wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.166 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Goed product, in vele kleuren leverbaar, na twee werkdagen thuisbezorgd. Mijn vorige Wolky instappers gingen 7 jaar mee!
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor deze 5 mooie ***** Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
16 apr 2024
De bestelling liep perfect , ben al heel lang klant en ben zeer tevreden ook over de Wolkey’s lopen en zitten heerlijk👍
22 apr 2024
Hartelijk dank voor dit mooie compliment, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
wolky's snel geleverd en zitten heerlijk! goed advies gekregen van de klantenservice! ga ze met veel plezier dragen!
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, hier worden wij heel blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky

Keifijne schoenen!

Keifijne schoenen voor uren wandelplezier. Wel jammer dat maat 43 meestal niet in de moouste kleuten te krijgen is!
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
19 apr 2024
Besteld via de webshop en snel bezorgd. Wolky’s lopen of ik ze al jaren had. Heerlijk voetbed en goede kwaliteit.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
17 apr 2024

Super tevreden !!

Ik draag al Wolky sinds de jaren 1980 ! Ik ben absoluut super tevreden , daarom kom ik altijd terug als klant.
22 apr 2024
Wat fijn dat u al zo lang onze schoenen met plezier draagt. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
19 apr 2024

Model Jewel , super !

Fijn dat mijn favoriete model nog steeds mee doet , ik draag de Jewel al 10 jaar, in verschillende kleuren.
22 apr 2024
Wat fijn dat u al zo lang plezier heeft van ons model Jewel, dit is een bestseller in onze collectie! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
CH
Cyn H.
Eindhoven
18 apr 2024
Goede en snelle service. De schoenen zitten, zoals omschreven, helemaal goed. Zoals mijn andere Wolky’s
22 apr 2024
Wij wensen u veel loopplezier en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
Door de klantenservice heel erg goed en vakkundig geholpen. De Wolky schoenen zitten heel erg lekker.
Antwoord van wolky.nl
Wat een prachtig bericht, dit waarderen wij zeer. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
NW
Nicoline W.
Oostvoorne

Precies goed voor de hoge wreef.

Precies alles goed vermeld over de sneaker ook voor de vollere wreef. Zitten goed en lopen lekker.
Antwoord van wolky.nl
Ik had ff gebeld voor de kleur keurig te woord gestaan hele aardige mevrouw prima geregeld
Antwoord van wolky.nl
Ik ben 85 en loop het beste op wolkys al is de kleur (rood) wel hip voor mijn leeftijd .1
Antwoord van wolky.nl
Veel keuze, snel geleverd. Ik bestel vaak en weet van te voren al dat de maat goed is.
16 apr 2024
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
Mooie vorm en zooltjes passen er goed in, dan wel zonder de zooltjes die erin zitten.
Antwoord van wolky.nl
Snelle verzending en levering. Schoenen zitten heerlijk net alsof ik op wolkjes loop 😊
Antwoord van wolky.nl
Dat is ook onze bedoeling, lopen op wolkjes! 😉 Hartelijke groet, team Wolky.
Altijd goede kwaliteit. Alleen zo jammer dat de damesmodellen stoppen bij maat 43...
22 apr 2024
Keuze genoeg, en wat zo fijn is dat mijn eigen zooltjes erin passen. Loopt heerlijk.
23 apr 2024
Dit horen wij graag! Dank u wel voor het mooie compliment. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Wolky schoenen en je loopt inderdaad op wolken

Heb onlangs sandalen besteld en ja hoor ook daar passen mijn zooltjes in Geweldig.
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooi bericht, hier worden wij blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
Schoenen zijn super, bezorging snel, fijne verpakking. Kortom; niks te verbeteren
Dan houden we het zoals het is...:-) Team Wolky
Ik koop zomer en winterschoenen bij de Wolkyshop je loopt letterlijk op wolken.
Antwoord van wolky.nl
Wat een geweldig compliment! Veel loopplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Wolky