fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com

1.093 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.134 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Mooi behang, snel in huis. De meegeleverde voorstrijk was ook erg fijn spul. Misschien wel handig om erbij te vermelden wat je nodig hebt voor het zakje voorstrijk: emmer, kwast of roller. Met roller was het prima te doen. Op een andere site raadde ze de breedte die wij nodig hadden af. 607 cm. Breed en 270 hoog. Op deze site gaven ze 85 % aan. Het ziet er mooi uit in onze fitnesskamer ! We zijn er erg blij mee. In een uur tijd met z'n tweeën, met weinig ervaring, behangen. Nu nog de plintjes afmaken en verlichting ophangen, dan kunnen we thuis trainen.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor fotobehang.com

Perfecte klantenservice. Wilde een aanpassing van een foto en dit is uitstekend uitgevoerd. Snel antwoord, vriendelijk. Supersnelle verzending. Duidelijke handleiding bij het product en een goede prijs. Resultaat naar volle tevredenheid. Een zeer tevreden klant

Goed product en uitstekende service

Hervorragende en zeer vriendelijke klantenservice, van het advies en de bestelling tot aan de persoonlijke afhaling. De kwaliteit van het behang is zeer goed en ook de prijs-kwaliteitverhouding is echt goed. Hier kopen we graag opnieuw.
We hadden een productiefout in het behang. Dit hebben we via mail op zaterdag gemeld met foto’s , en maandag morgen kregen we een reactie en dinsdag hadden we alles nieuw in huis . Super snel en correct. Nogmaals bedankt fotobehang.
3 okt 2024
ziet er goed uit. Was even bang dat er vouwen in zouden blijven omdat doek was opgevouwen. geen punt, zo strak als een snaar. Haarscherp. Het is een foto van een bos. Je hebt de neiging om het bos in te lopen zo fraai.

Zeer goede dienstverlening

Het door mij aangeleverd bestandsformaat was lastig om te zetten naar een geschikt foto bestand. Ze hebben me daar erg goed en geduldig mee geholpen om het toch voor elkaar te krijgen!
Mooi sterk behang. Goede uitleg erbij. Voor de kleuren had ik alleen beter een proefstuderen kunnen vragen want hij oogt blauwer dan op de foto's. Verder erg tevreden
Super goed geholpen! Sampels weergaven de kwaliteit van mijn foto. Contact met mij opgenomen gezien ze twijfelde over de scherpte van de foto. Duidelijk uitleg.
Al vaak besteld en altijd prachtig! Goed zelf te behangen. Zou wel een volgende keer voor kant en klaar lijm gaan. De poederlijm vond ik niet goed plakken.
Het ziet er mooi uit! Makkelijk te behangen! Laatste stuk behang kwam niet helemaal overeen als je heel goed kijkt! Wij zijn heel tevreden 😍

Mooi kleurrijk

Mooi, stevig behang, volle kleuren. Alleen kwam het niet op de rol, maar gevouwen, wat de start om te beginnen moeilijk maakt op de muur.
8 okt 2024
Super dat jullie de moeite hebben willen nemen de hoogst mogelijke resolutie te krijgen zodat wij onze foto hebben kunnen laten printen.
Foto van onze reis naar machu pichu op fotobehang laten printen. Wij zijn daar zeer tevreden over en in een prima tijdsbestek geleverd
Super kwalitatief behang. Wij hebben meteen de primer + behangplaksel mee besteld, waardoor het super gemakkelijk aan de muur ging.
Het behang is makkelijk aan te brengen .en mooi van kwaliteit. Het is n echte aanrader als je wilt gaan behangen.
Snelheid van levering. Precies het formaat wat wij hadden ingegeven. Maar een klein beetje scheef.
7 okt 2024

Makkelijk en prachtig!!

Makkelijk en prachtig! Folder met hoe dit aan te pakken vind ik ook erg klantvriendelijk!

Een aanrader

Prachtig behang. Mooie kwaliteit. Heerlijk om mee te werken. Geweldige kleuren en print.
2 okt 2024
Kwaliteit super en geweldig goed meedenkende medewerkers, zeer klantvriendelijk!
7 okt 2024

putterbehang

Telefonisch goed contact en na bestelling snelle afhandeling en prima kwaliteit

Gemakkelijk en duidelijk!

Duidelijk site. Gemakkelijk om te bestellen en ze geven goede informatie.