fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.comReviews

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Details over fotobehang.com

fotobehang.com - Beschrijving

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

1.697 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Op donderdagavond laat hebben wij dit behang besteld, op zaterdag werd het al geleverd, keurig verpakt. De informatie rond de bestelling en levering was adequaat. Inmiddels hebben wij het aangebracht en het ziet er prachtig uit. Het behang was op stevig papier gedrukt, wat afbeelding en verwerking ten goede kwam. De banen waren genummerd waardoor de keurig afbeelding op de wand is gekomen.

Het bestelproces verloopt soepel, alleen nadat wij de bestelling hadden afgerond en betaald ontvingen wij een mail dat het erg druk is en dat de levertijd 4 tot 5 werkdagen langer zou zijn. Dit terwijl er op de site vermeld staat dat dit 4 tot 5 werkdagen is. Nadat ik een mail had verstuurd met de vraag of dit nu 8 tot 10 dagen gaat duren hoorde ik niets, pas toen ik zelf belde en mijn verbazing uitten over deze werkwijze kreeg ik het antwoord “ wij doen ons best en het is druk” Waarom pas je de levertijd niet aan op de website? Scheelt een hoop mailtjes en gefrustreerde klanten

Beoordelingen voor fotobehang.com

Naast de digitale controle over de resolutie van de geuploade foto wordt er nog handmatig beoordeeld. In mijn geval bleek er ruis op de foto te zitten. Daarin heeft fotobehang.com goed geanaylseerd en geadviseerd met als gevolg een geweldig mooi resultaat.
Het behang dat ik besteld heb kwam helaas aan met een kleine beschadiging. Vervolgens heb ik vluchtig contact gehad over de beschadiging, waarop de customer service een nieuwe behangrol heeft toegezegd. Snelle en gepaste oplossing van de customer service!
Na het uitzoeken bleek de gekozen print niet de juiste kwaliteit te zijn. Na overleg een snelle en prima oplossing door de medewerkers voorgesteld. Daarna zeer snel geprint en verzonden. Bedankt !
De support is al 5 sterren waard, t behang moet nog op de muur mar alle vertrouwen in mede door een goede gebruiksaanwijzing. Wij raden iedereen Fotobehang.com aan!!
Snelle bezorging precies zoals het er online uit zag. Duidelijke instructies en heel mooi en stevig behang. Wij zijn er super blij mee en raden het iedereen aan.
Het dieren behang is echt fantastisch. Prachtige kwaliteit en heel fijn dik. Het liet zich heel fijn plakken op de muur. Ik zou het zo weer bestellen!!
Ze hebben zó meegedacht om toch het mooie behang wat ik uitgekozen had voor mij in de speciale maat af te drukken… FANTASTISCH én SUPERMOOI behang!
Nette afhandeling, duidelijke gebruiksaanwijzing en het aanbrengen van het behang was bijna een fluitje van een cent.
Mooi geworden, beetje veel communicatie eer ie werd geproduceerd, maar wel een mooi eindresultaat. Bedankt
Héle goede kwaliteit fotobehang. Tevens heb ik een hele goede service gekregen van de verkoper. Aanrader.!!
Voor de 3e keer besteld en zo tevreden. Hele goede kwaliteit en heel makkelijk op te plakken. Ik ben fan
Uitstekende kwaliteit papier. En een grenzelose hoeveelheid fraaie designs. Onuitputtelijk!
Heel mooi en stevig behang. Zorg voor een scherp mes om af te snijden bij de randjes.
Vind het prachtig en omdat je het per banen thuis krijgt is het makkelijk te plakken!
Prachtig behang, goede kwaliteit! Product precies zoals beschreven en op tijd binnen
Mooi product, makkelijk aan te brengen. Er zit ook een duidelijke handleiding bij..
Super goed geholpen om mooie foto's te krijgen. Helemaal blij met het resultaat 😊
Vriendelijke klantenservice en een vlotte afhandeling bij een bezorgings foutje
Alles goed geregeld ook al had ik een foutje gemaakt ma dat was zo op gelost
Mooi behang, precies als op de foto. Mijn dochter straalde toen ze het zag