alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.582 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.712 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

6 nov 2023
Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Snel en correct advies

Er was naar mijn mening verkeerd cartridge bezorgd, vond dat het anders uitzag , bleek een huismerk te zijn , en het past wel . Na een mail contact werd ik netjes gebeld , zelfde dag . Kreeg uitleg , en mevrouw had helemaal gelijk, hij doet het
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je 5 sterren recensie! We zijn blij te horen dat het team het probleem snel en naar tevredenheid heeft opgelost en dat de cartridge goed werkt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Veel print plezier! Groet Tom
Eerste keer bij deze firma. Bestellen ging gemakkelijk en goed. Prompt antwoord. Daarna bleef het een week stil. Na vraag gedaan en weer prompt antwoord. Vandaag ga ik het bestelde ontvangen. Zo ja, goed en voor herhaling vatbaar.
Antwoord van alleeninkt.nl
Hartelijk dank voor je bestelling bij ons. We zijn blij te horen dat het bestelproces soepel verliep en dat je snel antwoord hebt gekregen op je vragen. Onze excuses voor de vertraging die je hebt ervaren. We hopen dat het product goed bij jou is aangekomen en dat het aan je verwachtingen voldoet. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
28 mei 2024

perfect service

Cartridges besteld en na een dag geleverd top, helaas was de print kwaliteit waardeloos, na contact te hebben gehad me Ilse, paar foto's opgestuurd en een dag later had ik weer nieuwe cartridges die prima werken
28 mei 2024
Heel erg bedankt voor je eerlijk recensie. Erg vervelend om te horen dat de eerste cartridges niet aan je verwachtingen voldeed, maar we zijn blij dat Ilse je snel heeft kunnen helpen en dat de nieuwe cartridges naar tevredenheid werken. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Veel print plezier! Groet Tom
RV
Rob v.
Zaandam
6 jun 2024
goed verzorgd. Alleen dacht ik dat het pakje was. Ik heb dus de hele dag gewacht, maar bleek het in de brieven te zitten. Waarom heeft de bezorger niet even gebeld. Ik moet van 4 hoog komen.

Probleemloos besteld en ontvangen!

Hele traject van het bestellen tot aan het ontvangen van het product ging probleemloos. Deze inktcassettes nog niet in gebruik maar de voorheen bestelde inktcassettes werkten probleemloos.
Antwoord van alleeninkt.nl
Hartelijk dank voor je positieve reactie! We zijn blij te horen dat het bestelproces en de levering vlekkeloos zijn verlopen. Het is ook fijn om te weten dat de eerder bestelde inktcartridges naar tevredenheid hebben gefunctioneerd. Veel print plezier! Groet Tom
De levering, zeer snel. U mening vragen is nog wat snel. Ik heb nog niets van de levering moeten gebruiken. Ik zal u later mijn mening geven van de producten die geleverd werden.
MZ
Gemakkelijk bestellen, netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, de sticker die er bij met de korting voor vervolg bestellingen dus al met al super.
Antwoord van alleeninkt.nl
Hartelijk dank voor je fantastische recensie! We zijn blij te horen dat het bestelproces soepel verliep en dat je tevreden bent met de updates over de status van jouw bestelling. Het is ook goed om te horen dat de kortingscode voor vervolg bestellingen wordt gewaardeerd. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
Goedkoop en snel geleverd. Ik moet de inkt nog gebruiken maar de beschrijving zag er wel dik in orde uit. Goedkoper dan de meeste leveranciers en grotere cartridges.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en onze scherpe prijzen. We hopen dat de inkt aan jouw verwachtingen voldoet. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
7 jun 2024
Goed geholpen met het instaleren van de cartridge. Wel jammer dat het niet op de site vermeld wordt dat je moet kijken of deze cartridge wel werken in jou printer.
De kwaliteit van de inktpatronen. Tot op heden nooit geen problemen mee gehad. Wat er beter kan, verzenden met DHL.
Bedankt op de levering die verloren was gegaan zo vlug opnieuw te verzenden. Goed aangekomen deze keer.
Telefonisch gestelde vraag over plaatsingsinstructie inktpatroon werd vlot en goed beantwoord.
2 jun 2024

Al jaren de beste inktpatronenleverancier

Al vele jaren goede inktpatronen voor een scherpe prijs en snel via de brievenbus geleverd.
3 jun 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze inktpatronen en de snelle levering. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
5 jun 2024
Fijne site om je producten te bestellen. Niets, gewoon zo door gaan.
5 jun 2024
Bedankt voor je fijne recensie! Leuk om te horen dat je tevreden bent met onze site. We blijven ons best doen om iedereen de beste service te bieden. Geniet van je aankoop! Tot de volgende keer! Groet Tom

correcte firma

snelle en correcte levering, evenals een uitstekende klantendienst
Antwoord van alleeninkt.nl
Hartelijk dank voor je positieve recensie! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte levering, evenals onze uitstekende klantenservice. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
ND
Nico d.
Hoogland
2 jun 2024
Snelle verzending. Ik zou liever willen afhalen op een bezorgpunt.
Goede inkt, goede prijs, snelle service, wat wil je nog meer. 👍🏼
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor de 5 sterren recensie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze inkt, prijzen en snelle service. Geniet van je aankoop! Groet Tom
De snelle levering. Hoe de patronen bevallen weet ik nog niet.
4 jun 2024

prime cartridges

Snelle levering en tot dusver geen problemen met de cartridges.
5 jun 2024
Bedankt voor je recensie! Geweldig om te horen dat het bestellen makkelijk ging en dat je geen problemen hebt ervaren met de cartridges. Geniet van je aankoop! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
30 mei 2024
Super snel en met kortingscode voor toekomstige aankopen. Top!
30 mei 2024
Bedankt voor je 5 sterren recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle service en de kortingscode voor toekomstige aankopen. Geniet van je aankoop. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom