fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Blij mee
Het behang was snel geleverd en ziet er zeer mooi uit. Blij verrast over de kwaliteit.
slechte print, lijkt niet op de foto op de website
Prima kwaliteit behang en mooi geprint. Met ruime marge van de gewenste afmeting gesneden. Netjes geleverd en zeker een aanbeveling waard voor toekomstige klanten.
hallo
Super mooi kwaliteit
Wij zijn zeer tevreden
Super goede kwaliteit, snel geleverd, netjes verpakt
Snel geleverd, mooi stevig behang, scherpe foto
keurig verpakt en snel geleverd. zeker in deze drukke tijd.
Ik vind het product heel mooi.
Perfecte service, kwaliteit is goed
erg snel geleverd, top kwaliteit, mooi stevig behang, goed verpakt, en staat super aan de wand
top gewoon
Op tijd, compleet goed verpakt
Snelle levering, werd eerst nog gevraagd naar hoe groot het geometrisch patroon moest zijn. Het behang voelt stevig aan. Moet nog op de muur ....
kwaliteit geleverde materiaal is uitstekend!
De behangrol met beschermende folie was niet best opgerold waardoor het niet goed in de doos paste. Er was wel goed tape eromheen gedaan, dus was het behang gelukkig niet beschadigd.
Snel geleverd en hele goede kwaliteit. Het is ook fijn dat er een duidelijke beschrijving bij zit voor het aanbrengen van het behang. Het is mooi dik papier en ook de kleuren zijn prachtig. Ik ben er erg tevreden mee!