fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.034 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Goede kwaliteit,duidelijke gebruiksaanwijzing en snelle levering gewoon goed
Mooi behang, snelle levering en prima service. Uitstekende kwaliteit, makkelijk aan te brengen en helemaal tevreden ermee!
Goede service en prachtige kwaliteit van de muur poster!
Geen commentaar
Excellente service
keurig zaken doen zo kan het ook !!
Superkwaliteit behang goed bewerkbaar. Snelle correcte levering. Voor wie fotobehang wil bestellen bij fotobehang.com krijg je geen spijt van.
het zou met 3 werkdagen geleverd worden en het is nu een week verder en heb nog niks. niet geleverd bij de Gamma volgens Post NL nu dinsdag bij een AH ophalen.
Snelle levering en super kwaliteit foto behang
Snelle service en correcte afhandeling van de levering
bagger kwaliteit. vermelden dat de kwaliteit goed is maar eenmaal thuis kan ik alle pixels tellen.
het product ziet er perfekt uit
Prachtig behang...goede snelle service Nu al 2x besteld en prachtig resultaat
Je kon bijna de pixels op het behang tellen. De foto had veel scherper kunnen zijn.
 Antwoord van fotobehang.com
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het ontvangen behang. Wij hebben uw bestelling bekeken en gezien dat deze prima door de kwaliteitscontrole is gekomen. Uiteraard is dit geheel persoonlijk en kunnen wij het behang voor u omruilen of u kunt het aan ons retourneren. Hiervoor kunt u mailen naar hello@fotobehang.com
Top
Superblij met m’n behang. Goede kwaliteit, snelle levering. Het ziet er prachtig uit in m’n kamer.
Nog niet gebruikt dus kwaliteit nog niet te beoordelen
Heb het nog niet geplakt, dus kan nog niet alles beoordelen.
top!
Alles was super! Makkelijk te bestellen en zelf je afbeelding bijsnijden hoe je het met jouw maat wil hebben! Daarnaast was het goed te doen met op de muren aanbrengen en het resultaat is echt geweldig!! Het papier is heel erg dik en daarmee kwalitatief heel goed. Ook is het keurig netjes ingepakt, waardoor het geen schade oploopt onderweg.