MyFUJIFILM.nl- Logo - Beoordelingen

MyFUJIFILM.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden192 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
MyFUJIFILM.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mrt 2024
Kwaliteit foto’s, mooi van kleur (glans). De Premium album is veel beter dan de basic album. Mooi vlak en geen bolling in het midden. Hou bij een basic album er rekening mee dat je rondom de foto 1.5 cm ruimte houd. Zeker in het midden waar de pagina’s samen komen omdat daar de pagina’s bol staan er verlijmd zijn. Plaats ook nooit een foto over twee pagina’s, dat is niet mooi ivm de verlijming en bolling. Dit kan wel bij de premium album omdat die vlak is.

Bestelling erg veel vertraging opgelopen, kunnen mij niet vertellen wanneer ik mijn bestelling binnenkrijg. Geen meldingen binnengekregen over updates. Erg spijtig.

Beoordelingen voor MyFUJIFILM.nl

Canvas besteld voor mijn moeder haar verjaardag. Was even paniek omdat de lijst niet leverbaar was. Na uitgelegd te hebben dat het om een dierbaar cadeau ging Hebben ze er alles aan gedaan om het toch op tijd te leveren. Met name Angelique klasse Netjes hoe zij dit heeft opgelost. Mijn moeder erg blij met haar dierbaar cadeau.
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
Dank je wel voor je review. Samen hebben we gezocht naar de beste oplossing. Dit doen we graag. Jullie kunnen nu genieten van deze mooie canvas. Groet, Angelique
16 apr 2024

my.fujifilm denkt mee, superafdruk!

Makkelijk bestellen, prachtige uitvoering. Supergoed verpakt, blijft zo ook mooi om opnieuw te gebruiken. Dat is fijn met zo'n grote afdruk: 60x90cm. En een supersnelle levering!

Fotowerk

Ik let op de juiste kleurweergave en of het in overeenstemming is met mijn monitor. Verder is ook de verzorging opvallend netjes
Een heel mooi dierbaar fotoboek geworden. En lekker snel in huis Ik zal zeker vaker een fotoboek hier laten maken.
Erg mooie en goede kwaliteit van foto’s! Goed verpakt voor verzending. Fotoboeken moet ik nog proberen ;-)

50 procent korting

De 50 procent korting op de posters en het resultaat smaken naar meer. Ik wacht weer op zo n actie
De prijs is goed en de levering ook prima. Ik vond het alleen vreemd dat voor de betaling een oud mailadres van mij werd gebruikt. Maar afgezien daarvan een prima bedrijf.
Snelle en goede afhandeling. Ook de bezorging was prima. Ik heb van de bijgevoegde foto een afdruk op aluminium laten maken en die is prachtig geworden.
Voor mij niks . Site is erg gemakkelijk om je configuratie in te geven en lekker snel thuis . Goed verpakt en gemakkelijk
14 apr 2024
Hele goede aanbiedingen en prima kwaliteit!
14 apr 2024

Perfecte afwerking fotoboekje.

Keurig verpakt en netjes afgewerkt.
Hopen op een goed levering en dan blijft het aantrekkelijk om hier de volgende keer ook te shoppen
Mooi cadeau om te geven. Foto’s lijken wat korrelig maar evengoed een erg mooi en solide product
Geweldig..mensen een abonnement of tip per email geven om dit per seizoen te maken..
Resultaat is goed maar de communicatie na het plaatsen van de order is nul helaas.
HS
Hans S.
Roermond
16 apr 2024
Tevreden! Goede kwaliteit in een acceptabele levertijd.
7 apr 2024
Super makkelijk en goede prijs kwaliteit

Zeer scherpe beelden en prwchtig papier

Zeer scherpe beelden en prachtig papier
13 apr 2024
Nette afhandeling en snel ontvangen
Mooi cadeau en snelle levering