MyFUJIFILM.nl- Logo - Beoordelingen

MyFUJIFILM.nl

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden206 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
MyFUJIFILM.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mrt 2024
Kwaliteit foto’s, mooi van kleur (glans). De Premium album is veel beter dan de basic album. Mooi vlak en geen bolling in het midden. Hou bij een basic album er rekening mee dat je rondom de foto 1.5 cm ruimte houd. Zeker in het midden waar de pagina’s samen komen omdat daar de pagina’s bol staan er verlijmd zijn. Plaats ook nooit een foto over twee pagina’s, dat is niet mooi ivm de verlijming en bolling. Dit kan wel bij de premium album omdat die vlak is.

Bestelling erg veel vertraging opgelopen, kunnen mij niet vertellen wanneer ik mijn bestelling binnenkrijg. Geen meldingen binnengekregen over updates. Erg spijtig.

Beoordelingen voor MyFUJIFILM.nl

De kwaliteit van de foto’s zijn slecht, vallen erg tegen. Maar je kon nergens echt de resolutie veranderen, of weten dat de resolutie te slecht is en daarom zou moeten aanpassen.
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Hoi Sophie, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de foto's niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe belangrijk goede foto’s zijn. Als een bestand niet voldoende resolutie heeft dan zal het bestel programma een waarschuwing geven. Graag willen wij de kans krijgen om je klacht verder te onderzoeken. Ik zal een mail sturen en kunnen wij samen kijken naar een oplossing. -Charlotte TEAM MyFUJIFILM
Ik had 50 afdrukken besteld van foto's en de kwaliteit was een stuk minder dan de kwaliteit van mijn foto boek. De foto's waren donker afgedrukt. Daardoor niet bruikbaar en waardevol om te bewaren. Helaas.
17 apr 2024
Dankjewel voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kleuren. Ik zal een mail sturen en kunnen wij samen kijken naar een oplossing. -Charlotte

Foto’’s onregelmatig afgesneden

Foto’’s slecht en onregelmatig afgesneden, weinig feedback over voortgang bestelling/bezorging. Site ook vrij onhandig.
20 mrt 2024

De kleuren waren niet mooi.

De kleuren waren niet mooi en de opeens waren bijvoorbeeld de hoofden en voeten gedeeltelijk of geheel van de foto afgekapt.
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Dankjewel voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kleuren. Ik snap goed je teleurstelling dat naast de kleuren er ook ineens hoofden en voeten van de foto eraf vallen. Dat is niet bepaald handig. Ik stuur je een e-mail, dan kijken we samen hoe we dit kunnen oplossen. Kyra
18 okt 2023
Door de actie is de prijs kwaliteit oke, maar het 1e boek was te donker, super netjes dat ik een nieuwe mocht proberen, de optie autocorrectie uitgelaten en sommige foto's lichter gemaakt met een. Beperkte optie in de software (proffesionele foto's!) Sommige zijn ietsje beter geworden, maar overal vind ik het boek nog steeds te donker. Ook zijn de bladzijden golvend en willen nog niet platter worden onder wat gewicht. Erg jammer!

Kwaliteit en prijs in evenwicht

Ik had eerst bij de HEMA in ons dorp een proefdruk laten maken. Die was mooier, iets meer contrast en iets betere kleuren. Wel veel duurder. Dus prijs en kwaliteit zijn waarschijnlijk wel in verhouding bij Fuji. Aanraden aan een ander ? Ja als je goedkoop uit wilt zijn.
19 okt 2023
Opnieuw dezelfde geweldige printkwaliteit (perfecte kleurweergave en scherpte), geweldige harde kaft, maar papier helaas golvend, dus niet helemaal vlak (wellicht o.i.v. vocht).
20 okt 2023
Oh jee, wat balen dat je golvende pagina's hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en doet afbreuk aan je prachtige creaties. Soms kan ons fotopapier een beetje koppig reageren op vochtig weer, maar we hebben een tip voor je: probeer je boek de eerste paar dagen op een droge plek plat neer te leggen, dat kan die golven wat temmen. 😉 We waarderen je feedback enorm en nemen het zeker mee in onze verbeteringen! Mocht deze truc niet werken neem dan zeker contact op met onze klantenservice.
19 okt 2023
Geweldige printkwaliteit (perfecte kleurweergave en scherpte), geweldige harde kaft, maar papier helaas golvend, dus niet helemaal vlak (wellicht o.i.v. vocht).
Kleuren komen niet hememaal overeen met de foto’s.
Foto’s staat niet in het midden van de bladzijde.
foto's vrij donker
18 okt 2023
Bestelling pas 18(!!!!) dagen later verzonden en daarmee te laat als cadeau voor een 50 jarig huwelijksfeest. Onvriendelijke klantenservice, veel onduidelijkheid. Software programma heeft weinig opties. Voor ons echt nooit meer.
Ik krijg vandaag een mail dat er een pakket in mn brievenbus geleverd zou zijn door post nl maar er is niks bezorgd waardoor ik mijn pakket niet heb waar ik wel voor betaald heb
Ik vond de kwaliteit van de afdrukken ronduit slecht. Heb inmiddels dezelfde set bij een local af laten drukken
De bestelling leveren. Nog niets ontvangen. Gisteren een mail gestuurd maar geen reactie ook. Helaas!
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Net nadat je deze review had geplaatst, heb je van ons het heugelijke nieuws gekregen dat je bestelling onderweg was en inmiddels heb je deze ook in je bezit. We wensen je veel plezier toe moet je fotoboekje!
Geen idee wanneer ik mijn bestelling kon verwachten en ook weinig updates
Ik heb de foto's nog steeds niet ontvangen
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je je bestelling de volgende dag hebt ontvangen. Gelukkig.
Geen reactie ontvangen op mijn mail!
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Bedankt voor je review. We hebben je bestelling en je mailadres nagekeken. De mail is niet bij ons aangekomen. Heb je het mailadres klantenservice@myfujifilm.nl gebruikt? Je kunt ons ook telefonisch bereiken op +31 (0) 167 569379. Voor de zekerheid stuur ik je een mail zodat je deze kunt beantwoorden. Ankie
Vind de kwaliteit ver onder de maat
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Dank je wel voor je eerlijke feedback. We vinden het erg jammer dat je de kwaliteit als ondermaats hebt ervaren. Kun je specifieker aangeven wat je niet beviel? Dit helpt ons om gericht onze producten en service te verbeteren. Je kunt je feedback met ons delen via klantenservice@myfujifilm.nl. Jouw input is waardevol voor ons, en we streven ernaar om jouw ervaring te verbeteren.