www.3Dprintportaal.nl
Reviews:

366 reviews in totaal   89 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer te spreken over de snelle levering en afhandeling van bestellingen. De kwaliteit van de prints wordt doorgaans als goed tot uitstekend ervaren. Verder waarderen klanten de persoonlijke, vriendelijke en oplossingsgerichte service, evenals de heldere, snelle en persoonlijke communicatie. Problemen worden snel, eerlijk en zonder gedoe opgelost. Ook de prijs wordt overwegend als eerlijk tot prima ervaren en de verpakking meestal als goed. Er zijn echter enkele klachten over de afwerking en nabewerking van de prints. Daarnaast zijn er opmerkingen over hoge prijzen. Ten slotte wordt soms genoemd dat zendingen onbeschermd of beschadigd aankomen en er is behoefte aan meer uitleg bij de communicatie.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewswww.3Dprintportaal.nl

(1)
(2)
(4)
(9)
(73)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

DnD miniaturen van top kwaliteit met fantastische afhandeling!

Ik heb een drietal miniaturen besteld voor gebruik bij Dungeons and Dragons. Ik heb gekozen voor SLA RESIN voor het beste resultaat. De miniaturen zijn van top kwaliteit, erg stevig en enorm gedetailleerd. In eerste instantie mistte er 1 model en hadden ze een andere per ongeluk tweemaal toegestuurd. Het missende model is direct nagestuurd en was zo binnen. Fantastisch product en afhandeling.

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bas Hartelijk bedankt voor de fijne recensie! Zo'n positieve recensie geeft ons echt een goed gevoel en bevestigt dat we ons best doen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Prima service!

Vaker hier besteld. Over het algemeen heel tevreden met de kwaliteit en de snelheid van leveren. Eerlijke prijzen verder. Afgelopen 2 bestellingen wel helaas gemerkt dat de resin prints niet volledig "gecured" waren, en nog een beetje "nat" bleken te lijken. Na een wasbeurt in een bakje IPA was er verder niets aan de hand, maar dit zou ik graag in de toekomst anders zien, omdat het hiervoor niet het geval was.

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Lars, bedankt voor je feedback. Ik geef je ook gelijk wat betreft je opmerking over 3D-geprinte onderdelen. We hebben van de leverancier een nieuwe reinigingsoplossing ontvangen die veel beter moet zijn, dus hebben we die betere versie drie dagen lang getest. En onze resultaten zijn hetzelfde als die van jouw het werkt niet, net als IPA 99. Dus we geven feedback aan onze leverancier en we zijn weer terug op IPA 99. Maar ik ben ook blij met je feedback, dus het zijn niet alleen wij die het verschil zien.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Zeer snelle levering. Precies naar specificaties die ik gestuurd had. Mijn eerste bestelling, de details waren een beetje overweldigend, er zou iets meer (tekst) uitleg bij de verschillende opties kunnen. Voor de rest een hele dikke prima.

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor je beoordeling en de gegeven sterren! Mocht je nog vragen hebben, stuur ons dan gerust een e-mail en we helpen
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

De vorige keren waren beter.

Ik heb al vaker onderdelen laten printen bij 3D. Dat is altijd van uistekende kwaliteit geweest. De laatste opdracht viel een beetje tegen. De delen hebben veel nabewerking nodig en sommige zijn schreef, net of het printbed bewogen is tijdens het printen. Ook zijn er duidelijke laaglijnen te zien en voelen. Als verbeterpuntje graag een secuurdere nacontrole. Ik heb liever dat het wat langer duurt en de kwaliteit gewoon goed is. De tweede foto toont de kier die zichtbaar is omdat het linker deel scheef is. Bij de laatste foto zijn de delen passend gemaakt. Onderaan blijft een kier zichtbaar. Inmiddels is er contact geweest. De bestelling wordt opnieuw geprint. Klasse
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Top service

De opdracht werd razendsnel uitgevoerd en verstuurd. Helaas ging er bij de post iets mis en kreeg ik een lege doos. Na een mailtje gelijk zonder gezeur opnieuw geprint en verstuurd en snel alsnog ontvangen. Product zoals verwacht. Top service.

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor de positieve recensie. Het komt soms voor dat pakketten kwijtraken of beschadigd raken, maar we doen altijd ons best om de klant zo goed mogelijk te helpen. Een tevreden klant maakt ons ook blij. :)
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Super snelle service, mooie prijs en heel blij met het resultaat

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Dankjewel René voor deze fijne recensie. ☆
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Op tijd en goed - en zeer snelle levering!!

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor alle gegeven sterren en ik ben blij dat het snel geleverd is.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Sla print met duidelijke pauze randen

Sla print met duidelijke randen, alsof de print gepauzeerd is tijdens print. Erg grof schoongemaakt, en zand onder de vernis.

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Hoj Peter Bedankt voor je recensie, ik waardeer het. Maar wat ik echt niet begrijp, is wat je bedoelt met zand Ik probeer te achterhalen of jouw pakket hetzelfde probleem heeft als een paar pakketten die we die week hebben verzonden.We hebben al ontdekt dat pakketten door hittegolven vast komen te zitten in vrachtwagens wanneer de hitte zo hoog is dat ze kunnen vervormen. Maar zand op jouw model is absoluut nieuw voor mij.. Kun je foto's naar mijn WhatsApp-nummer 0640496464 sturen? Met vriendelijke groet Matic
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering en als extra een spare part

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor je recensie en alle sterren die je hebt gegeven.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor je recensie.betekent veel voor ons
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor je recensie.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De prints waren precies goed en ik ben er erg blij mij. Bert is een betrokken medewerken en heeft ook persoonlijke service geleverd door mij even te bellen over mijn bestelling om zeker te weten dat ik het goede product zou krijgen.

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor zo'n leuke recensie!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Ondanks dat PostNL er te lang over deed had het pakket binnen 3 dagen geleverd kunnen zijn.De geprinte spullen waren perfect en zo'n kleine attentie werkt altijd 👍😁

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor je recensie. Ik ben blij te horen dat je gelukkig bent.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik heb 3 verschillende 3D-prints besteld waarvan 2 met een bril. Helaas waren de brillen van de 2 3D-prints beschadigd. Weliswaar waren ze "te dun". Desalniettemin had ik hiervan vooraf op de hoogte gebracht willen worden. Ook waren de 3D-prints niet goed schoongemaakt. Dit is jammer. Degene zonder bril ben ik wel tevreden over. Deze was mooi geprint, maar helaas ook weer niet goed schoongemaakt.

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Goedemidaag Richard Daar heb je gelijk in, en verder kunnen we er niets meer aan toevoegen. We vermelden meer dan drie keer op onze website dat de minimale dikte 1,2 mm moet zijn, anders kunnen printers de details niet behouden. En als je lager gaat, loop je het risico dat het model niet correct wordt afgedrukt. Dat is ook de reden waarom hetzelfde model twee keer wordt afgedrukt. We doen ons best, ook met een andere oriëntatie. En zelfs als we nog steeds negatieve recensies ontvangen, ben ik blij om dat te zien, want ik hoop dat iemand ze leest en er in de toekomst rekening mee houdt om niet lager te gaan dan 1,2 mm.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Goede kwaliteits prints en fijne klantenservice

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Dankjewel Rolf voor het compliment en alle sterren die je hebt gegeven.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Eenvoudig bestellen en vlotte levering

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Dankjewel voor het compliment en alle sterren
Privéprofiel 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering,uitstekend verpakt, onjuiste aantallen ontvangen

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor uw recensie. Geen probleem, het ontbrekende onderdeel wordt opnieuw naar u verzonden. Het was onze fout.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor alle gegeven sterren, dat betekent veel voor ons.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Perfecte ondersteuning voor de uitwerking van een goede 3dprint

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor je recensie en alle sterren die je hebt gegeven.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Antwoord van www.3Dprintportaal.nl

Bedankt voor alle gegeven sterren, dat betekent veel voor ons.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.