Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.909 beoordelingen in totaal

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

24 jun 2024
Mooi fotobehang besteld waarvan de kleuren perfect overeenkomen met het voorbeeld. Bestelling supersnel geleverd en mooi verpakt. Volgende week prijkt het fotobehang "kalme zee" in de woon kamer en dan gaan we aan de slag met de inkomhal. We hebben reeds een keuze gemaakt en het wordt het fotobehang goud let pauwen. Maar dat is voor binnen twee weken. Nu eerst ons bootje ter water laten. Enfin tegen de muur dan.
AL
Art L.
Oudorp
1 jul 2024

geheel tevreden

fotobehang.com hield een goede vinger aan de pols wat betreft de kwaliteit van de foto die ik zelf had aangeleverd. Het materiaal waar het behang van is gemaakt is van goede kwaliteit. Snelle en tijdige levering met regelmatige berichtgeving - zowel van DHL als van fotobehang.com zelf. Het behang zit mooi op de muur en ik ben volop tevreden.

Service en kwaliteit boven verwachting

2 keer voor 2 flinke wanden besteld en 2 keer zeer prettige en ook behulpzame communicatie na bestelling. Levering is ook snel, beide bestellingen binnen 3 dagen geleverd voor maatwerk vind ik buitengewoon snel. Ook de kwaliteit van het product is erg goed. Absolute aanrader! Ik heb helaas nog geen foto's van het eindresultaat maar ga die wel met FotoBehang delen.
blij dat ze mee denken met de klant en goed advies geven of het juiste keuze is of dat ze kijken wat beter tot zijn recht komt van de afbeelding wat de klant had gekozen we zijn heel blij met de afbeelding wat ze ons lieten zien waar we uit konden kiezen en het is het geworden alleen jammer dat er acht gestippelde lijnen in lopen
AM
Andre M.
Kampen
24 jun 2024

Snelle levering en goede hulp erbij gekregen

We hadden zelf een foto ingestuurd en deze zou niet echt mooi erop komen(te weinig mb’s) later een andere foto ingestuurd en deze kregen we net zo als de eerste foto netjes op ware grote te zien en deze kom er mooier uit dus bestelling gedaan vanavond erop geplakt echt een mooi resultaat
28 jun 2024
keurige drie banen afgeleverd zoals besteld ( en schouderklopje voor mezelf voor de strakke bestelling ) en met gewone kant en klare vliesbehangplak op de muur gekwakt …. strakke fraaie achterwand van het hoofend vsn tweepersoonsbed.
3 jul 2024
Fantastisch behang! Makkelijk aan te brengen en door de brede banen waren we ook snel klaar. De naden zijn nauwelijks te zien en door de benummering wisten we precies welke baan we moesten gebruiken.

Ik vond het moeilijk om te kiezen er…zijn er zoveel maar wel goed

Ik vond het moeilijk om te kiezen er waren een hoop leuke dingen Alleen de afbeelding die ik ik gekozen heb viel iets groter uit als ik dacht maar het is schitterend hoor
Onze eigen foto is uitstekend afgedrukt met goede, levende kleuren. Het behang liet zich makkelijk aanbrengen en zit strak op de muur.
3 jul 2024

Heel makkelijk te bestellen en ideaal dat de banen genummerd zijn Kortom uitstekend Goede kwaliteit en resultaat is prachtig
Wel heel mooi, zou echter wel fijn zijn als de cirkel beter gesneden zou zijn, was op veel plekken niet goed doorgesneden.

Vlotte behandeling

Vlotte behandeling , netjes verzorgde verpakking en verzending. Ook prima info ivm verzending. Hartelijk dank hiervoor
26 jun 2024
Goede after sales, met name als resolutie niet goed genoeg is. Dat voorkomt zeker teleurstellingen.

camping coppens in Zweden

prima kwaliteit vliesdoek , en precies wat we wilden, zo hebben we toch n beetje Zweden in huis
RP
Rikus P.
Enschede
3 jul 2024
Snelle levering en gemakkelijk te behangen nummers staan er op super kun je niks fout doen
28 jun 2024
Precies op maat gesneden en zowel mondelinge als schriftelijke informatie over het peoduct!
CK
C.A. K.
Rijnsaterwoude
4 jul 2024
Vriendelijke en behulpzame mensen die mij te woord hebben gestaan.
Het doek is werkelijk waar fantastisch. Goede stevige kwaliteit
Stevig behang en mooie print. Hexagon blauw hadden wij besteld!
AV
Albert V.
Bilthoven, Holland
19 jun 2024

Alles uitgevoerd conform afspraken.

Alles uitgevoerd conform sfsprakeken en verwachtingen.