e-veiligheidsschoenen.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2023
e-veiligheidsschoenen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wow, wat een geweldige ervaring! Mijn bestelling werd razendsnel geleverd, en ik was aangenaam verrast door het leuke extraatje bij mijn pakketje. De service was uitstekend en ik ben absoluut tevreden. Ik zal zeker weer bij deze winkel bestellen. Bedankt voor de fantastische ervaring!

5 okt 2023
Webshop beter bij houden qua voorraad zodat her artikel wel of niet leverbaar staat. Verzending zou 1á2 dagen zijn maar duurde langer en ook GLS leverde ook nog later.
CD
Cora D.
Schiedam

Beoordelingen voor e-veiligheidsschoenen.nl

19 apr 2024
13 apr 2024
Antwoord van e-veiligheidsschoenen.nl
Super bedankt voor deze beoordeling, leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier me je bestelling gewenst!
16 mrt 2024
Beetje lang op moeten wachten
Antwoord van e-veiligheidsschoenen.nl
De bestelling is van een zaterdag en wij hebben het direct op de maandag erna verzonden. Volgens de tracking werd het op dinsdag bij u bezorgd. Had u verwacht dat wij op zaterdag konden versturen oid? In ieder geval veel succes met uw aankoop toegewenst.

ZEER OK ALLES .

IK HAD WEL DE VERKEERDE MAAT SCHOEN OPGESTUURD GEKREGEN MAAR IK HEB DIRECT GEREAGEERD EN DE GOEDE MAAT SCHOEN IS NU OP KOMST; HEEL VLUG REACTIE GEKREGEN VIA MAIL EN IS DIRECT IN ORDE GEBRACHT. DE SCHOEN MET VERKEERDE MAAT HEB IK OP HUN KOSTEN KUNNEN TERUGSTUREN.
Goede producten, snelle levering. Heerlijk gewoon zonder gedoe goede schoenen gekocht.
Antwoord van e-veiligheidsschoenen.nl
Bedankt voor de leuke review en veel plezier met de aankoop!
Fijne instap
duimpje
14 sep 2023
levering duurde langer dan dat jullie beloven voor de rest prima
21 nov 2023
Super goede laarzen goede kwaliteit
19 sep 2023
GEWOON GOEDE SCHOEN.