wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl
Beoordelingen:

2.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.117 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

de meest kritische beoordeling

29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor wolky.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(46)
(28)
Resetten
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
9 dagen geleden
Graag horen wij van u hoe wij onze service kunnen verbeteren. Team Wolky
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat de schoenen er heel anders uitzagen dan op de foto. Daarom de schoenen terug gestuurd. Verder wel netjes alles afgehandeld.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
13 mrt 2024
Wat jammer dat de schoenen er niet uitzagen zoals op de foto. Dit kan eventueel komen door de belichting. Mijn excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat verder wel alles naar wens is afgehandeld. Mocht u vragen hebben over een model of een bepaalde kleur, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolky
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een klacht ingediend maar daar werd niet op in gegaan!
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
20 mrt 2024
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klachtenafhandeling. Wij doen onze uiterste best om klachten op een goede en nette manier af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Wolky
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere kommunicatie met klant.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
6 mrt 2024
Wat vervelend dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Mijn excuses voor het ongemak. Als u nog vragen heeft of opmerkingen, dan horen wij het graag. U kunt dan altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind ze veelste smal geworden
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
29 mrt 2024
We hebben ook wat bredere modellen in onze collectie, voor informatie over onze pasvormen kan u altijd contact opnemen met onze winkels of de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wolky.
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb ze gekocht vanwege hielspoor maar helaas blijken ze niet effectief voor dit doel. Ik vind ze wel mooi maar nogmaals m’n hielspoor is nog steeds erg aanwezig, terwijl jullie zeggen dat deze speciaal voor hielspoor bedoeld zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
4 mrt 2024
Onze modellen voor hielspoor kunnen de klachten eventueel verminderen maar het kan nooit de oplossing voor het probleem zijn. Hiervoor missen wij de medische kennis. Team Wolky
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

langzaam

het duurde erg lang voordat mijn besteliing binnen was, maar ook de verwerking van de retourzending duurt nu al enkele weken.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
6 feb 2024
Uw order bestond uit meerdere artikelen, hiervoor hebben wij op de bestelbevestiging het volgende aangegeven: Heb je meerdere artikelen besteld? Dan versturen we de schoenen zoveel mogelijk in één pakket. Zo voorkomen we onnodige extra verzending en kosten. Het kan voorkomen dat we daarom iets langer nodig hebben om jouw bestelling te versturen, alvast bedankt voor je geduld! Uw retour is op 29-01-2024 volledig door ons verwerkt. De achterafbetaling via Klarna is ook bijgewerkt. U heeft 1 paar schoenen gehouden en dit is ook het bedrag wat via Klarna betaald dient te worden. Als u van mening bent dat het anders is dan horen wij dit graag telefonisch of via de mail. Team Wolkyshop
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
er zat een vlek op de schoen. Als die er niet op had gezeten had ik ze wel gekocht
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
6 feb 2024
Wat vervelend dat u een schoen met een vlek erop heeft ontvangen, dit is door ons over het hoofd gezien. Wij zullen uw retour netjes afhandelen en zien u een volgende keer graag terug in onze webshop. Team Wolkyshop
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retourzending sneller afhandelen
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
14 feb 2024
Wij hebben uw retour nog niet ontvangen, hierdoor is de terugbetaling nog niet in gang gezet. Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zal het geld naar u terug worden gestort. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde schoenen zijn goed maar ik heb er wel een week moeten op wachten … ik had van DPD ook geen bericht gekregen dat ze geleverd waren in een afhaalpunt.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
24 jan 2024
Wat fijn om te horen dat de bestelde schoenen naar wens zijn. Helaas heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Wat vervelend dat u van de vervoerder geen bericht heeft ontvangen waar uw bestelling geleverd was. Mijn excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel loopplezier. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tot nog toe een tevreden klant .

Jammer dat de schoen niet goed gelijmpt was heb ze teruggestuurd en een ander paar besteld .
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
3 jan 2024
Wat vervelend om te horen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u tegen dit soort problemen aan lopen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen u dan verder helpen. In ons systeem kan ik zien dat u een nieuwe order heeft geplaatst. Wij gaan dit paar morgen naar u toesturen. U zal een track&trace code ontvangen van de vervoerder. Met vriendelijke groet, team Wolkyshop
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet bezorgd tot 2 keer aan toe , zoek het zelf maar uit , heel slecht dit
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
19 jan 2024
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het is inderdaad niet allemaal goed gegaan met uw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. U heeft bij ons een order geplaatst op 11 januari. Wij hebben deze bestelling op 12 januari naar u toegestuurd. Helaas is deze bestelling ongeopend bij ons retour gekomen. Wij hebben de bestelling daarna gelijk weer naar u toe gestuurd. U heeft aangegeven dat u deze bestelling niet heeft ontvangen. Wij zijn op het moment van versturen afhankelijk van de vervoerder. Wij hebben bij onze vervoerder een onderzoek gestart . Wij wachten dit onderzoek af en komen hier dan bij u op terug. Wij hebben hierover telefonisch contact gehad en gemaild. Wij gaan het goed met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vond het lastig om de bestelling te plaatsen, had er hulp bij nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
29 jan 2024
U heeft gekozen voor achteraf betalen via Klarna, Klarna vraagt de eerste keer om een extra verificatie om veiligheidsredenen, dit vergt soms wat hulp maar de verificatie is noodzakelijk bij achteraf betalen.
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Voor brede voeten

Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
2 okt 2023
Misschien is het in uw geval beter om langs te gaan in 1 van onze winkels voor een passend advies. Op onze website kunt u zien waar onze winkels gevestigd zijn. https://www.wolkyshop.com/kies-je-winkel/ Groeten Team Wolkyshop
10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mijn Wolky verhaal.

Vanaf het allereerste begin ben ik een Wolkyfan.Toen de modellen steeds smaller werden, moest ik helaas afhaken. Twee jaar geleden kreeg ik van een familielid een paar witte Celinesandalen, die mij prima zaten. Op de internetsite ontdekte ik dat er nu ook XW modellen waren. Enthousiast bestelde ik twee paar Wolky’s XW maat 41. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat mijn oude sandalen maat 41 korter in lengte waren dan de nieuwe. Het Mainemodel was inderdaad breed genoeg, maar het entree van de schoen was veel te laag en daardoor ook te smal. Ik heb ze helaas terug moeten sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
10 jul 2023
Wat leuk om te lezen dat u al zo lang Wolky-fan bent. Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt, wat betekent dat niet alle modellen hetzelfde vallen. Wij zijn blij om te horen dat u onze XW (extra wijd) modellen heeft ontdekt en hopen dat er een volgende keer iets passends voor u bij zit. Groeten Team Wolkyshop
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Even kort. Ik heb hielspoor en las dat dit de schoenen zijn. Ik naar de winkel en daar hadden ze maar 3 modellen in huis ja dat is niet anders zei de verkoopster. Ik kom thuis en zie op internet dat er veel modellen zijn. Ik laat een model opsturen naar de winkel om te passen. Na een week een mail of er iets verkeerd was gegaan . Nee hoor ze zijn opgestuurd naar de winkel. Tot op heden niks gehoord van de winkel. Dus hoe zou u dit beoordelen .?
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
4 okt 2023
Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. U heeft bij ons een afhaalorder geplaatst. Onze winkel heeft u 27 september gebeld om door te geven dat dit paar klaar staat in de winkel om te komen passen. Vandaag hebben wij u opnieuw bericht gegeven dat het paar klaar staat om te passen. U heeft advies gekregen over 3 verschillende leesten voor hielspoor. Dit zijn meerder modellen die u kan passen. Mocht u dit willen en graag meer advies willen, dan helpen mijn collega's in de winkel u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tot 2x toe laarzen besteld en 2x flink beschadigde (gedragen?) laarzen thuis gestuurd gekregen. Waren een leuke prijs maar door deze 2x ben ik nu echt klaar met de Wolky shop. Erg jammer, eerder nooit geen last mee gehad. En dan het commentaar van de klantenservice.... niet echt begripvol alleen dat ik het kosteloos terug kan sturen. De flinke korting??? €10 op gedragen/ beschadigde laarzen.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
5 dec 2023
Wij hebben hierover mailcontact met u gehad en u een flinke korting aangeboden. Het is uw goed recht om hier geen gebruik van te maken. Helaas is het ons niet gelukt om u tevreden te laten zijn, dit zullen wij van beide kanten moeten accepteren. Groeten Team Wolkyshop
12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het was makkelijk om schoenen te bestellen op de site. De bestelling zou binnen 5 dagen geleverd worden. Helaas was dat niet gelukt. Pas toen we een email stuurde waar de bestelling bleef kregen we de dag erna een bericht dat de bestelling geleverd zou worden. Het leek er op of de bestelling ergens was blijven hangen. Bij de levering zat nog een kanskaart van een actie die al afgelopen was.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
15 mei 2023
We hebben de hele maand april actiemaand bij Wolky gehad in verband met ons 40-jarig bestaan. Op onze website en social media hebben we hier veel aandacht aan besteed. De uiterste inschrijfdatum was 30 april zoals aangegeven bij de actievoorwaarden op de website . Omdat u in april heeft besteld hebben de collega’s in ons distributiecentrum nog een gouden enveloppe toegevoegd, maar dat had niet veel nut meer gezien de inschrijfdatum van 30 april. Graag bieden wij u daarom 40 punten aan op uw Wolky&Me account.
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

geen maattabel met centimeters

Op de website staat nergens hoe groot hun maten zijn in cm. Na 3 keer vragen kreeg ik eindelijk antwoord. Nou, waarschijnlijk hebben ze de buitenkant opgemeten, want de schoen waren minstens een cm kleiner dan in hun opgave. Dus weer terugsturen en dan maar 140 km rijden om het in de winkel te testen.
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
26 jul 2023
Goedemiddag, wat jammer dat wij maar 1 ster van u hebben ontvangen. Op onze site staat een maatlabel vermeld. Wij hebben hierover ook meerdere keren mail contact met u gehad. Het blijft altijd lastig om maatadvies te geven zonder dat wij u zelf hebben gezien. Wij hebben onze uiterste best gedaan om u hierin zo goed mogelijk advies te geven. Wij hebben de modellen Byte, Nortec en Runner in maat 39 en maat 40 allemaal voor u opgemeten en de maten in centimeters aan u doorgegeven. Jammer dat het toch niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is jammer dat wanneer je door een aanrijding niet naar de winkel kan komen om je schoenen te passen. Er is geen bereidheid om het op te sturen, omdat ik ze nog niet betaald had. Wat schetst mijn verbazing dat je wel kunt bestellen zonder vooraf te betalen. Gemiste kans dus
Beoordeling melden
Antwoord van wolky.nl
3 aug 2023
Goedemorgen, wat jammer dat ik dit nu lees, we hebben elkaar gesproken via mail in Utrecht. Uw schoenen staan vanaf 27-06-2023 nog steeds voor u apart. Omdat u in het ziekenhuis ligt ben u nu natuurlijk niet in de gelegenheid om de schoenen af te halen, maar ik dacht dat u iemand zou inschakelen om de schoenen af te laten halen. En natuurlijk kan u de schoenen bestellen met achteraf betalen via Klarna op onze site. Maar vanuit de winkel kunnen we dit niet doen. Volgens mij had ik u dit ook verteld, maar misschien ben ik niet duidelijk geweest. Ik hoop in elk geval dat u snel opknapt en in de toekomst met veel plezier op onze Wolky's gaat lopen. Hartelijke groet, team Wolkyshop