wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

3 mei 2024

bestellen en passen in de winkel

fijn om schoenen in een winkel te kunnen passen. bestelde schoenen bevielen niet, maar in de winkel wel een ander paar gevonden
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
GH
Greetje H.
Ter apel
25 apr 2024

Tevreden!

Deze keer moest ik wel even wachten op mijn bestelling. Maar dat weegt niet op tegen de altijd goed zittende en mooie wolky.
29 apr 2024
De door u bestelde schoenen lieten inderdaad even op zich wachten, gelukkig was dit het waard. Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
vlotte levering ook na de maart ruilen omdat de schoen klein uitviel, snel antwoord gekregen op een vraag per mail gesteld
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat u blij bent met onze service! Hartelijk groet, team Wolky
De schoenen zitten heerlijk, helaas is het al twee keer gebeurt dat de zolen los laten, maar veder is het prima schoenen
Antwoord van wolky.nl
Wij nemen graag uw klacht in behandeling, wilt u ons hierover een mailtje sturen? Team Wolky

Prettige schoenen.

Ik heb deze schoenen al eens eerder gekocht. Nu weer een paar nieuwe. Dat bewijst wel dat ik er heel tevreden over bent.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
1 mei 2024
Je hoeft ze niet in te lopen. Heerlijk voetbed. Soepel leer. Dus soepele schoen. Ze zitten fantastisch en lopen heerlijk.
29 apr 2024
Goed product, in vele kleuren leverbaar, na twee werkdagen thuisbezorgd. Mijn vorige Wolky instappers gingen 7 jaar mee!
30 apr 2024
Hartelijk dank voor deze 5 mooie ***** Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
MV
M. v.
Amstelveen

Super service

Ik kreeg helaas een verkeerd paar opgestuurd maar na 1 telefoontje had ik de volgende dag al de juiste. Super service

Keifijne schoenen!

Keifijne schoenen voor uren wandelplezier. Wel jammer dat maat 43 meestal niet in de moouste kleuten te krijgen is!
6 mei 2024
Ze zijn goed maar aan de binnenkant scherpe kanten dat is echt minder hoop dat nog op te lossen het is pijnlijk
Antwoord van wolky.nl
U kan ons een mailtje sturen met een foto van het probleem, wie weet kunnen we u snel helpen! Hartelijke groet, team Wolky.
Ik loop al meer dan 10 jaar op dit model is nog beter geworden binnen kant Hak Kan beter instappen
1 mei 2024
Snelle levering en heldere retourinstructies. Helaas waren de schoenen iets te klein. Mooie schoenen.
6 mei 2024
Gelukkig kunt u zonder problemen uw aankoop aan ons retourneren. Wij zien u voor een volgende aankoop graag weer terug in onze webshop of 1 van onze winkels. Team Wolky
Omdat wolky schoenen voor mij de perfecte pasvorm heb. Zolen eruit en eigen steunzolen er in Toppie
Antwoord van wolky.nl
Veel loopplezier met uw nieuwe Wolky's!
1 mei 2024
Ik had ff gebeld voor de kleur keurig te woord gestaan hele aardige mevrouw prima geregeld
1 mei 2024
Ik ben 85 en loop het beste op wolkys al is de kleur (rood) wel hip voor mijn leeftijd .1
6 mei 2024
Ik ben dik tevreden over de kwaliteit van de schoenen van Wolky. En over de verzending.
3 mei 2024
Mooie vorm en zooltjes passen er goed in, dan wel zonder de zooltjes die erin zitten.
6 mei 2024
Snelle levering. Goede omschrijving . Met eigen zooltjes. Ben er super tevreden over.
6 mei 2024
Altijd goede kwaliteit. Alleen zo jammer dat de damesmodellen stoppen bij maat 43...
Hartelijk dank voor deze 5 mooie ***** Team Wolky
22 apr 2024
Keuze genoeg, en wat zo fijn is dat mijn eigen zooltjes erin passen. Loopt heerlijk.
23 apr 2024
Dit horen wij graag! Dank u wel voor het mooie compliment. Met vriendelijke groet, Team Wolky