pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.373 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

PW
Peter W.
Voorschoten

Prima bestellen en leveren bij pedimarkt.

Heldere info op de website, via whatsapp adequate info over de voorraad en verzendtijd. Wilde mijn bestelling voor op vakantie gaan nog ontvangen, prima gelukt.
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven er altijd naar om onze klanten heldere informatie te bieden en snel te reageren, of het nu via onze website is of via WhatsApp. Fijn dat we je bestelling op tijd voor je vakantie hebben kunnen leveren. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier op vakantie!
Snelle levering, prima retour beleid, alles verliep vlot....en niet geheel onbelangrijk de werkschoenen zitten fantastisch.
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn zo blij om te horen dat de levering snel was, dat ons retourbeleid pirma is en dat je de werkschoenen fantastisch vindt. Dank je wel dat je de tijd nam onze service en producten te beoordelen.
13 apr 2024
Supersbel geleverd prachtige kleurige vrolijke kousen die gied steunen Geen gezwollen voeten meer
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je lovende recensie! We vinden het geweldig dat je onze kleurrijke en vrolijke sokken mooi vindt en waarderen het dat ze je voeten ondersteunen.

Zeer snelle bestelling

Zeer snelle bestelling. Goed van pasvorm iets te strak verder priema.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback over je bestelling te delen. We zijn blij dat je een snelle ervaring had en dat de pasvorm bijna perfect was.
Uitstekende service, aardige kundige mensen en snelle, keurige levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de service, het deskundige personeel en de snelle levering. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
JR
Joan R.
Diemen
7 apr 2024
Mooie kousen met ook kleuren in grote maat. Zeer snel geleverd
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je genoten hebt van onze ruime keuze aan kleurrijke sokken in grotere maten.
Goede schoen al valt grijze kleur erg licht uit
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de schoen. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om de exacte kleur over te brengen op een computerbeeldscherm. We proberen altijd zo nauwkeurig mogelijk te zijn in onze product weergaven, maar soms kunnen variaties optreden vanwege verschillende scherminstellingen. Mocht je in de toekomst vragen hebben over kleuren of andere details, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen!
ruime keuze, goede prijs, snelle levering
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de geweldige recensie. We waarderen de positieve feedback enorm en zijn blij dat je onze selectie producten uitgebreid, onze prijzen goed en de levering snel vond.
Prima schoenen, zeker icm inlegzooltjes
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn zo blij om te horen dat je je schoenen en inlegzolen u zo bevallen.
Fijne winkel, duidelijk uitgelegd.
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden over onze winkel. We zijn erg blij om te horen dat onze uitleg duidelijk en nuttig was.
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie. We zijn zo blij om te horen dat je een snelle levering had en dat de verpakking aan je eisen voldeed.
Goede en snelle levering
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te lezen dat je de levering als goed en snel hebt ervaren.
Snelle bestelling
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de 5-sterren. Fijn dat je de bestelling snel ontvangen hebt!
Alles naar wens
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je recensie!
goed is goed
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je ons product goed vond.
NV
Nicole v.
's-Hertogenbosch
30 mrt 2024
Prima!
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling.
AL
A. L.
Assen
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 5 sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je Pedimarkt-ervaring te beoordelen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om ons in de toekomst te blijven verbeteren.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 5 sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad bij Pedimarkt.