wolkyshop.com

Feet Love Our Shoes

Beschrijving
De Wolkyshop is de naam van deze schoenenwinkels, waar alleen maar Wolky schoenen, klompen, slippers, laarzen en sandalen verkocht worden. U vindt hier alle Wolky modellen die de Wolky fabriek maakt! Daarnaast ook inlegzolen (inlays) en onderhouds- producten. Van alle modellen ziet u de beschikbare materialen en kleuren.
WolR B.V.
Popovstraat 20-12
8013 RKZwolle
A.J. Diks

Beoordelingen voor wolkyshop.com

4.66 / 5.00

1.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over wolkyshop.com

1 dag geleden
Snelle levering Mooie schoen. Makkelijk te ruilen Aardige klantenservice Top service

1 dag geleden
Altijd goed

Alles verliep prima. Wolky schoenen zijn the best. Ik draag ze al jaren.

Alles goed en snel verlopen.

Zelfde als voorgaande levering prima

Zeer tevreden, wordt meteen gereageerd als de schoeisel later wordt geleverd en waarom.. erg netjes

Ik kon de bezorging gemakkelijk online omzetten naar een lokaal afhaalpunt. De schoenen zijn betaalbaar, elegant én van een degelijke kwaliteit, wat ik een bijzondere combinatie vind. De service is eigenlijk niet van toepassing maar ik geef die ook 5 sterren omdat alles prima is verlopen ;).

Goed schoenen. Goede service. Levering duurt soms iets langer dan bij een andere webshop.

Alles was voortreffelijk en de schoenen zijn geweldig Ietsje breder dan normaal, helemaal wat ik zocht

Zeer snelle levering. Daarnaast mailcontact gehad. Meteen antwoord gekregen. Perfect

Altijd super geregeld

Snelle service

Alles.tiptop in orde

Ik loop altijd op wolken met de wolky s op het werk, maar jammer genoeg was deze wolky te nauw voor mijn voeten. Ik zoek nog verder . Heb ze terug gestuurd met pijn in mijn hart.

Vlug goed perfect

Snel en goed

Zeer tevreden over wolky....

mooi optijd en goed

1 week geleden
Zeer goede schoenen voor mijn voeten, en niet onbelangrijk zijn ze ook nog modieus. Ik heb nogal hoge steunzolen, vandaar. Service ging zeer goed Ik ben een zeer tevreden klant