alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

6.018 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.322 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

GH
gw h.
emmen
Wij waren 2 x niet thuis tijdens de bezorging, de eerste keer kregen we van DHL te laat de tijd van bezorging door, zodat wat het bezorgadres niet meer konden wijziging , de tweede keer hebben we aangegeven dat het pakketje bij de buren bezorgt moest worden, ook op tijd, echter is dit niet gebeurt .daar het afhaaladres , intertoys , niet per auto bereikbaar is moest ik daarom het pakket lopende ophalen dit is juist de reden dat ik via intenet de bestelling doe ,ik ben namelijk slecht ter been.
1. Duidelijkheid van uw producten, wat u hebt, wat het kost en wanneer het bij mij beschikbaar is. Klasse. 2. Uw waarschuwing hoe om te gaan met HP's weigering om met huismerk om te gaan kan beter. Maar het is me wel gelukt.
MK
M K.
Breda

Dit huismerk gaat veel langer mee!

Al meerdere malen toner gekocht voor mijn kopieerapparaat. Ik kan er veel meer kopieën mee maken dan die van Canon. Steeds keurig op tijd geleverd. En Alleeninkt is veruit de goedkoopste.
Ik had ingelogd op 123inkt.Is dit veranderd in alleeninkt? Geen info hierover.
Bij een vorige levering zaten inktpatronen die niet compatibel bleken met de printer. Dit werd nagekeken bij de winkel waar we de printer hebben gekocht. Daarom nu een nieuwe bestelling gedaan. Nu kloppen de nummers voor onze printer. Mvg, Erwin De Witte

Brievenbuspost👍

Bestelling als brievenbuspost binnen 24 uur keurig verpakt ontvangen.Ik maakte gebruik van het retourbedrag van eerder bestelde cartridges en moest even bellen om erachter te komen dat ik de verkeerde code invulde😡Heel keurig geholpen👌
Snelle levering, overzichtelijke website WAAROM TWIJFELEN JULLIE AAN MIJN MENING, FOTO BIJVOEGEN , DATUM VAN LEVERING IK ZIT GEEN POTJE TE LIEGEN VRAAG DAN GEWOON NIET NAAR MIJN MENING. WAAR GAAT DIT OVER???? ARNOLD KOPPERS
Snelle afhandeling nadat de eerste bestelling niet was aangekomen, maar retour gestuurd door DHL. Na mijn mailtje direct antwoord gekregen en de dag daarop alsnog pakketje ontvangen
Dat ik huismerk patronen heb die ik normaal niet in onze printer kan gebruiken omdat we toen de printer gekocht hadden werd ons dat geadviseerd. Want huismerk zou niet werken.
gemakkelijk te vinden op de website. de volgende dag al geleverd. waar kan ik mijn oude cartridges inleveren voor recycling? koop daarom juist ook huismerk.
LV
Luc V.
Schoten

Alleeninkt is top. Ik ben al jaren een tevreden klant

Ik bestel al jaren mijn inktpatronen bij Alleeninkt, steeds aan een prima kwaliteit/prijsverhouding. Hun service is ook uitzonderlijk goed.
het is allemaal goed verlopen, alleen vandaag besteld morgen in huis dat klopt niet helemaal, maar was voor mij geen probleem.
Ik was geschrokken van de lage prijs voor z'n set inkt voor mijn HP printer.
zoals beloofd door u is het pakket netjes in mijn brievenbus beland en werkelijk heel snel, dank u
24 feb 2024
Ben een 100% tevreden klant zowel in de snelheid van de levering als de kwaliteit van het product!
bij mij was iets fout gegaan met inktcassettes en daarna kreeg ik nieuwe cassettes toegestuurd.
Gewoon goed genoeg om de volgende keer weer te bestellen. Levering cf. toezegging, top!!
Dat jullie goed bereikbaar waren.ik had een probleem en dat werd heel goed opgelost. 👍
Bestellen ging makkelijk Product goed verpakt en afgeleverd En op de beloofde tijd

Snelle correcte service

Snelle levering Heel snel respons op vraag voor informatie Regelmatig kortingen