riekeronlineshop.nl

546 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.697 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jan 2019
riekeronlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jun 2023
Ik moest dringend mijn huisslippers vervangen. Ondanks het warme weer liep ik nog steeds op mijn gevoerde winterslippers. Van Rieker weet ik dat de kans groot is dat ik daar nog een paar luchtige zomerslippers kon vinden. Want lokaal waren deze al helemaal uitverkocht, zeker in mijn maat, 46. Inderdaad was er nog voldoende keus en ook nog in mijn maat. Van rieker heb ik ook een aantal schoenen en ben ik heel tevreden mee. Lekker voetbed, toch stevig, zacht aanvoelend met goede pasvorm. En dat bleek in de slippers ook zo te zijn. Ze lopen heerlijk. Ben er heel tevreden mee.
HM
Hans M.
Simpelveld

9 mrt 2024
Ik draag al een redelijke tijd Rieker schoenen, daar mijn voeten aan de brede kant zijn. Ik ben altijd super tevreden geweest over de schoenen die ik van Rieker kocht. Mijn ervaring is dat deze heel zacht zijn en perfect zijn voor mensen met brede voet. Deze aankoop ben ik wel wat teleurgesteld, rechter schoen is aan de binnen kant schoen ter hoogte van de neus en de tong heel slecht aan één genaaid met verdikking en voelt helemaal niet soepel aan. Door mijn brede voet heb ik last deze te dragen het schuurt aan mijn dikke teen.

Beoordelingen voor riekeronlineshop.nl

Jammer dat jullie de gevraagde schoenen niet hadden. De zwarte schoenen die ik 2 jaar geleden gekocht had in Leersum: Steenwijk schoenen bleek bij jullie niet bekend te zijn. ? Ik had graag dezelfde in het blauw gehad ...

Prima!

Mijn bestelling voldoet aan mijn verwachtingen. Goed geïnformeerd ivm met de levering. En is geleverd zoals vermeld in mail.
7 apr 2024

Alles in orde

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd, goed verpakt. Mooie kwaliteit en comfortabele veterschoenen.
Snel geleverd. Informatie goed. Zo nodig eenvoudig retourneren
Snelle levering en de maat die je besteld is ook meteen goed.
snelle gratis levering. mooie sneakers,met heerlijkcomfort
De bestelling op tijd geleverd en het product was top
Snelle service, en meteen de juiste schoen, en maat.
Snelle levering. Goed en zeer netjes verpakt.
Mooie instappers.snelle verzending. Aanrader.
Gemakkelijke site en zo besteld en bezorgd.
14 apr 2024
Snelle levering , en goede moderne schoenen
Snelle levering, schoenen waren ook prima
SD
Prima snelle levering en goede schoenen
Alles is gegaan volgens afspraak. Fijn!
13 apr 2024
Geen op-, of aanmerkingen! Ben tevreden
Goede pasvorm, prettig om op te lopen.
Goede webshop en hele vlotte levering
Snelle bezorging, prima kwaliteit
Snelle levering en goed verzorgd.