alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.634 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

2 nov. 2022
BIJ bestelling liep alles goed tot er op het laaste moment een. Cadeautjes doosje openging met gratis cadoo,druk daar niet op tis een link van een andere site en zonder ik het wist had ik zogezegd gratis lootjes uit de nl.loterij,,dat zou niet mogen,heb het hen vermeld dat dit niet kan maar das niet van hen maar hingen er iets aan proberen te doen,anders bestel ik niet meer,zou wel spijtig zijn maar betrouw dat niet het is van een bedrijf solvadem die u zaken probeert aan te smeren.
helaas zit er n defect bij de printer, kwam van n kennis, stond hier al twee/drie jaar te staan, heb em voorheen niet nagekeken of die nog werkte, krijg de melding, printer zit in n ander netwerk of op andere pc aangesloten en probleem met minstens 1 catrigde welke / is de vraag, waarschijnlijk de zwarte en niet de bij jullie gekochte kleurcartridge, lampje zwart blijft knipperen en ook die van het papier ook n melding laat em nakijken, maar dat ga ik met dat oude ding niet doen, kan dus geen beoordeling geven wel was de levering vertraagd en was de verpakking niet helemaal meer intact, dat is iets van DHL denk ik .... dus geen foto s ?
8 nov. 2022
Scherpe prijzen snelle levering, geen onnodige marketing uitingen zoals spam mail, pennen, telefoontjes of bijzondere verpakkingen met enorm veel vulmateriaal. Gewoon "ouderwets" goed en "modern" snel. Heel fijn om dat in deze tijd nog mee te maken.
1 nov. 2022
Goed verpakt, snel bezorgd, ik moet nog verder openen en gebruiken, vorige koop heeft een lieve vriend voor mij besteld en heel leuk er zaten pennen, presentjes, dankuwel. Bijdeze tot de volgende keer Vriendelijke Groeten, Mary van Loenen-Tielman.
6 nov. 2022
het was makkelijk bestellen, snel geleverd en fijn dat er achteraf betaald kan worden. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat ik wil kijken hoe en hoelang ik met deze inkt kan doen. dus nog even wachten. als ik weer bestel, ben ik dik tevreden!
8 nov. 2022
Ze doen wat ze beloven. Wellicht kan bij betaalproces eerst de vraag om eventuele kortingscodes als herinnering er tussen gezet worden. Echter ben ik achteraf ook toch goed en snel geholpen. Kortom TOP!
8 nov. 2022
Het juiste artikel en keurig volgens afspraak op tijd geleverd. Bij m’n bestelling vroeg ik ook of ik lege cartridge weer kon inleveren. Dat staat ook op de afleverbon maar daar gaat u niet op in. Jammer.
5 nov. 2022
Snelle levering, goede prijs. Alleen de verpakking was open en defect. dus de verpakking om de verpakking van het product. Ik denk slordigheid van het verzendbedrijf. Mijn bestelde product was in orde.
2 nov. 2022
Ik ontving een cartridge die niet werkte, contact opgenomen, er werd meteen een nieuwe gestuurd en een retouretiket om de niet werkende cartridge gratis te retourneren. En dat allemaal heel snel
7 nov. 2022
Altijd correcte afhandeling van de bestellingen. Mooie kortingen en betaalbare producten. Daarnaast is de website ook erg gebruiksvriendelijk en de de branding is echt mooi.
16 nov. 2022
We hadden de verkeerde cartridges besteld, moxhten deze terugsturen, we kregen na ontvangst een kortingcode voor het oorspronkelijk betaalde bedrag en konden daarmee nieuwe (de juiste) bestellen. Heel deze procedure is vlekkeloos en snel (amper een dikke week) afgehandeld. Dikke pluim voor de opvolging en service. De klantendienst bij AlleenInkt is zijn naam waardig.
16 nov. 2022
snel geleverd, voldoet aan de beschrijving. enige bij betaling achteraf is dat je een week op de factuur moet wachten. als de betaalopdracht op de dag van bezorging wordt gestuurd kan ik eigenlijk al direct betalen. Om 1 week te wachten lijkt handig en klantvriendelijk maar als de zending ok is betaal ik dezelfde dag bij ontvangst. Maar verder prima
De 1e zending bevatte inkt cartridges die ik niet besteld had. Na telefonisch contact heb ik retourlabel ontvangen en de foute zending retour gestuurd. De juiste cartridges heb ik netjes toegestuurd gekregen in 2e instantie. Had wel een tegemoetkoming of iets dergelijks verwacht voor het ongemak. Maar dat bleef uit.
De bestelling is goed aangekomen maar op de site stond vandaag besteld morgen in huis dat is niet uitgekomen ik zou het zo niet meer publiceren.Voor mij doet het niets ik heb geduld.Jullie zijn niet alleen de meeste bedrijven doen dat. Voor de rest vindt ik de site heel goed. Vriendelijke groeten.
Op de avond van bestellen zat ik zonder zwarte inkt. Het document dat ik moest printen was ik de volgende dag nodig. Op de gok inkt besteld in de hoop dat ik het s'morgens binnen had. En ja hoor precies op tijd geleverd. Dat is zo super. Super Bedankt.
17 nov. 2022
de gebruiksvriendelijkheid was ok voor mij als 65+ . De prijs is zeker ok. 1 product heb ik echter niet teruggevonden in jullie assortiment, namelijk reinigingscartridges voor Epson. In het verleden heb ik deze kunnen bestellen via jullie!
Opnieuw snel de toner gevonden die wij nodig hadden, besteld en de volgende dag al in huis. Betrouwbaar, goed assortiment, voordelige prijzen en communicatie mbt verzendproces prima - we bestellen hier graag
De snelle levering Wat beter kan vind ik, de duidelijkheid wat zwarte- en/ of kleuren-inkt is... Want toen ik het in de printer wou doen zag ik aan de vreemde nummers niet welke zwart of kleur was...
15 nov. 2022
Snelle levering. Alléén jammer dat DHL mijn pakketje ergens anders heeft afgeleverd, omdat ik niet thuis was. Hadden ze beter aan de buren kunnen afgeven. Dus dat is een min puntje voor DHL.
Een van de patronen was defect. Dit is keurig opgelost. Klantenservice pakt heel snel de telefoon op, zijn meedenkend. Nalevering was de volgende dag binnen. Keurig. Zou zo weer bestellen!