Schutrups.nl- Logo - Beoordelingen

Schutrups.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden552 beoordelingen in totaal

20 sep 2024
Ik had al twee paar sneakers en een paar laarsjes besteld en dacht later ik wil ook eigenlijk graag de gouden instappers, maar toen was het al maandag en te laat voor de actie! Maar ik kreeg een hele aardige mijnheer aan de telefoon van de webshop en kreeg een eenmalige code voor de schoenen en ik ben er super blij mee, trouwens met alle schoenen! Was een fijne tip van mijn zoon, die was ook heel blij met zijn schoenen, dus vijf sterren voor Schutrups! Vriendelijke groet Ida Klauwers

Sorry had me erg verheugd op m’n skyline schoenen helaas niks gehoord wanneer komen ze dan en anders graag m’n geld terug Mvg Dirk Kruize

Beoordelingen voor Schutrups.nl

Ruime keuze en deskundige medewerkers, ook gastvrije ontvangst en lekkere koffie

Vlotte levering en ook nog een mooi…

Vlotte levering en ook nog een mooi magazine over de winkel
Keurig verzonden en ontvangen. Aanrader.

Voldoet volledig aan de verwachting
AB
22 sep 2024
20 sep 2024

Blij!

31 aug 2024
Dit is mijn 4de paar schoenen bij Schutrups gekocht. 2 Paar in de winkel en 2 paar online. Fijne en ook mooie schoenen die lekker zitten en ook mooi zijn en goed bij mijn kleding passen. Ik woon niet in de buurt en dan is het fijn dat je je juiste maat weet.
19 sep 2024

Prima.

Snelle, goede service. Producten voldeden aan verwachting.
JV
19 sep 2024

Leuke aktie.....mooie schoenen......top…

Leuke aktie.....mooie schoenen......top kwaliteit
2 sep 2024
Prettige webshop en snelle levering.
29 aug 2024
23 aug 2024
14 aug 2024

Supersnelle levering en een aardig kaartje

Supersnelle levering en daarbij ook nog een heel aardig handgeschreven kaartje, maakte de ontvangst van mijn sneakers een klein feestje!
23 jul 2024

Prima

Snelle reactie, snelle bezorging, vriendelijk briefje erbij en exact wat ik zocht.
29 jul 2024
Snelle verzending, zelf een handgeschreven bedank kaartje
15 aug 2024
Heel tevreden!