alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.719 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

Rommel Moet de orginele chip overzetten op het huismerk om te gaan printen. Ze schrijven klik en klaar!!!!!!! Ben al 4 dagen al aan het mailen met hun. Moet foto`s maken en doorsturen kost me te veel tijd en geld. Krijg steeds steeds weer een ander via de mail. Marcel

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Jullie inkt voor mijn Canon printer gebruik ik al geruime tijd, maar dat ik ook printerpapier bij jullie kan bestellen weet ik nog maar pas, dat is jammer want anders had ik inkt en papier gelijktijdig besteld , dat zorgt ervoor dat ik geen transport of portokosten hoef te betalen. Ik heb al eerder gevraagd hoe ik er achter kom wat er nog meer in jullie leveringsprogramma zit, geen antwoord op gekregen.
Wat mij opviel was de ongekende ‘customer service’ ik vroeg om advies omdat één van de cartridges niet werkte naar behoren en ik dacht aan een setting in de printer-driver. Maar onmiddellijk werden er 2 nieuwe cartridges opgestuurd. Geen vragen, gewoon helpen met nieuwe cartridges. Een ander waardevol pluspunt is de levering. Wat ik vandaag bestel wordt morgen afgeleverd! Absoluut ongekend!
Pas vandaag, 20 juli heb ik de XL-patroon geinstalleerd. Even spannend, maar alles ging goed. Ook het printen en de afdrukkwaliteit. Prima. Nu heb ik nog een voorraadje patronen van een concurrerende leverancier. Maar geen angst: zodra ik wat nodig heb meld ik mij bij jullie. Jullie prijs is heel erg interessant. Tot later dit jaar, Leendert
Snelle levering, prima product. Na plaatsing van de cartridges in mijn Brother printer zonder problemen afdrukken. Na minder prettige ervaringen met andere aanbieders, (lekkages, chip niet herkennen) heb ik hier eindelijk cartridges gevonden die doen wat ze moeten doen en dat is gewoon afdrukken zonder problemen, een aanrader.
Inkt netjes op tijd geleverd. Goede hulp bij installatie op HP printer met het huismerk. Wat beter kan misschien: Een melding in de bijlage in het doosje dat een downgrade van de printersoftware nog een optie is als oplossing voor acceptatie van de huismerkcartridges voor een HP printer als de chipfoutmelding komt.
Versturen via DHL is niet echt een succes, zoals de laatste tijd gebruikelijk bij hen moet je minimaal twee dagen thuis blijven voordat er wat afgeleverd wordt. Bij bestellen direct een service-punt in de nabijheid kunnen kiezen is wellicht een idee.
10% kortingscode werkt niet via app Ik kon wel de code inscannen (als 2de aankoop) , doch er werd geen mail gestuurd. Ik heb dan gechat via AlleenInkt.nl en daar kreeg ik rechtstreeks een code die ik kon ingeven bij mijn aankoop.
Vlotte verzending en ondanks dat er bij het bedrijf dat de verzending verzorgde iets mis ging met de beschadiging van de verpakking en het pakketje weer terug ging naar Alleen inkt toch dik tevreden hoe dit is opgelost.
Goede en spoedig levering. Sommige artikels hebben een andere referentie Vb: PGI 550 PG BK (zwart)??? 551 Yellow (zonder CLI) ??? NP-C-0551 X GY (grijs) ??? Ik hoop dat die compatibel zijn...
Mijn inkt was de helft goedkoper en juiste kwaliteit dan bij andere winkels. Ik had een probleem en daar heeft de helpdesk mij geweldig uit geholpen. En als je belt krijg je een echt persoon aan de lijn ;))
Super service! Mijn bestelling was door de post beschadigd aangekomen. 1 telefoontje en het was direct opgelost! De volgende dag een nieuw item in huis! Echt ontzettend fijn! Ik ga hier vaker bestellen.
Makkelijk om op de site je printer te vinden. Hierna snel en keurig bezorgd, en tot nog toe constant goede ervaring met de inkt. Niet nodig om op zoek te gaan naar een andere leverancier.
Had een cartridge ontvangen die mijn printer niet herkende, hier melding van gemaakt en kreeg gelijk een nieuwe die nu wel werkt. Snel en vriendelijk geholpen naar volle tevredenheid 👌
Zeer snelle verzending en goede service. 1 van de inktpatronen gaf problemen in de printer. Zeer vriendelijk contact met de klantenservice en een nieuwe werd direct verzonden . Top !
Perfect werkende toners voor een lage prijs, heb in verleden wel eens niet-merk toners gehad die gingen vlekken. Tot nu toe werken deze bijna beter dan de eigen toners van Brother.
Alles is prima, makkelijk besteld, snel ontvangen en meteen geholpen bij de DHL service point. En natuurlijk heel goede kwaliteit van de inkt die ik al kende ! Dank u wel !
Heb op het bestelde product enkele dagen moeten wachten door "fout" DHL. Gebeld naar alleen-inkt en het probleem met levering gelijk opgelost, dag later ontvangen. Prima
Dat de bestelling snel geleverd was en toen er een probleem met 1 van de cartridges was, werden we vriendelijk geholpen en was het probleem correct en snel opgelost.
De bestelling en dus de levering waren weer uitstekend, maar jammer van het veranderen van het bekende logo (123inkt). Ook miste ik de vertrouwde gele pennen.
Prima allemaal hoor. Snel in huis. Het valt mij wel op dat als er een cartridge volgens de printer "leeg" is deze nog 'klotst' dus dat er nog inkt in zit....