Fotogeschenk- Logo - Beoordelingen

Fotogeschenk

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.546 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2018
Fotogeschenk voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 okt 2023
Was bij het lezen van de recensies een beetje huiverig om te bestellen, maar de prijs haalde mij over. De eerste foto op plexiglas was super mooi, maar was krom getrokken jammer genoeg. Ik heb een mailtje gestuurd met foto’s en ik kreeg vrij snel bericht terug met hun excuus en dat ze de foto nogmaals zouden versturen op hun kosten. Ik vind dat echt TOP!
PV

11 sep 2023
Wij bestelden 6 afdrukken om in te lijsten. Er zat een oranje gloed overheen en ook waren de randen van de afdrukken niet mooi. Mailcontact gehad dat we niet tevreden waren. Zij waren van mening dat we de foto's zo oranje aangeleverd hadden. We hebben dezelfde bestanden later echter bij de plaatselijke fotowinkel laten afdrukken en hier zijn de kleuren zoals ze horen. We hebben uiteindelijk nog de helft van het geld terug gekregen, maar ik bestel hier nooit meer wat.

Beoordelingen voor Fotogeschenk

Het was een mooi ontwerp . Alleen zou ik het glas wat gladder maken ,is nogal scherp. Plus dubbel glas nu is het enkel en zie je gewoon dat er achterop geplakt is Erg jammer .het houte houdertje is maar een goedkoop stukje hout met een sneetje erin .erg jammer dit, het was voor mij een huwelijks kadootje. Maar ik kan dit zo niet afgeven. Helaas! en dat voor die prijs lijkt het een goedkoop geknutseld stukje .
GL
Gerda L.
Heerhugowaard
Foto was beschadigd. Maat niet correct en strepen op de afdruk. Gemeld en heb gelijk een nieuwe gekregen. Zonder extra kosten. En helemaal naar het zin. Wat afmeting, kleur en afwerking betreft. Grote klasse!
HB
Henny B.
Vlissingen
mijn foto op houtblok was beschadigd en er zat een soort plakselveeg over de breedte van de foto. Hier heb ik wel een email over gestuurd en er wordt aan gewerkt. Dus nog even afwachten maar.
Makkelijk foto’s maken , snelle levering en een hele scherpe prijs voor hele mooie afdrukken!!!!
de hele afwerking mooi en snelle levering correct verpakt
MH
13 apr 2024
Mooie afdruk snel klaar en snel geleverd.Zeer tevreden
Mooie kwaliteit foto’s en snel geleverd
14 apr 2024
De snelheid en afwerking van de print
Snelle verzending, mooie afdrukken.
31 mrt 2024
Super past perfect bij onze keuken 👌
MR
Marion R.
Hengelo
14 apr 2024
Canvas kwaliteit zoals verwacht. Houtjes hadden iets dikker gemogen, maar de kwaliteit was goed. Pluim voor de bezorger die bereid was mee te denken toen het canvas op een ander adres bezorgd moest worden.