Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.929 beoordelingen in totaal

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

Per mail werd ik op de hoogte gebracht dat de foto niet aan de hoeveelheid pixels voldeed. Later heb ik na telefonisch contact van hen een proef ontvangen, deze vond ik prima. in het hele traject kreeg info, hetgeen ik zeer prettig vond. de foto is inmiddels op de muur van de slaapkamer geplakt, het is een plaatje geworden. Mijn vrouw heeft het op FB geplaatst en heeft inmiddels 153 likes en 48 likes, allen positief.
AL
Art L.
Oudorp
1 jul 2024

geheel tevreden

fotobehang.com hield een goede vinger aan de pols wat betreft de kwaliteit van de foto die ik zelf had aangeleverd. Het materiaal waar het behang van is gemaakt is van goede kwaliteit. Snelle en tijdige levering met regelmatige berichtgeving - zowel van DHL als van fotobehang.com zelf. Het behang zit mooi op de muur en ik ben volop tevreden.
12 jul 2024

Service en kwaliteit boven verwachting

2 keer voor 2 flinke wanden besteld en 2 keer zeer prettige en ook behulpzame communicatie na bestelling. Levering is ook snel, beide bestellingen binnen 3 dagen geleverd voor maatwerk vind ik buitengewoon snel. Ook de kwaliteit van het product is erg goed. Absolute aanrader! Ik heb helaas nog geen foto's van het eindresultaat maar ga die wel met FotoBehang delen.
blij dat ze mee denken met de klant en goed advies geven of het juiste keuze is of dat ze kijken wat beter tot zijn recht komt van de afbeelding wat de klant had gekozen we zijn heel blij met de afbeelding wat ze ons lieten zien waar we uit konden kiezen en het is het geworden alleen jammer dat er acht gestippelde lijnen in lopen

Degelijke kwaliteit, kleur proefstaal anders

Kwaliteit behang is degelijk en het laat zich makkelijk verwerken. De kleur van de proefstaal kwam niet overeen met de daadwerkelijke kleur van het behang. In ons geval heeft dit goed uitgepakt, maar ik kan me ook voorstellen dat het dan tegenvalt.

Niet gelukt maar wel positieve review

Helaas is het, vanwege afmeting, niet gelukt om een fotobehang te bestellen. De kwaliteitsbewaking en communicatie hierover, maar ook het telefonisch en mailcontact voor alternatieven was prima. Ook de terugbetaling was snel geregeld.
28 jun 2024
keurige drie banen afgeleverd zoals besteld ( en schouderklopje voor mezelf voor de strakke bestelling ) en met gewone kant en klare vliesbehangplak op de muur gekwakt …. strakke fraaie achterwand van het hoofend vsn tweepersoonsbed.
3 jul 2024
Fantastisch behang! Makkelijk aan te brengen en door de brede banen waren we ook snel klaar. De naden zijn nauwelijks te zien en door de benummering wisten we precies welke baan we moesten gebruiken.
11 jul 2024

Ik vond het moeilijk om te kiezen er…zijn er zoveel maar wel goed

Ik vond het moeilijk om te kiezen er waren een hoop leuke dingen Alleen de afbeelding die ik ik gekozen heb viel iets groter uit als ik dacht maar het is schitterend hoor

Top product!

Verzending was goed en snel. Het product zelf was van hele goede kwaliteit en makkelijk te verwerken! Wij zijn superblij met onze mooie (niet saaie!) muur!
Onze eigen foto is uitstekend afgedrukt met goede, levende kleuren. Het behang liet zich makkelijk aanbrengen en zit strak op de muur.
3 jul 2024

Heel makkelijk te bestellen en ideaal dat de banen genummerd zijn Kortom uitstekend Goede kwaliteit en resultaat is prachtig
11 jul 2024
Wel heel mooi, zou echter wel fijn zijn als de cirkel beter gesneden zou zijn, was op veel plekken niet goed doorgesneden.

Vlotte behandeling

Vlotte behandeling , netjes verzorgde verpakking en verzending. Ook prima info ivm verzending. Hartelijk dank hiervoor
Leuk om uit te zoeken, inspiratie op te doen en gaaf dat je met een foto van je eigen kamer kan kijken of het wat is

camping coppens in Zweden

prima kwaliteit vliesdoek , en precies wat we wilden, zo hebben we toch n beetje Zweden in huis
RP
Rikus P.
Enschede
3 jul 2024
Snelle levering en gemakkelijk te behangen nummers staan er op super kun je niks fout doen
28 jun 2024
Precies op maat gesneden en zowel mondelinge als schriftelijke informatie over het peoduct!
Zeer tevreden met de kwaliteit van zowel het behang als de scherpe afbeelding

Snel en goed

Snel geleverd, degelijk verpakt. Ook al was het maar een half rolletje.