wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.191 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

EM
Els M.
Dordrecht
26/5/23 2 paar schoenen besteld, duurde 10 dagen voor het binnen was. Heb ik begrip voor omdat Wolky alles tegelijk wilde leveren. Helaas vond ik de pasvorm slecht. Al een paar keer bemerkt dat de pasvorm achteruit is gegaan. Retour gestuurd.
11 jul 2023
Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt. De leest veranderd nooit dus wellicht is het model wat u nu heeft ontvangen niet gemaakt op de leest welke geschikt is voor uw voet. Groeten Team Wolkyshop
11 jul 2023
Het heeft meer dan 2 weken geduurd voordat ik de schoenen binnen had. Eerst haddrn ze het niet verstuurd omdat ze het niet konden vinden in het magazijn en daarna was PostNL te druk om het te bezorgen en duurde het dus nóg een week.
11 jul 2023
Tja, het gaat soms iets anders dan hoe we het graag zouden willen. Wij hopen dat u wel tevreden bent met uw aankoop. Groeten Team Wolkyshop
12 mei 2023
Ik heb nieuwe schoenen gekocht 1 week later was er een aanbieding dat je de spray er gratis bij kreeg . Jammer dat ze dit met 1 week vers hil niet in de doos deden met 2 of drie weken kan ik mij dat nog voorstellen maar goed....
12 mei 2023
Soms kan dit helaas gebeuren, we weten zelf ook niet welke acties er komen gaan, u kunt onze nieuwsbrief in de gaten houden en als u een Wolky&Me account heeft kan u ook nog gaan sparen voor korting. Hartelijke groet, team Wolkyshop
16 sep 2023
Draag al tig jaar wolky slippers tahiti. In maart gekocht en nu al kapot. Heb vorige week nieuwe tahiti slippers gekocht en rechts is dikker dan links tussen de tenen en doet pijn..ben er nu wel klaar mee
Wij zullen via de mail contact met uw opnemen. Groeten Team Wolkyshop
Bestel niks meer online, slechte levering andere schoenen gekregen dus niet de bestelde schoenen. Communicatie slecht lezen berichten maar half krijg je telkens dezelfde antwoorden. Ontzettend irritant!!
Onze excuses. Groeten Team Wolkyshop

Niet op voorraad

Het bleek mogelijk om in de webshop schoenen te bestellen en betalen die helemaal niet op voorraad waren. Inmiddels is het 10 dagen later en moet de retourbetaling nog plaatsvinden. Slechte zaak …
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben hier inmiddels mailcorrespondentie met u over gehad, de kwestie is iets anders dan hoe u deze hier schetst. Zodra uw retour bij ons is ontvangen en verwerkt volgt de terugbetaling op de rekening waarmee u de bestelling heeft betaald. Team Wolkyshop.
Duurde erg lang ( zeker 2 maanden) voordat ik bestelling binnen had. Deze schoen viel groot dus terug gestuurd. Geen kleinere maat besteld vanwege de lange levertijd . Zo is het , niet anders
Antwoord van wolky.nl
Het door u bestelde artikel moest nog bij ons binnenkomen, dit stond ook op uw orderbevestiging vermeld. Vervolgens hebben wij vertraging in de verzending door een interne verhuizing van ons magazijn. Dit is niet hoe wij gewend zijn om met bestellingen en verzending om te gaan. Onze excuses Team Wolkyshop
14 jul 2023
The package was delivered in a wrong day and i found it at the door outside when i came home. I did check on trak and trace and it said that i even signed for it.
25 jul 2023
We are sorry to hear that the delivery was not entirely satisfactory. We will discuss this with the transport service. Team Wolkyshop
Producten prima, verzendprocedure niet. Duurt wel erg lang zonder dat er even tussenberichtje volgt en als pakket komt weet je dat van te voren niet, helaas.
11 jul 2023
Onze informatie verstrekking kan inderdaad beter daar zijn wij ons van bewust. Helaas zijn wij in sommige gevallen ook afhankelijk van externe partijen waarop wij geen invloed hebben. Groeten Team Wolkyshop
Moeilijk bereikbaar voor vragen. Geen antwoord op emails Geen info over wanneer bestelling wordt verzonden. Heb een maand op mijn bestelling moeten wachten.
Antwoord van wolky.nl
Het door u bestelde artikel in uw bestelling van 6-10-2023 was op uw orderbevestiging aangegeven als zijnde leverbaar vanaf 20 oktober 2023. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 - 17.00 uur. Team Wolkyshop
Het duurde een aantal dagen voordat ik bericht kreeg dat mijn bestelling was verzonden, terwijl ik dacht dat het de volgende werkdag verzonden zou worden.
3 aug 2023

ik bezit geen foto

goedemiddag, ik heb sandalen besteld in de overtuiging dat het een goed voetbed is, maar het is net te smal! dus blaren aan de zijkant buiten voet.
4 aug 2023
Goedemiddag, wat jammer dat het voetbed niet helemaal goed past met uw voet, het is altijd afwachten of het lekker zit. Mocht u hulp of informatie willen hebben, dan kan u altijd even contact opnemen met een van onze Wolkyshops of een mailtje sturen naar onze klanten service, iedereen wil u graag helpen. Hartelijke groet, team Wolkyshop
9 aug 2023
Ik heb de schoenen helaas de zelfde dag terug gestuurd ze waren kapot . Maar heb nog niks gehoord jammer genoeg. Graag wil ik mijn centen terug.
9 aug 2023
Wat jammer om te horen dat de schoenen niet naar behoren waren! In onze mail kan ik echter geen mailcorrespondentie vinden tussen u en wolkyshop. Hoe heeft u ons geprobeerd te bereiken, want dan gaan we er natuurlijk direct achteraan. Voor vragen over uw retour kunt u maandag tot en met vrijdag contact met ons opnemen zowel telefonisch als per e-mail: info@wolkyshop.com We helpen u graag verder. Groetjes, Team Wolkyshop
Betalen gaat in een dag, geld terugkrijgen duurt bijna 1,5 week… En maat 40 blijkt inmiddels maat 39 te zijn. Dat vind ik vreemd.
11 jul 2023
Aan een retourbetaling gaan meerdere handelingen vooraf. Het pakket moet allereerst door de vervoersdienst bij ons zijn afgeleverd, dan controleren wij de inhoud en daarna volgt de terugbetaling. Hierdoor duurt terugbetaling langer dan het betalen van de order zelf :-) Groeten Team Wolkyshop
18 jul 2023
het waren niet de sandalen die ik besteld had dus naar huis zonder sandalen. de correcte bestelling is toen wel thuis geleverd.
25 jul 2023
Eind goed, al goed hopen wij. Groeten Team Wolkyshop
Kwaliteit prima. Maar levertijden!!! Waardeloos Reageren wel sneller als je klaagt per mail. Gaat het ineens een stukje sneller
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing hebben we inderdaad vertraging in onze verzendprocessen gehad. Het is fijn dat u contact met ons zocht zodat wij sneller konden ingrijpen. Groeten Team Wolkyshop
29 aug 2023
Trage reactie, duurt paar dagen, dan dag inpakken, dan dag later verzenden. Geen bericht van levering. Was gelukkig thuis.
30 aug 2023
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. In ons systeem kunnen wij zien dat u op zondag 20-8 een bestelling heeft geplaatst en dat dit donderdag 24-08 is bezorgd door de vervoersdienst. Uw paar schoenen moest vanuit een winkelfiliaal komen en op maandagen zijn de winkels gesloten. Vandaar dat het donderdag is bezorgd. Het is jammer om te horen dat u vanuit de vervoersdienst niet op de hoogte bent gehouden over de levering van uw bestelling. Als u vragen heeft over uw bestelling en/of levering, mag u ons voortaan altijd bellen of mailen. We helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Team Wolkyshop.
25 okt 2023

Geen schoenen

Besteld in de Wolky shop geen telefoontje of mail of de bestelling in de winkel is gearriveerd anderhalve week geleden
26 okt 2023
Goedemorgen mevrouw, wat vervelend om te horen dat er nog geen contact is gezocht. Uw schoenen zijn namelijk verstuurd en zullen één deze dagen bij ons winkelfiliaal aankomen waar u ze kunt passen. Wanneer u vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Groet Wolkyshop
Omdat ik de dacht dat de betaling rechtstreeks naar Wolky shop ging ,niet via voor mij een onduidelijk getaalsysteem.
Antwoord van wolky.nl
U kunt bij ons kiezen voor betaling via Ideal creditcard of voor achteraf betaling via Klarna. Groeten Team Wolkyshop
26 sep 2023
Ze zeggen dat je op wolken loopt maar helaas voor dat bedrag zijn het stijve schoenen en geen prettiger inlegzolen
26 sep 2023
Helaas heeft u blijkbaar niet het juiste model. We hebben meerdere leesten waarop onze schoenen worden gemaakt, zodat er voor elke voet iets passends tussen zit. Groeten Team Wolkyshop