wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.280 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

12 jul 2023
De levering duurt best lang
12 jul 2023
Goedemiddag, over het algemeen worden bestelling binnen enkele dagen naar u toegestuurd. Helaas kan het zijn dat er een model niet op voorraad is in ons magazijn, hierdoor kan het soms iets langer duren voordat u uw bestelling ontvangt dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
11 jul 2023
Het heeft meer dan 2 weken geduurd voordat ik de schoenen binnen had. Eerst haddrn ze het niet verstuurd omdat ze het niet konden vinden in het magazijn en daarna was PostNL te druk om het te bezorgen en duurde het dus nóg een week.
11 jul 2023
Tja, het gaat soms iets anders dan hoe we het graag zouden willen. Wij hopen dat u wel tevreden bent met uw aankoop. Groeten Team Wolkyshop
Betalen gaat in een dag, geld terugkrijgen duurt bijna 1,5 week… En maat 40 blijkt inmiddels maat 39 te zijn. Dat vind ik vreemd.
11 jul 2023
Aan een retourbetaling gaan meerdere handelingen vooraf. Het pakket moet allereerst door de vervoersdienst bij ons zijn afgeleverd, dan controleren wij de inhoud en daarna volgt de terugbetaling. Hierdoor duurt terugbetaling langer dan het betalen van de order zelf :-) Groeten Team Wolkyshop
Zoeken en filters op de site werken niet fijn. Pagina springen steeds naar boven. Productoverxicht niet duidelijk. Geen fijne gebruiksvriendelijke pagina
11 jul 2023
Wij nemen uw opmerking serieus, en proberen daar waar mogelijk aanpassingen te doen. Groeten Team Wolkyshop
MP
ML P.
GELEEN

Advertentie berust niet op waarheid

Adverteren met schoenen en/of maten die niet meer leverbaar zijn.
11 jul 2023
Helaas is niet altijd elke kleur of maat volledig beschikbaar, wij proberen dan om een geschikt alternatief te bieden. Vervolgens is het zonder probleem mogelijk om een order of artikel te annuleren. Groeten Team Wolkyshop
Producten prima, verzendprocedure niet. Duurt wel erg lang zonder dat er even tussenberichtje volgt en als pakket komt weet je dat van te voren niet, helaas.
11 jul 2023
Onze informatie verstrekking kan inderdaad beter daar zijn wij ons van bewust. Helaas zijn wij in sommige gevallen ook afhankelijk van externe partijen waarop wij geen invloed hebben. Groeten Team Wolkyshop
JV
Jannie V.
Harderwijk
Zeer slechte service
11 jul 2023
Door de drukte en onderbezetting is er helaas vertraging geweest in onze verwerking. Gelukkig is inmiddels alles weer op orde. Groeten Team Wolkyshop
EM
Els M.
Dordrecht
26/5/23 2 paar schoenen besteld, duurde 10 dagen voor het binnen was. Heb ik begrip voor omdat Wolky alles tegelijk wilde leveren. Helaas vond ik de pasvorm slecht. Al een paar keer bemerkt dat de pasvorm achteruit is gegaan. Retour gestuurd.
11 jul 2023
Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt. De leest veranderd nooit dus wellicht is het model wat u nu heeft ontvangen niet gemaakt op de leest welke geschikt is voor uw voet. Groeten Team Wolkyshop
EM
E.I. M.
Vianen

Er is erg weinig te vinden over de…breedte van de leest

Er is erg weinig te vinden over de breedte van de leest. Alleen Extra breed krijgt meer aandacht. Ik zoek juist smal; de normale breedte is al te breed. Hoe lastig is het om hier een zoekopdracht voor te maken? De levering en (terug-)betaling zijn prima in orde!
11 jul 2023
Wolky werkt niet met Breedte maten. Onze modellen vallen over het algemeen ruim, en wij hebben bij sommige modellen de toevoeging XW wat betekent dat er extra leer rondom de wreef wordt gebruikt. Groeten Team Wolkyshop
Bestel niks meer online, slechte levering andere schoenen gekregen dus niet de bestelde schoenen. Communicatie slecht lezen berichten maar half krijg je telkens dezelfde antwoorden. Ontzettend irritant!!
Onze excuses. Groeten Team Wolkyshop
als de kleur niet meer op voorraad is neem dan contact op met de klant maar laat die niet wachten
11 jul 2023
Hierin heeft u helemaal gelijk. Door drukte en onderbezetting is dit de laatste tijd helaas niet gebeurd. Groeten Team Wolkyshop
service en toonzetting
Antwoord van wolky.nl
Wij doen altijd ons best, maar soms is dit niet genoeg. Het risico van via de mail communiceren is dat het anders kan zijn geschreven dan hoe het wordt gelezen. Dit geldt voor beide kanten maar wij vinden het heel vervelend dat dit een nare smaak bij u heeft achtergelaten en dat kan natuurlijk niet de bedoeling geweest zijn. Groeten Team Wolkyshop

Mijn Wolky verhaal.

Vanaf het allereerste begin ben ik een Wolkyfan.Toen de modellen steeds smaller werden, moest ik helaas afhaken. Twee jaar geleden kreeg ik van een familielid een paar witte Celinesandalen, die mij prima zaten. Op de internetsite ontdekte ik dat er nu ook XW modellen waren. Enthousiast bestelde ik twee paar Wolky’s XW maat 41. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat mijn oude sandalen maat 41 korter in lengte waren dan de nieuwe. Het Mainemodel was inderdaad breed genoeg, maar het entree van de schoen was veel te laag en daardoor ook te smal. Ik heb ze helaas terug moeten sturen.
Antwoord van wolky.nl
Wat leuk om te lezen dat u al zo lang Wolky-fan bent. Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt, wat betekent dat niet alle modellen hetzelfde vallen. Wij zijn blij om te horen dat u onze XW (extra wijd) modellen heeft ontdekt en hopen dat er een volgende keer iets passends voor u bij zit. Groeten Team Wolkyshop
Lang moeten wachten op bestelling, maar dat komt misschien ook door de drukte bij de pakketdiensten. Gedeelte van de bestelling retour gestuurd. Dit is laat opgepakt door wolky.com. Waardoor er meer dan een maand tussen bestellen en geld retour zat.
Antwoord van wolky.nl
Het is inderdaad heel druk bij de vervoersdiensten, maar door een interne verhuizing van ons magazijn is er ook vertraging ontstaan. Gelukkig gaat het nu allemaal weer beter. Groeten Team Wolkyshop
paar besteld bij het ophalen kleurverschil
Antwoord van wolky.nl
Dat is natuurlijk heel vervelend. Wij zien dat u de schoen had gereserveerd in 1 van onze winkels, gelukkig kwam u er zo op tijd achter. Groeten Team Wolkyshop
Duurde erg lang voordat ik een mail kreeg en het bedrag retour werd gestort.
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing van ons magazijn is er helaas achterstand ontstaan in de verwerking van Retouren. Gelukkig is dat inmiddels weer opgelost. Groeten Team Wolkyshop
Betere service. Had nieuwe slippers, garen ging los, moest ze terugsturen. Nu al 2 weken geen slippers.
Antwoord van wolky.nl
Wij proberen klachten altijd zo snel mogelijk op te lossen. Omdat wij geen eigen reparatie afdeling hebben is het helaas zo dat er wel wat tijd voor nodig is om klachten op te lossen. Groeten Team Wolkyshop
Kwaliteit prima. Maar levertijden!!! Waardeloos Reageren wel sneller als je klaagt per mail. Gaat het ineens een stukje sneller
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing hebben we inderdaad vertraging in onze verzendprocessen gehad. Het is fijn dat u contact met ons zocht zodat wij sneller konden ingrijpen. Groeten Team Wolkyshop

Terugbetaling moet sneller

Terugbetaling na terugzending duurde veel te lang. Bijna 14 dagen.
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing van ons Centrale Magazijn is er helaas vertraging ontstaan in de verwerking van Retouren. Op dit moment gaat het gelukkig weer sneller. Groeten Team Wolkyshop
Omdat ik de dacht dat de betaling rechtstreeks naar Wolky shop ging ,niet via voor mij een onduidelijk getaalsysteem.
Antwoord van wolky.nl
U kunt bij ons kiezen voor betaling via Ideal creditcard of voor achteraf betaling via Klarna. Groeten Team Wolkyshop