Trotec webshop Nederland- Logo - Beoordelingen

Trotec webshop Nederland

319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2021
Trotec webshop Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 okt 2023
De gebruiksaanwijzing voor de TCH 2510 E 2500 W klopt niet, de instellingen zijn niet zoals het er in staat en dat is zeer vervelend.
JB
Joop B.
Enschede

Als je op je website aangeeft 1 tot 2 werkdagen levertijd lever dan ook binnen die tijd. Of pas je levertijd aan naar bvb 2 tot 4 werkdagen, dan weet je waar je aan toe bent. Maar laat wel die 5 dagen staan, als je daarna je pakket niet hebt contact op te nemen. En als klant hierover een opmerking geeft kom dan niet aan dat vervoerder niets doet. Jij als verzender bent verantwoordelijk voor het op tijd aanleveren, niet de ontvanger

Beoordelingen voor Trotec webshop Nederland

SE
snelheid
28 jan 2024
Goed product, snelle verzending, goede prijs.😂👍
JV
Jan V.
Eindhoven
De verzending via DPD duurde wat lang
Netjes en snel bezorgd
Enschede
31 okt 2023
29 jun 2023

Een tevreden klant

Spullen zijn netjes, zeer snel ook al komen deze uit Duitsland en tevens correct verzonden. Zonder hierbij een belachelijk grote doos te gebruiken maar in mijn geval een doosje waar alle spulletjes perfect in zaten en er geen loze ruimtes waren. Iets wat ik zeer belangrijk vind mbt het milieu.. Tevens ben ik erg te spreken over de klantenservice van TROTEC , bij eventuele vragen/problemen zijn ze ZEER GOED bereikbaar! Ze mailen erg snel terug, meestal al binnen het uur of uiterlijk enkele uren later.. Tevens word je niet met een kluitje in het riet gestuurd maar word er netjes naar een oplossing gezocht om het eventuele probleem of wat er dan ook speelt op te lossen. Kortom ik zal hier absoluut vaker bestellen en raad deze site zeer zeker aan.. Toch heb ik wel 1 klein aandachtspuntje voor de mensen van TROTEC en dat is het volgende: op de door mij aangekochte artikelen ( enkele onderhoudsmiddelen voor mijn aircooler) was de beschrijving op de achterkant slechts in het Duits en Engels. Nu is dit voor mij geen probleem, maar niet iedereen beheerst deze talen. Dus mogelijk is het een idee om er ook een beschrijving bij te doen in het Nederlands of een link te vermelden naar jullie site waarop mensen alsnog de beschrijving in het Nederlands kunnen lezen( aangezien die hier wel op staat)..
3 okt 2023
Het was de eerste keer dat ik met Trotec in zee ging en via Deutsland een bestelling plaatste. Hert was effe wennen(* 1935) maar uiteindelijk werd goed geleverd en afgewerkt. Ziet er goed uit voor de toekomst..
Bij het bestellen is het verzend adres veranderd in het adres wat niet meer als lever adres is , gelijk mailtje verstuurd maar het wad al niet meer te veranderen.
15 sep 2023
Bestellen gaat niet makkelijk. Webshop pagina’s traag. Moet nog veel aan verbeterd worden. Neem voorbeeld aan bol.com of Coolblue.
22 okt 2023
Overzichtelijke website, en goede beschrijving van de producten en technische beschrijving.
RH
Op zich 5 sterren waard, maar handleiding niet in het Nederlands (in Eng, Dui en Fra)