Fotogeschenk- Logo - Beoordelingen

Fotogeschenk

292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.632 beoordelingen in totaal

6 mei 2024
Prachtige afdruk van 1.50x1.50 mtr ontvangen op geborsteld aluminium van een oude foto die ik voor een klant heb ingescand. Mooie afwerking met een profiel op de achterkant zodat de foto meteen opgehangen kan worden en ca. 1,5 cm vrij van de muur hangt. De klant hoeft niet zelf uit te dokteren hoe hij iets met boorgaten of zo op moet hangen. En dan wordt het ook nog eens persoonlijk bezorgd. Dus wil je een echt grote afdruk dan is Fotogeschenk echt een aanrader. Ik heb lang moeten zoeken voor een bedrijf dat dit formaat kan maken en het is niet goedkoop, maar je krijgt er iets moois voor terug.

11 mei 2024
Concurrent begint productie als je voor 12 uur besteld. Deze mensen komen er 2-4 werkdagen later eens aan toe. Voor mij betekende dat 6 dagen later. Natuurlijk kwam de foto (op 60x90cm afgedrukt) beschadigd (gedeukt) aan. De opgerolde foto zat in een weliswaar dikke balk vormige doos. Ik heb uiteindelijk het paspartout gebruikt zodat de beschadiging niet zichtbaar is, maar als je duurder en veel trager ook nog eens slecht je product levert, ben ik echt wel klaar met je.

Beoordelingen voor Fotogeschenk

NJ
Natascha J.
Groningen

Veel mogelijkheden en goede service

Ik was op zoek naar een bepaald formaat om een foto te printen en fotogeschenk was de enige plek die ik kon vinden waar dit mogelijk was, ook was de levering erg snel. Heel erg mooi,en zeker de extra kosten waard
26 jun 2024

Mooie foto maar te groot.

Mooie foto maar de afmetingen waren groter dan besteld. Foto moest worden bijgesneden om in de lijst te passen wat vervelend was omdat het extra tijd en gedoe kostte.
Uitgebreide website. Snelle levering. Goede afspraken met de vervoerder en natuurlijk het belangrijkste: een zeer fraai resultaat!
Keuzemogelijkheden tijdens ontwerpen zoals kwalitiet, opties en proefdruk d.m.v. popup misschien.
Alles dik in orde, helemaal tevreden, maar ik vind de foto's wel aan de prijs.

Zoals altijd: topkwaliteit!

Zoals altijd: topkwaliteit, makkelijk besteld, snel en correct geleverd!
24 jun 2024

Zeer tevreden

Snelle verzending en het ziet er echt super mooi uit.
BK
Bianca K.
Helmond
1 jul 2024
Het was precies zoals ik het graag wilde.
22 jun 2024
het is gewoon goed