folux.nl

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden136 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
folux.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
ik heb bij Folux een kijker gekocht, een Bresser Binosail 7*50 met kompas, met daarbij een drijfriem en waterdichte tas. Toen de kijker (volgens afspraak na drie werkdagen) werd bezorgd bleek de kruisdraad verkeerd in de kijker geplakt te zijn. Mijn eerste mail met foto's daarover werd niet goed begrepen, ik moest een tweede mail met een nadere toelichting sturen voordat het gebrek aan de kijker begrepen werd. Vervolgens werd door Folux een goede kijker opgestuurd, onder de voorwaarde dat ik de kijker met het gebrek opstuurde naar Folux. De goede kijker arriveerde. Een kleinigheid voor de moeite en het feit dat ik zeer nadrukkelijk moest reclameren voordat mijn klacht begrepen werd, had niet misstaan maar zat er niet in. Met de kijker is verder niets mis, een fijne kijker, ligt fijn in de hand, fijn in te stellen, voor een zeer schappelijke prijs.

28 jun 2023
De telescoop werd zeer snel geleverd, helaas met de verkeerde voeding (terwijl ik daar tevoren expliciet naar geinformeerd had). Daarna wel redelijk snel de juiste voeding ontvangen

Beoordelingen voor folux.nl

GR
Gwendolyn R.
Schelluinen

Het contact met de klantenservice is prima

Het contact met de klantenservice is goed. Ik had een probleem met mijn aankoop. Zij hebben mij een gerefurbished artikel gestuurd, in overleg, prima maar dat artikel was ook niet goed. Niet goed nagekeken….? Ik weet het niet. Het artikel werd niet meer verkocht dus ik had niet, we goed afgehandeld maar ik had een teleurgestelde kleinzoon.
Snel levering en eerlijke prijs!
Alles goed verpakt en snel geleverd.
3 feb 2024
Komen de afspraken mbt levering
20 jan 2024
Door eerst het product te ontvangen en daarna pas te hoeven betalen creëert vertrouwen. Het minpuntje is dat bij mijn product geen Nederlandse gebruiksaanwijzing was te vinden
PD
Pieter D.
Heythuysen
23 dec 2023
Goede prijs, snelle levering, top!
14 sep 2023

ik heb bij Folux een Bresser Binosail 7*50 met kompas gekocht

MS

Werd snel bezorgd, goed bereikbaar.

Werd snel bezorgd en ze zijn goed bereikbaar. Wat wel ietsje beter kan is, na gaan of je een gebruikt product verstuurd.. dit gebeurde mij dat ik een gebruikte en incomplete microscoop toegestuurd kreeg, vervolgens moest ik zelf de retourkosten betalen. Ik kreeg het bedrag van het product wel snel terug en heb toen een andere microscoop gekocht die wel in orde was.
20 okt 2023

Uitstekende product en klantenservice

Nieuw weerstation besteld die helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Daarnaast had ik een extra sensor besteld welke helaas niet matchde met het weerstation. Contact opgenomen met de klantenservice en alles werd netjes opgelost. Hartelijk bedankt nogmaals!
JH
Jean H.
Uithoorn
22 jun 2023

Al jaren een tevreden klant!

Ik schaf al de nodige jaren studio benodigdheden aan bij Folux. Prima spullen voor scherpe prijzen. En als er iets niet in orde is wordt het snel opgelost. Ik kom regelmatig terug als ik weer iets op m'n verlanglijstje heb.
31 okt 2023

Geweldig, zo kan het gelukkig ook nog.

Snel contact, zeer klantvriendelijk, super service en snel contact terug via e-mail. Helemaal top!! Tip voor verbetering : zou niet weten wat ; géén dus.; Houden zo; niets meer aandoen en houdt de dames in dienst!!
JS
Jos S.
Venray
6 jun 2023

Prima reprotafel voor fotografien

Prima reprotafel, vlot en keurig geleverd. Eenvoudig in elkaar te zetten. Zelfs een snelkoppelingsplaat is voorzien. Enige verbeterpunt is een dat deze laatste ook arca-compatibel mag zijn.

Prima klantenservice

De klantenservice stond me heel professioneel te woord en gaf mij een uitstekend advies. Gevolgd door een email waar alles nog eens duidelijk werd uitgelegd.
4 sep 2023

eerst verkeerde weersstation besteld

Had eerst het verkeerde weersstation gekocht zonder Wifi. Na telefonisch contact hebben ze het gelijk veranderd en heb toch met Wifi gekregen. Super service.
9 aug 2023
Als van ouds. Prima artikel, goede verzending. Kwalitatief voortreffelijk product, met goede gebruiksaanwijzing op papier en digitaal.
AM
Annelies M.
Heemskerk
17 nov 2023

Makkelijk bestelproces en snelle verzending

De titel zegt alles al. Het product dat ik besteld heb is een kado en nog niet bij de ontvanger, dus daar kan ik niets over zeggen.