wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl
Beoordelingen:

2.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.225 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

de meest kritische beoordeling

29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor wolky.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(28)
(28)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
3 dagen geleden
Helaas is er iets mis gegaan bij het versturen van uw bestelling. Soms kan er iets mis gaan bij het versturen van een bestelling. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wolky
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het verschrikkelijk slecht dat ik mijn online gekochte slippers niet fysiek in de wolkyshop kon ruilen. Ik moest ze via de post weer terug sturen en kon weer nieuwe bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
5 dagen geleden
Wij willen de online aangekochte artikelen inderdaad bij voorkeur per post retour ontvangen zodat de voorraad weer terug komt in ons Centrale Magazijn. Tevens hebben de winkels geen contant geld en ook geen mogelijkheid om een online aankoop terug te betalen. Onze excuses dat u hierdoor een vervelend gevoel van uw aankoop heeft overgehouden. Team Wolky
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Terug naar een comfortabele pasvorm voor de volle voet.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
6 dagen geleden
Voor een goed schoenadvies kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Team Wolky
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Te stug voor mijn voeten
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
6 dagen geleden
U kunt de schoenen zonder problemen aan ons retourneren, wij zien u voor een volgende aankoop graag weer terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet voor volle voeten zoals beschreven
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
6 dagen geleden
Jammer dat de schoen u niet is bevallen, gelukkig kunt u deze zonder problemen aan ons retourneren. Wij zien u graag voor een volgende aankoop weer terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De schoenen vallen erg klein uit
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
26 apr 2024
Beste Wolky klant, bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben vele verschillende modellen die op velerlei leesten gemaakt worden. Uiteraard is de pasvorm dan ook verschillend. In de produktbeschrijving van het model Fria, dat u besteld had, staat ook dat die klein uitvalt en dat wij adviseren een maat groter te bestellen. Met vriendelijke groeten, Team Wolky
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De juiste maat sturen 43 is 42.jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
22 apr 2024
Het spijt ons te lezen dat wij u de verkeerde maat hebben gestuurd. Team Wolky
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte leveringstijd !!

In maart slippers besteld, zouden pas na 5 april geleverd worden, 12 april ontvangen. Echt slecht !!
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
19 apr 2024
Het spijt ons dat de uitlevering alsnog op zich liet wachten, maar we hopen dat de gekozen Nassau helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, team Wolky.
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De maten kloppen totaal niet, de ene 38 is te klein, de andere veel te groot. Levering liet lang op zich wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
2 apr 2024
Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt. Hierdoor valt niet elk model gelijk en kan het zijn dat je soms een maat groter of kleiner nodig hebt. Er is altijd de mogelijkheid om een reservering te maken in 1 van onze winkels, dan kunt u goed de verschillen ervaren. Team Wolky
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zeggen dat dit breedte schoenen waren , maar zijn toch veel te smal. Vermelden van breedte G of H zou duidelijker moeten.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
2 apr 2024
Wij werken zelf niet met breedte maten maar geven bij elk model aan met welke breedte maat het vergelijkbaar is. Team Wolky
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een klacht ingediend maar daar werd niet op in gegaan!
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
20 mrt 2024
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klachtenafhandeling. Wij doen onze uiterste best om klachten op een goede en nette manier af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Wolky
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Liiken wel vier gedragen steunzolen, in ieder geval geen nieuwe. Of ze komen uit passchoenen misschien?
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
13 mrt 2024
Wat vervelend dat u op deze manier uw bestelling heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Graag willen wij u verder helpen. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg 2 schoenen met een verschillende maat
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
12 feb 2024
Wat vervelend dat u 2 verschillende maten heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd hoe wij dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

langzaam

het duurde erg lang voordat mijn besteliing binnen was, maar ook de verwerking van de retourzending duurt nu al enkele weken.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
6 feb 2024
Uw order bestond uit meerdere artikelen, hiervoor hebben wij op de bestelbevestiging het volgende aangegeven: Heb je meerdere artikelen besteld? Dan versturen we de schoenen zoveel mogelijk in één pakket. Zo voorkomen we onnodige extra verzending en kosten. Het kan voorkomen dat we daarom iets langer nodig hebben om jouw bestelling te versturen, alvast bedankt voor je geduld! Uw retour is op 29-01-2024 volledig door ons verwerkt. De achterafbetaling via Klarna is ook bijgewerkt. U heeft 1 paar schoenen gehouden en dit is ook het bedrag wat via Klarna betaald dient te worden. Als u van mening bent dat het anders is dan horen wij dit graag telefonisch of via de mail. Team Wolkyshop
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet bezorgd tot 2 keer aan toe , zoek het zelf maar uit , heel slecht dit
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
19 jan 2024
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het is inderdaad niet allemaal goed gegaan met uw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. U heeft bij ons een order geplaatst op 11 januari. Wij hebben deze bestelling op 12 januari naar u toegestuurd. Helaas is deze bestelling ongeopend bij ons retour gekomen. Wij hebben de bestelling daarna gelijk weer naar u toe gestuurd. U heeft aangegeven dat u deze bestelling niet heeft ontvangen. Wij zijn op het moment van versturen afhankelijk van de vervoerder. Wij hebben bij onze vervoerder een onderzoek gestart . Wij wachten dit onderzoek af en komen hier dan bij u op terug. Wij hebben hierover telefonisch contact gehad en gemaild. Wij gaan het goed met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
2 jan 2024
Helaas kunnen wij geen correspondentie met u vinden waar deze ervaring op gebaseerd is. U mag altijd met onze klantenservice contact opnemen als u problemen ondervindt, want wij helpen u graag verder. Groet, Wolkyshop
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vriendelijker voor de klant niet zo kort af
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
2 jan 2024
Wij vinden het vervelend dat u een onvriendelijk gevoel heeft over gehouden aan uw contact met ons. Misschien kunt u ons via de mail hier iets meer over vertellen. Team Wolkyshop
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
28 dec 2023
Goedemiddag mevrouw, Wat vervelend dat het pakket nog niet bij u is aangekomen. Deze periode wordt gemarkeerd als drukste periode bij de vervoersdiensten waardoor verzending helaas langer kan duren dan normaal. U mag altijd bij vragen over uw bestelling contact met onze klantenservice opnemen. Wij zoeken het uiteraard graag voor u uit! Groet, team Wolkyshop
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
2 jan 2024
Graag horen wij wat de reden is van deze beoordeling zodat wij wellicht iets kunnen verbeteren. Team Wolkyshop
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
27 dec 2023
Wat jammer om te zien dat u een slechte ervaring met ons heeft. Helaas kunnen wij geen correspondentie met u vinden waar deze ervaring op gebaseerd is. U mag altijd met onze klantenservice contact opnemen als u problemen ondervindt, want wij helpen u graag verder. Groet, Wolkyshop