fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.76/5.00

1.841 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Kwaliteit vonden wij erg tegenvallen, kon ook niet terug omdat het in de outlet zat, betonlook schijnt vaak de pixels op te vallen werd ons verteld.
De vorige keer was er iets mis gegaan met de bestelling, maar deze keer binnen 24 uur perfect geregeld!
Mooie afdruk op stevig behang! Snelle levering.
Hele snelle levering.
Duidelijke site en al veel tips en controle punten bij het invullen van de afmetingen en kwaliteit van de afbeelding op het formaat dat je wilt hebben. Prima snelle levering!
Top service en goede kwaliteit behang! Erg tevreden met het resultaat en over het contact! Communicatie vooraf vooraf ook goed, ter controle nam fotobehang contact op en hebben uiteindelijk nog de juiste aanpassingen gedaan voor een zo goed mogelijk resultaat!
goede service en meedenken met bestandsformat
Geleverd product van slechte kwaliteit..... nooit meer
Prachtige kwaliteit en fantastisch resultaat gewoon een tien waard
Super service met snelle reacties, snel geleverd en het resultaat is weer prachtig!
Mooi dik vliesbehang, duidelijke beschrijving erbij. Snelle levering. Top zaak.
Zeer behulpzaam en vriendelijk.
De enige partij met banen groter dan 50+ cm zodat wij een muurtje (120 cm) konden met een baan. Wow! Een heel fijn dik behang.
Zeer snelle levering, hoge kwaliteit. Hoefde geen gebruik te maken van de service. Alles was voor ons duidelijk.
Prima zwaar fotobehang, goede kwaliteit en gemakkelijk te verwerken, echt top.
Zeer goed kwaliteit voor mooie prijs
Super goede service! Mijn foto was eerst niet scherp genoeg, maar ben geholpen om een soort gelijke foto te vinden. Levering was zeer snel en fotobehang ziet er strak uit!
Contact per telefoon en mail is uitstekend. Levering en kwaliteit weet ik nog niet aflevering moet nog plaatsvinden.
Duidelijke website en zeer eenvoudig om je behang op maat te laten maken en eventueel aanpassingen te doen. Zeer snel geleverd. Het behang is erg makkelijk om mee te werken en tot mijn plezier is het ook wat dikker. Staat prachtig op de muur, kleine oneffenheden vallen meteen weg. Met als resultaat een prachtige wand in de kinderkamer! We zijn erg happy! Bedankt fotobehang.com!