Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.838 beoordelingen in totaal

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

30 mei 2024
Zeer tevreden. Je kunt zelf je uitsnede van t fotobehang kiezen op de website. Er wordt tevens goed advies gegeven om 10 cm extra te nemen. Advies over aanbrengen behang is ook prima. De banen zij goed genummerd. TIP van ons: leg de banen eerst naast elkaar op de grond zoals je ze op de muur wilt hebben. Dat geeft overzicht. Het behang is mooi en komt ook qua kleur overeen met de foto op de website. Geen naden zichtbaar. Prachtig. Levering was op tijd met goede track&tracé.
29 mei 2024
2e keer aankoop gedaan,mooi behang alleen beide keren krijg je de naden niet fatsoenlijk tegen elkaar ook bij vrienden hetzelfde probleem witte naden streepjes
JH

Mooie plaat maar iets meer begrip zou gewaardeerd worden

Foto's gestuurd van blokkerig plaat en abrupt einde midden in de foto. Maar word alleen op geantwoord dat ze de foto vergeleken hebben met de site en dat het hetzelfde is. Terwijl je op de site niet ziet dat de bladeren van de boom aan de rechterkant abrupt afgesneden word en dat de middelste olifant blokkerig is. Verder wel erg mooi
2 jun 2024
Heel fijn en goed kwaliteit behang ! Zou ik zeker aanraden ! Ik heb alleen met de speling geen 10cm voor boven/beneden en zijkanten gedaan alleen 3/5 cm omdat je anders teveel van de diertjes wegsnijd. Voor de rest top behang!!!!!
21 mei 2024

prima site voor mooi fotobehang

Verwachting was dat fotobehang meer glimmender zou zijn afgaande op webpagina. Desalniettemin een prachtig fotobehang, mooie dikte, goed te plakken. Op schuine wand zolder aangebracht. Erg blij met resultaat.
20 mei 2024
Het behang zelf is top! De service is ook prima. Ze denken erg met je mee. Soms is de communicatie wat moeizaam omdat je met drie verschillende medewerkers te maken hebt in plaats van een vast aanspreekpunt.
Snelle levering, mooie kwaliteit! Enige tip om mee te geven voor een volgende klant: Schilder de muur in een lichte kleur. Want je ziet de onderlaag wel door het behang heen. Dat is erg jammer.
Erg goed advies en alternatieven aangeboden gekregen. Daarna definitieve keuze gemaakt. Nog geen foto's kunnen maken omdat het behang nog niet op de muur zit
31 mei 2024

SUPER KWALITEUT PRODUCT.

Snelle afhandeling. De site zou iets duidelijker kunnen, maar weet niet hoe! Kwaliteit van het producht : UITSTEKEND.
27 mei 2024
De foto was echt prachtig. Wij vonden het heel mooi dat het papier niet glanzend is. Geeft een sjieke uitstraling.
Prachtig behang, snel en goed geleverd. Het heeft onze buurtkamer de huiselijke sfeer gegeven die we zochten
31 mei 2024
Kwaliteit is uitstekend, goede handleiding en duidelijk uitgelegd waar je op moet letten bij bestellen.
Het is een goede kwaliteit en de kleuren of het nu zwart wit is of kleur zijn gewoon weg fantastische

Prachtig

Echt prachtig en wat jullie beloven is waarheid! Zeer content en een hele snelle verzending! Bedankt
19 mei 2024

Alle dagen strandweer!!

Ik had de ondergrond goed voorbereid en met 2 man is het precies goed passend op maat bevestigd.

Love it

Mijn favoriete bloem is een klaproos en nu heb ik ze op mijn muur in de woonkamer. Love it!!!
20 mei 2024
Echt megaa blij met dit behang! Goede kwaliteit en het maakt onze babykamer helemaal af!
Heel mooi stevig behang. Makkelijk te behangen. Snel een mooi resultaat. Heel blij mee.
27 mei 2024
Keurig netjes en ook nog even contact gehad met de klantenservice. Uitstekend geholpen!
Een super snelle levering met duidelijke instructies voor bevestiging van onze foto.