kleurverschil opheffen. Omdat het het laatste exemplaar is en deze schoenen voor mijn voeten het fijnste zijn, stuur ik ze niet terug. Hopelijk kunnen ze bij WOLKY daar de volgende keer op letten. Met vrienelijke groet, Irene Hin

Beoordelingen voor wolky.nl

ML
Monique L.
Nieuw-Bergen
Antwoord van wolky.nl
Wat een fantastisch mooi bericht, fijn dat u de moeite heeft genomen om ons zo uitgebreid te beoordelen. Wij wensen u veel plezier en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky

snelle reactie en herstel

het begon met een afvaller, de verkeerde maat geleverd (wel goed besteld). klantenservice niet te bereiken, na herhaaldelijk bellen. eigenlijk een beetje gefrustreerd en boos de klantenservice geappt. die pakten het snel prima op, de goede maat gereserveerd, duidelijke instructies over hoe te handelen, verkeerde maat retour gestuurd en via ruilorder de goede na een paar dagen in huis,dit alles zonder extra kosten. top service! de kwaliteit van de Wolky laarzen, was mij al jaren bekend,ook deze zitten weer heerlijk,niet goedkoop,maar zeker z'n geld waard!
Antwoord van wolky.nl
Mooi om te zien dat iets wat negatief begon zo positief is uitgevallen, We wensen u heel veel plezier met laarzen, ze zijn prachtig! Hartelijke groet, team Wolky
Wolky schoenen zijn topschoenen, die je niet hoeft in te lopen en gelijk aanvoelen als pantoffeltjes. Geen knelpunten, mooi design, tijdloos en voorzien van een heerlijk voetbed. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ik draag nog regelmatig mijn Wolky's van 12 jaar oud. Ik vervang wel om de 2 à 3 jaar de binnenzooltjes en dan zijn mijn Wolky's weer als nieuw!
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooi bericht, fijn dat u al zo lang tevreden bent met onze schoenen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
3 okt 2024
Toen ik de schoenen in de winkel paste bleek dat ze voor mij niet de juiste pasvorm hadden. De verkoopster was vriendelijk en behulpzaam met het zoeken naar andere passende schoenen. Omdat die niet in de juiste kleur aanwezig waren heeft ze ze voor mij besteld en kan ik ze zodra ze er zijn in de winkel passen
Hartelijk dank voor uw lieve review. Met vriendelijke groet, Team Wolky
De binnenzool van mijn sandalen bleven zwart afgeven, contakt gehad met wolky,daar kreeg ik flutvoorstellen die ik al geprobeert had. probleem is niet opgelost. sandalen weggedaan en goedkopere rieker gekocht. Verder heb ik meerdere schoenen van wolky, allemaal prima pasform en heerlijk te dragen
Antwoord van wolky.nl
Het probleem wil dat de schoenenbranche al geruime tijd geen chemische kleurstoffen meer mag gebruiken. Alle kleurstoffen zijn daarom op natuurlijke basis. Nu kan het zijn dat deze stoffen oplossen; dat komt door de zuurgraad van het transpiratievocht. Men hoeft daar helemaal geen sterk transpirende voeten voor te hebben; het ligt echt aan de zuurgraad van de huid. Als het de inlegzolen zijn die afgeven, willen wij u vragen eerst te proberen deze af te nemen met een vochtig doekje met schoonmaakazijn en op te laten drogen en dit een paar keer te herhalen. Een andere oplossing is om een kousevoetje ondersteboven om de inlay te doen . In andere gevallen kan het een oplossing zijn de schoenen in te spuiten met het middel Colourstop. U kunt uw schoenen daarmee aan de binnenkant inspuiten.
Snelle service, mijn bestelling de volgende dag al binnen. Helaas viel de schoenmaat een maat groter uit dan normaal. Retourservice ook perfect geregeld. Ontvangst daarvan werd direct bevestigd en het door mij betaalde stond binnen 48 uur weer op mijn rekening. Jammer van de tegrote leest.
Antwoord van wolky.nl
Fijn om te lezen dat het hele traject snel en soepel is verlopen, jammer dat de pasvorm niet naar wens is geweest. Wilt u pasvorm informatie kan u altijd contact opnemen met een van onze winkels. Hartelijke groet, team Wolky

Verschillend

Ik kan niet op elke wolkyschoen lopen,krijg dan last van mijn rug. Maar door informatie opte vragen over bepaalde type schoen, weet ik nu waar ik op moet letten. Nu de beige xw yell gekocht. Valt klein dus 1 maat groter. Lopen weer heerlijk.
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
AV
Aly v.
Burgum
7 okt 2024
Pasvorm is prima heb ander merk geprobeerd omdat de prijs van wolkey te duur was maar ik heb nu toch weer een paar gekocht. Hoop er lang plezier van te hebben en dat ze niet gaan piepen zoals vorige drie paren. Vr Groet .Aly van der Wal.
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Voor klachten over een aankoop kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Team Wolky
Schoenen waren precies zoals verwacht. Maar ik had gehoopt dat er zwarte veters in zouden zitten of er extra bijgeleverd werden..... kwestie van smaak. Misschien een idee om ze alsnog zwarte veters te sturen. Zou leuk zijn.
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Uw opmerking zullen wij in overweging nemen. Team Wolky
5 okt 2024

Jammer

Mooie Wolky’s in de winkel gepast, helaas te klein en maat niet op voorraad. Daarna zelf online een maat groter besteld maar die. Ielen weer veel te groot. Jammer genoeg heeft Wolky geen tussenmaten, anders wist ik het wel.
7 okt 2024
Mocht u graag advies willen over een ander model, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Wolky
IW
Ilona W.
Helmond
Super fijne laarzen! Ben er heel blij mee en lopen heerlijk. Heb nu 3 paar in verschillende kleuren. Mag van mij wel korting gegeven worden, zijn behoorlijk prijzig en heb op dit model nog nooit een actie gezien.
Precies zoals aangegeven levertijd, correct. Wolky's draag ik nu enkele jaren wegens Hallugs Valgus teen, super! Hoef geen andere meer. Wel moet ik de veters dubbel strikken, anders gaan ze snel los (ronde veters)
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
3 okt 2024
De service van Wolky is erg goed. De schoenen helaas waren niet wat ik er van verwacht had. In eerste instantie was de maat te klein, en het product bleek van kunstleer te zijn wat ik heel jammer vondt.
4 okt 2024
Dank voor uw mooie beoordeling, fijn dat u blij met onze service. De binnen kant is met zacht leer gevoerd voor een goede vochtopname en -afvoer. De buitenkant is niet leer, zodat het een hele soepele schoen blijft, en de loopzool is van rubber wat heel soepel en slijtvast is. Hartelijke groet, team Wolky
Fijne schoenen en veel keus. Voor iedereen zit er wel een model bij,denk ik . Het zou fijn zijn als er ook breedte maten vermeld worden bij de schoenen. Met vriendelijke groet, Hettie Bambacht Tiel
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Bij de product omschrijving geven wij aan hoe het model valt aan de voet. Team Wolky
8 okt 2024

Wolky

Twee keer schoenen besteld en twee keer goed, snel en netjes verpakt ontvangen. Verder zeer tevreden over de schoenen: lopen heerlijk, fijn voetbed en ze blijven lang mooi.
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
25 sep 2024
Op de dag geleverd bij een afhaalcentrum. Makkelijker voor mijzelf én de bezorger. Prachtige laarsjes, prima pasvorm. Ik ga weer mooi de winter in met warme voeten.
26 sep 2024
Dank u wel voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Voor het eerst in jaren heb ik schoenen gevonden waar mijn smalle voeten met hallux valgus zonder pijn of knellen in passen. ik ben er heel erg blij mee.
Antwoord van wolky.nl
Wat ontzettend leuk om te lezen! Fijn dat u zo goed bent geslaagd. Hartelijke groet, team Wolky.
Past het best met steunzolen. Jammer dat ze zo duur worden. 20 euro duurder dan vorig jaar. Je mag niet omrekenen maar zijn dan meer dan 400,00 gulden😫😓
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Helaas pasten mijn bestelde schoenen niet, maar terugsturen was simpel en bijna direct kwam mijn geld terug. Nog nooit zo snel meegemaakt. Chapeau!!
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
Het was fijn dat je hem via reservering eerst even kon passen en zien voordat je zo’n aankoop doet. Verkoopster in Emmen was heel erg vriendelijk.