wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Niet op voorraad

Het bleek mogelijk om in de webshop schoenen te bestellen en betalen die helemaal niet op voorraad waren. Inmiddels is het 10 dagen later en moet de retourbetaling nog plaatsvinden. Slechte zaak …
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben hier inmiddels mailcorrespondentie met u over gehad, de kwestie is iets anders dan hoe u deze hier schetst. Zodra uw retour bij ons is ontvangen en verwerkt volgt de terugbetaling op de rekening waarmee u de bestelling heeft betaald. Team Wolkyshop.
Producten prima, verzendprocedure niet. Duurt wel erg lang zonder dat er even tussenberichtje volgt en als pakket komt weet je dat van te voren niet, helaas.
11 jul 2023
Onze informatie verstrekking kan inderdaad beter daar zijn wij ons van bewust. Helaas zijn wij in sommige gevallen ook afhankelijk van externe partijen waarop wij geen invloed hebben. Groeten Team Wolkyshop
Moeilijk bereikbaar voor vragen. Geen antwoord op emails Geen info over wanneer bestelling wordt verzonden. Heb een maand op mijn bestelling moeten wachten.
Antwoord van wolky.nl
Het door u bestelde artikel in uw bestelling van 6-10-2023 was op uw orderbevestiging aangegeven als zijnde leverbaar vanaf 20 oktober 2023. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 - 17.00 uur. Team Wolkyshop
Het duurde een aantal dagen voordat ik bericht kreeg dat mijn bestelling was verzonden, terwijl ik dacht dat het de volgende werkdag verzonden zou worden.
3 aug 2023

ik bezit geen foto

goedemiddag, ik heb sandalen besteld in de overtuiging dat het een goed voetbed is, maar het is net te smal! dus blaren aan de zijkant buiten voet.
4 aug 2023
Goedemiddag, wat jammer dat het voetbed niet helemaal goed past met uw voet, het is altijd afwachten of het lekker zit. Mocht u hulp of informatie willen hebben, dan kan u altijd even contact opnemen met een van onze Wolkyshops of een mailtje sturen naar onze klanten service, iedereen wil u graag helpen. Hartelijke groet, team Wolkyshop
Kwaliteit prima. Maar levertijden!!! Waardeloos Reageren wel sneller als je klaagt per mail. Gaat het ineens een stukje sneller
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing hebben we inderdaad vertraging in onze verzendprocessen gehad. Het is fijn dat u contact met ons zocht zodat wij sneller konden ingrijpen. Groeten Team Wolkyshop
21 sep 2023
Snelle bestelling, snelle levering maar…zeer harde sandalen, niets soepels aan. Ongemakkelijke sandalen. Jammer.
22 sep 2023
Wat jammer dat deze sandalen niet is wat u had verwacht. Gelukkig hebben wij verschillende modellen met verschillende zolen. Mocht u graag advies willen bent u altijd welkom in een van onze winkels voor een model wat u beter past. Mocht u liever online shoppen en wilt u advies over een model dan kunt u ons altijd bellen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop

De bestelling verliep goed, bezorging niet

De bestelling verliep goed, maar slechte bezorging: de bezorger zette het pakje zomaar voor de deur.
31 mei 2023
Fijn om te horen dat de bestelling goed is gegaan. Als wij de bestelling versturen zijn wij afhankelijk van de vervoerder. Mijn excuses dat het niet is gegaan zoals het zou horen. Met vriendelijke groet, team Wolkshop
als de kleur niet meer op voorraad is neem dan contact op met de klant maar laat die niet wachten
11 jul 2023
Hierin heeft u helemaal gelijk. Door drukte en onderbezetting is dit de laatste tijd helaas niet gebeurd. Groeten Team Wolkyshop
TV
T. V.
VENRAY
31 mei 2023

breedte van het model.

Jammer dat er geen breedte maat wordt vermeld, dus ook deze zending is retour gegaan.
1 jun 2023
Wolky werkt niet met breedtematen, maar mocht u vragen hebben over de breedte van een bepaald model, kunt u altijd onze klantenservice even bellen of mailen voor meer advies.
27 okt 2023
Graag sneller leveren. Controle of er ook inlegzooltjes in de schoenen zitten.
23 aug 2023
Bij de winkel stond er geen briefje op en is het gewoon in het magazijn gezet.
29 aug 2023
Wat vervelend voor u, onze excuses. Heeft u de schoenen inmiddels kunnen passen?
SC
Sisi C.
Hoensbroek
12 jul 2023
Lang moeten wachten op mijn bestelling, zonder dat dat ff doorgegeven werd
11 mei 2023
Jammer dat als je via de site besteld niet mee doet met de actie 40 jaar
MP
ML P.
GELEEN

Advertentie berust niet op waarheid

Adverteren met schoenen en/of maten die niet meer leverbaar zijn.
11 jul 2023
Helaas is niet altijd elke kleur of maat volledig beschikbaar, wij proberen dan om een geschikt alternatief te bieden. Vervolgens is het zonder probleem mogelijk om een order of artikel te annuleren. Groeten Team Wolkyshop

Terugbetaling moet sneller

Terugbetaling na terugzending duurde veel te lang. Bijna 14 dagen.
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing van ons Centrale Magazijn is er helaas vertraging ontstaan in de verwerking van Retouren. Op dit moment gaat het gelukkig weer sneller. Groeten Team Wolkyshop
10 mei 2023
Het duurde lang en dat kan beter gecommuniceerd worden.
10 mei 2023
Goedemiddag, helaas heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Dit heeft te maken Koningsdag en 1 mei (1 mei is een feestdag in Duitsland). Hierdoor hebben wij een kleine vertraging opgelopen. Gelukkig heeft u de bestelling inmiddels ontvangen. Ik hoop dat dit naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop

Info in account over…

Info in account over retourmelding/betaling kan beter.
Ja in Enschede vond ik de hulp niet erg zo als het hoort
Antwoord van wolky.nl
Het spijt ons dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Als u ons via de mail iets meer wilt vertellen kunnen wij proberen te achterhalen wat hier niet goed is gegaan. Team Wolkyshop
Het lijkt wel of de maten steeds kleiner uitvallen.
Antwoord van wolky.nl
Alle modellen worden steeds op dezelfde leest gemaakt dus als u een model al eerder heeft gedragen dan zou er geen verschil mogen zijn. Het materiaal van de schoen kan wel voor een ander gevoel aan de voet zorgen. Team Wolkyshop