Buchu.nl- Logo - Beoordelingen

Buchu.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt 2022
Buchu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Buchu.nl

27 apr 2024
Wilde het 1 keertje proberen, thee zonder cafeïne. Om te kijken of ik hierdoor écht niet meer zo vaak naar de wc moest. Na een kleine week merkte ik het verschil! Niet meer 7 keer naar de wc in het uur, is al een verlossing! Enige min punt en daarom gaf ik maar 4 sterren. Ik heb bij het woord 'theezakjes' altijd het idee dat er een touwtje aan zit. Nu moet ik letterlijk het theezakje vastpakken en dompelen, omdat er geen touwtje aanzit.
Gecombineerd met d-mannose/cranberry sinds september 23 geen blaasontsteking. Jammer dat er maandenlang geen buchuthee geleverd kon worden.
10 mrt 2024
Prima buchu thee gebruik die al jaren… fijn dat de buchu thee blaadjes weer leverbaar zijn.
Prima product, alleen jammer dat het zo dikwijls uitverkocht is. In
10 mrt 2024
De site was duidelijk en de bestelling soepe.
Snelle en betrouwbare levering
29 jul 2023

Snelle levering en thee lijkt te helpen

Snelle levering, op zich al erg fijn. De thee zelf hielp in eerste instantie helemaal niet, maar later bleek dat mijn blaasontsteking niet veroorzaakt werd door de e-coli. Nu ik na een "onderhoudskuur" van de blaasontstekingen af ben, drinkt ik tweemaal per dag twee koppen thee, en heb ik tot nu toe nergens last van. Ik ben natuurlijk benieuwd of dat zo blijft!
2 jul 2023
Wat ik zo vriendelijk vond was het telefoontje van de heer van Willigen of mijn dubbele bestelling wel OK was. Plus het feit dat ik alles zo razend snel in huis had. Een vraagje: hoe lang achter elkaar mag je die buchupillen gebruiken. Is het verstandig om een pauze in te lassen of is dit abdoluut niet nodig? Met vriendelijke groet, P.Trip
Ik vond het supervriendelijk dat ik een zakje Buchuthee mocht ophalen in Arnhem en daar nooit een rekening voor heb gekregen. Nogmaals hartelijk dank daarvoor...... Ik vond het fijn dat de bestelling heel snel binnen was en heb er al goede resultaten van gemerkt bij een blaasontsteking....
24 jul 2023
Voor mij een hulpmiddel tegen blaasontsteking
13 jun 2023
SNEL EN GOED CONTACT NA EEN MAIL