kavally-men-women.nl

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden78 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 aug 2023
kavally-men-women.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 nov 2023
Dit was mijn eerste online aankoop bij kavally. Reageren snel op je vragen. Kavally verkoopt Prachtige kwalitatieve dames en herenkleding, en andere leuke accessoires en schoenen. de verzending was supersnel. Het product Deze prachtige blouse (Travel Rosaly Wit). komt exact overeen zoals op het filmpje te zien is (instagram) en op de website. Zelfs het pakketje uitpakken was een feestje. Met liefde ingepakt. (Persoonlijk accent) Samengevat: uitstekende score, een dikke tien verdiend!
ND
Nanja d.
Badhoevedorp

3 okt 2023
Ik vindt dat het wel anders had gekund wat betreft mijn bestelling van een blazer. Er zat een weeffoutje in met wat rafeltjes en die heb ik toen naar de binnenkant gedrukt. En je ziet er niet veel meer van. Ik heb dit gemeld en toen werd er gezegd nou mooi dat u het zo heeft opgelost. Maar dat doe je niet op zo'n manier. Dan kom je toch een klant een beetje tegemoet..

Beoordelingen voor kavally-men-women.nl

GK
Gerda K.
Zoetermeer
Netjes bericht en snelle levering alleen gls slechte bezorging zat te wachten volgens mijn app zo laat en zo laat konen ze gewoon in brievenbus beneden gestopt en stak een heel eind uit buren attendeetde mij er op kijk niet iedere dag in brievenbus
Snelle reactie en verzending, bij retour gelijk als retourzending binnen is het geld weer teruggestort! Helemaal top
IO
Er valt niets te verbeteren, goede bezorging, product en persoonlijke aandacht
Snelle levering en leuk ingepakt.
MP
Margriet P.
Berg en Terblijt
Goede service en prachtige mode
Fijne service

Retourzending?

Er is nergens te vinden hoe je iets retour kunt sturen. Binnen 8 dagen maar verder geen retourformulier in de zak en online niets. Geen reactie op mails.
Snelle levering en bij retourneren snelle terugbetaling, materialen en kleuren komen goed overeen met de bestelling die wordt geleverd!
17 mrt 2024
Het was snel verzonden Keurig ingepakt
Uitstekende service
Persoonlijk contact
3 mrt 2024
Verpakking
PV
Patricia V.
Overpelt

Cadeautje

Artikelen zij goed en worden als cadeautje verpakt. Zo leuk om dat open te maken.

Super tevreden

Prachtig verpakt met zorg gedaan
Heel goed Kan niet beter super
17 feb 2024