Als je op je website aangeeft 1 tot 2 werkdagen levertijd lever dan ook binnen die tijd.
Of pas je levertijd aan naar bvb 2 tot 4 werkdagen, dan weet je waar je aan toe bent.
Maar laat wel die 5 dagen staan, als je daarna je pakket niet hebt contact op te nemen.
En als klant hierover een opmerking geeft kom dan niet aan dat vervoerder niets doet.
Jij als verzender bent verantwoordelijk voor het op tijd aanleveren, niet de ontvanger
Als je op je website aangeeft 1 tot 2 werkdagen levertijd lever dan ook binnen die tijd.
Of pas je levertijd aan naar bvb 2 tot 4 werkdagen, dan weet je waar je aan toe bent.
Maar laat wel die 5 dagen staan, als je daarna je pakket niet hebt contact op te nemen.
En als klant hierover een opmerking geeft kom dan niet aan dat vervoerder niets doet.
Jij als verzender bent verantwoordelijk voor het op tijd aanleveren, niet de ontvanger
afhandeling bestelling ging goed, alleen niet tevreden over het product.
Beoordeling melden
1 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Nietjes los door de doos. Zat niet in de verpakking, die was kapot
Beoordeling melden
6 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
De levertijd vind ik vrij lang.
Beoordeling melden
25 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Verbeterpunt.
Ik heb 6 artikelen besteld, vandaag bleek er maar 1 geleverd bij het afhaalpunt van GLS, 7 kilometer verderop. Als dat zo doorgaat moet ik 84 kilometer op en neer rijden voor 1 bestelling.
Beoordeling melden
22 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij gebreken van bestelde artikelen wordt zeer moeilijk gedaan.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.