alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

7741MJ Coevorden
Nick van Klinken

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.624 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Jarenlang bij een ander bedrijf inktpatronen besteld maar vond het tijd, ook vanwege de prijs om ook elders eens te gaan kijken. Kwam uit bij Alleeninkt.nl. Ik was aangenaam verrast door de prijsstelling en de keurige site. Bestelling geplaatst en binnen een minuut keurig de gegevens van de bestelling ontvangen. De volgende dag werd de bestelling keurig afgeleverd door DHL in een nette verpakking. De bestelling kwam ook nog met een bestelling garantie waardoor bestellen risicoloos bleek. De inktpatroon voldoet ruimschoots dus Alleeninkt.nl heeft er een klant bij. Aanrader!
Als gebruikelijk vanaf het begin dat ik cartrdges bestel bij ALLEENINKT werd ik altijd prettig te woord gestaan en was de zending als afgesproken al de volgende dag in mijn bezit. Ook de kwaliteit van de zwarte als wel de kleur cartridges zijn perfect. Vandaar mijn voorliefde om de cartridges bij ALLEENINKT te bestellen, sdus zeker niet alleen vaan de geboden kortingen die ook natuurlijk prettig zijn.
Uitstekende service, snelle levering en gunstig geprijsd. Papier besteld waar helaas een fout in zat. Medewerster Mirjam heeft alles heel goed en netjes geregeld, zelfs gebeld dat levering langer zou duren met excuus hiervoor. Wat ons betreft meer dan de maximale score voor klantvriendelijkheid, inzet en algehele service, een voorbeeld voor sommige andere webshops.
Hallo Hoi, Sorry dat het zo lang heeft geduurd voordat ik op uw e-mail heb gereageerd. Ik heb het erg druk gehad met andere dingen. Ik ontving de inkt de dag na Koninsings-dag. Wat ik een goede service vind. Ik zou willen vragen, wil je de lege of zo staat er bijna lege inkt? patronen terug. Bedankt voor je dienst. Met vriendelijke groet, Nivien Pickering.
Tot nu toe kan ik alleen beoordelen dat de bestelling in goede orde werd ontvangen, conform wat werd aangegeven. Ik heb de inkt besteld omdat waarschijnlijk binnenkort de oude cartridge moet worden vervangen door het bestelde exemplaar dat dus een huismerk is van AlleenInkt. Ergo om daarover te oordelen is het nog te vroeg.
Soms heb je gewoon snel inkt nodig, voor een redelijke prijs. Bij Alleeninkt is dat altijd zo geregeld. Zelfs een simpele bestelling wordt zonder problemen verzonden. Soms gaat het om de simpele dingen en de afhandeling daarvan. Dat heeft Alleeninkt tot nu toe altijd perfect gedaan.
Makkelijk te bestellen en snelle levering. Ook fijn dat er de mogelijkheid is voor betalen na ontvangst. De paaseitjes die er bij zaten waren een leuke verrassing. Mijn dochtertje heeft er gelijk van gesmuld! Ze zei ook : 'wat een lieve mensen die dit hebben gestuurd' vond ik ook:)
Alleeninkt is mijn vaste "leverancier" voor inktcartridges. De kwaliteit van de inkt van het huismerk is even goed als de originele inkt. Het is ook een webwinkel die je altijd kan vertrouwen. De inkt komt op de afgesproken tijd.
Ik had een dubbele inktcartridge besteld. Bij installeren bleek dat kleur het niet deed. Er bleef een foutmelding komen. Na contact met de klantenservice kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd en deze werkt perfect! Goede service!
alles wat er door mij wordt besteld zijn geen klachten over. Alleen is er door mij een artikel niet in het verzendbakje gelegd en dus niet gekregen. Kan het helaas ook niet meer terug vinden. Verder alles OKÉ
Helaas werd de cartridge niet herkend door de printer, maar dit is uitstekend opgelost door de klantenservice. We hebben zonder problemen een nieuwe gekregen en daarmee was het probleem verholpen.
In sommige landen is het beoordelingscijfer 12 mogelijk. Hier moeten we het 'slechts' met een 10 doen als maximaal; dat is toch óók mooi. Volgende keer weet ik jullie weer te vinden. Doorgaan zo.
Goede levering Prima kwaliteit Heel gemakkelijk bestellen Vooral nu je je printer merk en type kan vastzetten en dus bij de volgende bestelling rechtstreeks naar je soort inktcartridges kan gaan
Korting voor setprijs is eigenlijk niet in verhouding met een aantal cartridges van dezelfde kleur. Op den duur heb je teveel van de ene en tekort van de andere. Lastig
1 type cartridge was niet geleverd en een ander type was wel geleverd, maar niet besteld. Met 1 telefoontje naar de klantenservice werd dit probleem feilloos opgelost.
Het bestellen op de website gaf problemen, ik moest het vier keer opnieuw doen voor dat de bestelling lukte. Wat mij beviel was de prijs en de snelle levering.
De ongelooflijke snelheid en soepelheid van het hele proces. Het enige "verbeterpunt" wat ik zou kunnen bedenken , is : Vandaag bestellen en gisteren ontvangen !
Meerdere cartridges besteld waarvan 1 niet goed was. Na een prettig verlopen contact kreeg ik de volgende dag al een nieuwe cartridge geleverd. Super service.
De snelheid van leveren en de prijs vind ik goed. De kwaliteit van de inkt kan ik nog niet beoordelen maar dat hebben jullie, neem ik aan, al gedaan.
goede service snel en netjes geholpen de toegezonden cartridge bleek defect na een telefoontje de volgende dag een nieuwe ontvangen SUPER geregeld