pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.461 beoordelingen in totaal

24 jun 2024
Het product wat ik gekocht heb is heel goed ik heb last van een vergroeiingen onder me voet bij me grote teen ik ga de nijmweegse vierdaagse lopen 50km met dit product heb ik geen pijn. Normaal loop ik 15 km dan heb ik er last van ik ga voor de 3de x lopen en loop hem uit vorig jaar had ik ook problemen met lopen toen had ik er niet zo veel last van na de nijmweegse vierdaagse laat ik me opereren wand word langzaam alleen maar erger Dankjewel voor jullie product ik raad het iedereen aan die er last van hebben!

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

Zeer vlotte en correcte levering. Voldoende en nuttige productinformatie op de website. Bovendien ben ik zeer tevreden met de kwaliteit van mijn aankoop.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze levering en productinformatie. We zijn trots op het leveren van kwaliteitsproducten aan onze klanten en we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop.
Sole inlegzolen zijn een mooi product. Ik bestel ze telkens met gerust hart bij pedimarkt.
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij om te horen dat onze inlegzolen aan je verwachtingen hebben voldaan en dat je ons je bestellingen blijft toevertrouwen.
Gewoon geen gedoe: bestellen, makkelijk betalen en perfect op tijd geleverd krijgen.
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij om te horen dat je een probleemloze ervaring hebt gehad met het bestellen bij ons en dat je levering op tijd was.
Superservice ontvangen van Pedimarkt! Ze hebben mij met spoed geholpen!
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je een uitstekende service hebt ontvangen van ons team bij Pedimarkt. We hopen je in de toekomst met dezelfde kwaliteit te kunnen blijven bedienen.
Snelle levering, goed product met goede uitleg/ handleiding.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten over je ervaring met ons bedrijf. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze snelle levering en de kwaliteit van ons product.
27 jun 2024
Snelle levering super fijne schoenen Goede beschrijving
28 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat je blij bent met de schoenen.
Perfecte service! Leuk assortiment. Goede verzending.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze service en verscheidenheid aan producten.
Makkelijk bestellen en snelle levering. Top!
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij om te horen dat je een gemakkelijke bestelervaring hebt gehad en dat onze levering snel was. Het is altijd ons doel om onze klanten de beste service te bieden. Bedankt!
5 jul 2024
Altijd correct afgewerkt, goede producten.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat je onze aandacht voor detail en de kwaliteit van onze producten waardeert.
1 jul 2024
Goede producten en zeer snelle levering.
2 jul 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze producten en leversnelheid. We zijn zo blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij Pedimarkt.
Goed assortiment. Snelle levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze selectie van producten en onze snelle bezorgservice waardeert. Nogmaals bedankt dat je voor Pedimarkt hebt gekozen.
Snel en accuraat
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad in onze Pedimarkt winkel. We streven ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten te leveren aan al onze klanten.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten! We vinden het geweldig om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze webwinkel. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste service krijgen en we zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met onze producten en het leveringsproces. We verontschuldigen ons als onze service niet aan je verwachtingen voldeed, want een uitstekende klantenservice is onze topprioriteit.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je 5-sterren beoordeling van onze "Pedimarkt" winkel te delen.
13 jul 2024
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad in onze webwinkel. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke service en producten ontvangen.
10 jul 2024
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank dat je de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad in onze webwinkel!
8 jul 2024